Na de vakantie is maar net als ik zin heb >:) Zal waarschijnlijk ergens begin September worden....Sandervh schreef:Ik hou hem even in mn achterhoofd! Weet nu nog niet echt hoe "vol" het al komt te staan met de meubels die ik wil. ergens half augustus kan ik erin, dus dat ding nog wel lekker gewoon op marktplaats zetten. Wil niet dat je hem vasthoud voor mij en dat ik hem dadelijk niet wilJenny schreef: Sander (of iemand anders), ik heb een ikeakast over. Die gaat na de vakantie op marktplaats. Het is een expedit van 4x4 vakjes. Mag weg voor een tuinplant. Zelf af te halen in Utrecht.
Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Bedankt voor de reacties
Leuk om te lezen.
Het gaat redelijk hier. Niet top om eerlijk te zijn. Ik ben dus een weekje ziek geweest en even daarna de twee jongen die voor me werken ook nog. Nu heb ik weer keelpijn en ben ik ook niet helemaal fit. Het lekt boven en beneden en de WC spoelt maar niet fatsoenlijk door. En de burgemeester van het dorp hier (elke stad is onderverdeel in dorpen) doet lastig (niet geheel onverwacht hoor, ik ben niet zo naief om te denken dat in Laos dingen zoals dit van een leien dakje gaan, daarvoor is mijn kennis van het land te groot).
Maar we gaan maar door en hopen dat het goed komt.
Ik zal nog wel een stukje over Pakse, Vientiane en wat andere dingen schrijven voor deze site. Maar komende tijd even niet...

Het gaat redelijk hier. Niet top om eerlijk te zijn. Ik ben dus een weekje ziek geweest en even daarna de twee jongen die voor me werken ook nog. Nu heb ik weer keelpijn en ben ik ook niet helemaal fit. Het lekt boven en beneden en de WC spoelt maar niet fatsoenlijk door. En de burgemeester van het dorp hier (elke stad is onderverdeel in dorpen) doet lastig (niet geheel onverwacht hoor, ik ben niet zo naief om te denken dat in Laos dingen zoals dit van een leien dakje gaan, daarvoor is mijn kennis van het land te groot).
Maar we gaan maar door en hopen dat het goed komt.
Ik zal nog wel een stukje over Pakse, Vientiane en wat andere dingen schrijven voor deze site. Maar komende tijd even niet...

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Het weer blijft maar lekker tegen de 30 aan plakken. Genieten jullie er net zo van als ik?
Of zijn jullie net als de Brabander Whiz ook al gesmolten? 

We zijn weer thuis en het is heerlijk thuiskomen zo hoor! Onderweg was het iets minder prettig met alleen 'arko' in de auto, maar verder hoor je mij niet klagen. Lovin' it, lekker in de tuin met de laptop, wat tijdschriften en een glas ijskoud water (manlief een ijskoud biertje). En: de vakantiewas is droog in no time 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Vakantie! Nu alleen in die ellendige warmte m'n tas nog inpakken, en dan morgen op de drukste dag van het jaar naar Schiphol...
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Fijne vakantie Wiz!
Hier is het ook al zo warm. Woensdag gaf de app op mijn telefoon 38 graden aan....
Hier is het ook al zo warm. Woensdag gaf de app op mijn telefoon 38 graden aan....
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Yvonnetje, we hebben in Slovenië ook hoge temperaturen gehad (35+), maar dat zou je niet zeggen omdat je best nog wel wat kon doen, zeg maar (stad bezoeken oid). Hoe is dat bij jullie? Is het dan ook zo drukkend als in Nederland, of is het toch een andere warmte?
Wizz, goede reis!
Wizz, goede reis!
Mijn jaren '30 woning, houdt niet zo van warmte
Dat blijft te lang hangen haha. Gelukkig kan ik bij thuiskomst het balkon op! Daar is het soms koeler dan in huis maar ja even de ramen open en het is weer prima. Afgelopen vrijdag was ik jarig. We waren maar met weinig mensen op kantoor, maar m'n collega's waren ontzettend lief
Ze hadden allemaal kleine verrassingen. Verder nog even wat wezen drinken en nog met collega uit eten geweest. Gisteren kwam m'n beste vriend met z'n verloofde. Heerlijk bij Scheveningen wezen eten. We hadden geluk, het was toen net mooi weer!!
Vandaag komen m'n ouders en zusje. Verder neemt een vriendin mij volgende week mee naar Neeltje Jans om met in het haaienbassin te gaan (officieel weet ik nog van niets want het is een verrassing
) en de week erna neemt een vriendin me mee naar Walibi. En daarna heb ik nog een klein feestje. Ik ben geloof ik een maand lang bezig met m'n verjaardag te vieren
Ook eens grote opruimbeurt gehouden in m'n huisje. Een Poolse kennis wilt foto's zien maar ik wil wel wat leuke foto's maken
Als vandaag m'n ouders komen, hoop ik dat de tafel afgemaakt kan worden en dan nog maar even wat plaatjes schieten 

Vandaag komen m'n ouders en zusje. Verder neemt een vriendin mij volgende week mee naar Neeltje Jans om met in het haaienbassin te gaan (officieel weet ik nog van niets want het is een verrassing

Ook eens grote opruimbeurt gehouden in m'n huisje. Een Poolse kennis wilt foto's zien maar ik wil wel wat leuke foto's maken

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hoe de warmte aanvoelt hangt enigszins af van hoe het met de luchtkwaliteit gesteld is.
Vandaag is het 35 graden, as we speak, en heel zonnig. Het voelt heet aan, maar gelukkig is het niet benauwd. Ik zou nog wel dingen kunnen bezoeken.
Wanneer de lucht niet zo goed is, is het benauwder en is het lastiger ademhalen. Althans, zo ervaar ik het.
Hoewel ik nog maar amper terug ben van vakantie denken we nu al weer na over de volgende. De eerste week van oktober zijn we vrij en willen we wel weg, Misschien een weekje een Thais eiland, Japan of de Filipijnen. Vliegen vanaf Beijing. Mocht iemand nog leuke ideeën hebben...
@Menasil; nog van harte!
Je verjaardag zo gespreid vieren is wel leuk lijkt me, zo heb je elke keer een beetje.
Vandaag is het 35 graden, as we speak, en heel zonnig. Het voelt heet aan, maar gelukkig is het niet benauwd. Ik zou nog wel dingen kunnen bezoeken.
Wanneer de lucht niet zo goed is, is het benauwder en is het lastiger ademhalen. Althans, zo ervaar ik het.
Hoewel ik nog maar amper terug ben van vakantie denken we nu al weer na over de volgende. De eerste week van oktober zijn we vrij en willen we wel weg, Misschien een weekje een Thais eiland, Japan of de Filipijnen. Vliegen vanaf Beijing. Mocht iemand nog leuke ideeën hebben...
@Menasil; nog van harte!

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
Erik: interesse in een update van de info over Laos, Vientiane, Pakse???
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Zo, hier ben ik ook weer een keertje. Extreem drukke maanden op school achter de rug, dus ik had helaas weinig tijd meer om op ATG wat bij te dragen.
Gisteren ben ik terug gekomen na twee weken op reis geweest te zijn in Duitsland en Denemarken. Ik ben eerst vijf dagen in het Harz geweest met ouders, zussen en aanhang om hun 25-jarig huwelijk te vieren. Daarna ben ik met m'n pa naar Berlijn geweest, mooie stad. Vervolgens heb ik zelf de bus en boot genomen naar Denemarken om naar Kopenhagen en Møns Klint (zie eigen foto) te gaan. Die laatste plek heeft voornamelijk indruk gemaakt. Prachtig stuk natuur en de relatieve onbekendheid hiervan in Europa (zelfs in Denemarken lijkt het wel; ik noemde het bij de receptie van het hostel, ze wist niet eens wat het was) verbaast me dan ook behoorlijk.
Toffe tijd gehad in Kopenhagen, ook veel leuke mensen ontmoet. In Kopenhagen ook wezen stappen met een paar Italiaanse gasten die nu verder gaan naar Nederland. Dus waarschijnlijk gaan we deze week weer meeten om hier een best feestje te houden. Gisteren dan teruggevlogen vanuit Kopenhagen.
Het feit dat ik de vlucht pas twee dagen voor aanvang van de reis had geboekt, zegt wel wat over de drukte waarin ik zat, haha.
En nu val ik hier thuis weer binnen in allerlei zaken, zoals het doen van een online assessment voor de hogeschool, het inschrijven voor de introductieweek en het verkopen van oude schoolboeken. Vreselijk altijd, als je net thuis bent.
Hoe is het hier? Voorheen las ik altijd élk topic, maar dat zat er de afgelopen tijd niet in. Laatste wat ik meekreeg, was de geboorte van de dochter van Tikva. En dat is al maanden terug.
@Laosfan Las in ieder geval dat je nu na een tijdje in Laos settelen, je reisbureautje / bar hebt opgestart. Leuk, veel succes ermee!
Gisteren ben ik terug gekomen na twee weken op reis geweest te zijn in Duitsland en Denemarken. Ik ben eerst vijf dagen in het Harz geweest met ouders, zussen en aanhang om hun 25-jarig huwelijk te vieren. Daarna ben ik met m'n pa naar Berlijn geweest, mooie stad. Vervolgens heb ik zelf de bus en boot genomen naar Denemarken om naar Kopenhagen en Møns Klint (zie eigen foto) te gaan. Die laatste plek heeft voornamelijk indruk gemaakt. Prachtig stuk natuur en de relatieve onbekendheid hiervan in Europa (zelfs in Denemarken lijkt het wel; ik noemde het bij de receptie van het hostel, ze wist niet eens wat het was) verbaast me dan ook behoorlijk.
Toffe tijd gehad in Kopenhagen, ook veel leuke mensen ontmoet. In Kopenhagen ook wezen stappen met een paar Italiaanse gasten die nu verder gaan naar Nederland. Dus waarschijnlijk gaan we deze week weer meeten om hier een best feestje te houden. Gisteren dan teruggevlogen vanuit Kopenhagen.
Het feit dat ik de vlucht pas twee dagen voor aanvang van de reis had geboekt, zegt wel wat over de drukte waarin ik zat, haha.

En nu val ik hier thuis weer binnen in allerlei zaken, zoals het doen van een online assessment voor de hogeschool, het inschrijven voor de introductieweek en het verkopen van oude schoolboeken. Vreselijk altijd, als je net thuis bent.
Hoe is het hier? Voorheen las ik altijd élk topic, maar dat zat er de afgelopen tijd niet in. Laatste wat ik meekreeg, was de geboorte van de dochter van Tikva. En dat is al maanden terug.
@Laosfan Las in ieder geval dat je nu na een tijdje in Laos settelen, je reisbureautje / bar hebt opgestart. Leuk, veel succes ermee!
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Dank u Ricardo!
Groeten vanuit Pakse

Groeten vanuit Pakse

Altijd!LaosFan schreef:Erik: interesse in een update van de info over Laos, Vientiane, Pakse???

Zoekt iemand nog een leuke vakantiejob (als vrijwilliger..)? Ons huis moet geverfd worden.. Kan eventueel op basis van 'all inclusive'.. 

- Michelle89
- Reisexpert
Haha nee dank je Reismeis. 
Al een tijd niet gepost hier, maar ik heb wel alles braaf bijgelezen.
Maar nu toch wel iets te melden; mijn broer en schoonzus zijn vanochtend op het vliegtuig naar Canada gestapt, helaas (voor ons) voor emigratie dus dat betekend dat ik ze voorlopig (op zn minst volgend jaar zomer) niet meer zie 

Al een tijd niet gepost hier, maar ik heb wel alles braaf bijgelezen.