Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Reismeis »

Wat leuk om te lezen, Zara! Wat hebben jullie zoal gedaan?

Ik heb het fotoalbum van Tunesië af! Weer iets om naar uit te kijken *O*
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Hahaha hildo, zal het onthouden.
reismeis, leuk zo'n album. Ik ga na mijn vakantie ook aan de slag met nog vakanties van vorig jaar.

Ik ben echt blij met heerlijke weer in finland. mooie boottocht gemaakt vandaag en rendier gegeten. Nu alleen lading russen in hostel .....
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@hildo. Wat grappig. Hoe kom je bij zo iets terecht?

@laosfan. Ik kom in oktober ook even buurten!

@trav. Verkas maar. Zo veel rook is niet goed.

Ik ben weer in NL......
Beetje jetlag nog. Weet zelfs nog niet of ik vind dat ik een mooie reis heb gehad. .. haha
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef: Beetje jetlag nog. Weet zelfs nog niet of ik vind dat ik een mooie reis heb gehad. .. haha
Ik heb gisteren (eindelijk) de foto's van Oezbekistan op mijn PC gezet. Mooie herinneringen aan een fantastische reis, die inmiddels zo ver weg lijkt. De afgelopen weken alleen maar weer druk geweest met werk, werk, werk.

De laatste lesweek nu, heel veel nakijken dus, maar daarnaast ook heel veel verplichtingen 's avonds op school. Ik ben blij als het voorbij is.

Nu zijn de kids 'Kinder von Bahnhof Zoo' aan het kijken. Best een heftige film. Hun commentaar op sommige scenes is heel grappig!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik zit op zee,ergens tussen aland en finland in :) gratis wifi aan boord. Prijzen vallen echt mee. 1,50 voor twee kopjes thee!! Nog 8,5 uur te gaan en dan zijn we in stockholm
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@reismeis: wij hebben vrienden die in Fes wonen dus twas vooral lekker chillen. We zijn niet buiten de stad geweest maar enkel in Fes-city gebleven. Onze vrienden wonen centraal in de oude medina dus we genoten vooral van het rondslenteren, theetjes drinken en te kaarten, ontbijt en dineren op het dakterras, af en toe eens een Koranschool bezocht, veel foto's genomen, genoten van een beetje exotique op enkele uren vliegen van thuis. Zalig...we hadden echt het gevoel om op reis te zijn. Helemaal anders dan Marrakech. onze ervaring met fes maakt dat we Marokko nog wel eens willen gaan ontdekken. Maar dat zal niet voor helemaal direct zijn :-)
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ja Zara! Fez is een geweldige stad om in te vertoeven! Wat mis ik de Marokkaanse thee!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Klinkt goed Zara, heerlijk! Jullie hebben echt genoten, lees ik wel :) Fijn!

Menasil, das niet duur zeg! Veel plezier nog eventjes in Finland! Hoe is het weer daar?

Nog één week te gaan en dan.. Slovenië.. Woeiii!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben als een dolle cijfers en aspecten in aan het kloppen (en na aan het kijken). Als alles meezit dan komt het vandaag af! Dat is maar liefst 60 uur voor de deadline, schouderklopje voor mezelf :)

Leuk trouwens om ieders plannen en reisjes te lezen. Ik mag over 2,5 week, dus dat begint ook al op te schieten.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Netjes Jenny!

Finland was tropisch :) nu in stockholm. Maar hostel bevalt mij niet....er is van alles beloofd volgens de site maar niets van waar.... Pff.... Uit reviews valt niets op te maken....maar vier kluisjes op een zes persoonsdorm waarvan alles stuk is. Erg blij met mijn koffer met slot. En nu zitten we met aantal mensen te wachten op de receptie omdat er vanalles mis is. Onbegrijpelijk dat er niets van slechte reviews stonden.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Tjee zeg.. Daar ben je mooi klaar mee! Succes, en ik hoop dat je ondanks dit toch nog van je reisje kunt genieten!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Gaat goedkomen. Morgen alweer naar huis en vandaag op pad de hele dag :)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@Zara klinkt als een fantastische tijd in Marokko!
@Reismeis, veel plezier in Slovenië
@Menasil, balen van het hostel

Ik ga zo mijn spullen eens pakken.. ga vanmiddag weg voor een weekje ontspannen, heerlijk genieten en even geen internet, altijd lekker ;) we mogen zelfs langer blijven want de mensen die na ons in het huisje zouden komen gaan niet.. dus als het weer lekker blijft blijven we gewoon nog even langer!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Zo lekker dat je lang kan blijven als je wil, zeker als je nog tijd erna hebt :)

Hostel hebben we gisteren hele dag niet gezien, zoals het hoort dus prima uit te houden ;) roomies waren gezellig :) zo nog ff stockholm in en vanmiddag naar vliegveld :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Veel plezier, Globeskater! Menasil, geniet nog even van je laatste uurtjes in Stockholm!
Plaats reactie