Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

bolletjeom schreef:Bolletjeom hangt thuis rond.
Drukke tijden. Praag geweest dus werk achterstand. Sporten in de avonden. Sociaal leven en een nieuwe laptop waar vanalles op geïnstalleerd moest worden
Zeg sociaal mens, zullen we eens zon regelen zodat we eindelijk kunnen BBQen? _O_
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Neem de BBQ mee naar Melaka; hier is zon genoeg ^^
^O^
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Travelator schreef:Neem de BBQ mee naar Melaka; hier is zon genoeg ^^
^O^
Zit je nu alwéér in Melaka? Je bent toch niet hevig verliefd geworden op een Maleis en nu zwanger ofzo? _O-

Voor mij dit jaar even geen Azie meer (rond Kerst naar Egypte wordt wss het Afrikaanse deel). Wel Peru en Bolivia. Uiteraard ben je daar welkom met je lover :Y

(Niet slaan! ~O> Grapje!)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@ Jenny, als jij de zon regelt ben je van harte welkom in mijn achtertuintje. BBQvoorraad ligt al een tijdje in de vriezer te wachten op mooi weer.

Ik ben nog slingerend wat betreft najaar vakantieplannen. Myanmar uit mijn hoofd gezet. Te veel berichten dat acco vinden echt té moeilijk is op het moment omdat er meer toeristen dan kamers zijn. Me ingelezen voor de filipijnen om er achter te komen dat ik dan mijn gratis ticket dan niet kan gebruiken. Nu aan het overwegen om Laos voor de vierde keer te gaan doen. Voor J de eerste keer en ik vind Laos geweldig!
Grote kans dat dit hem gaat worden....denk ik
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

klinkt ook al leuke plannen, bolletje! :)

Pfff... ik word niet goed van de NS. Ik kijk altijd even naar werkzaamheden. Ik keek in de reisplanner voor het weekend van 7 juni of er nog werkzaamheden zijn. Staan ze er nog niet in! Hanteren ze nu dus één week van te voren bekend maken, ipv 2 die ze eerst hadden..... Er zijn ook wat grotere werkzaamheden gepland komende zomer, die staan dan ergens verstopt op de site en natuurlijk niet onder werkzaamheden want dat mag pas 1 week van te voren. In de app kan ik deze omvangrijke werkzaamheden sowieso niet vinden. Lekker klantvriendelijk :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Klinkt erg handig, Menasil! Not.. Hopelijk wordt het snel bekend gemaakt. Is het voor je volgende reisje?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Deels wel :) alhoewel ik 7 jun richting een vriend ga. Maar 22 juni naar Dusseldorf vanaf Utrecht (vertrek vanaf dusseldorf naar Finland dagje later) en ben sowieso benieuwd of er dan werkzaamheden zijn of dat ik beter bij mijn ouders kan logeren omdat die daar wonen ;)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik weet wel dat eind juni - begin juli alles rondom den Bosch gedurende twee weken (dus niet alleen de weekenden!). NS zet bussen in.
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

menasil schreef:Deels wel :) alhoewel ik 7 jun richting een vriend ga. Maar 22 juni naar Dusseldorf vanaf Utrecht (vertrek vanaf dusseldorf naar Finland dagje later) en ben sowieso benieuwd of er dan werkzaamheden zijn of dat ik beter bij mijn ouders kan logeren omdat die daar wonen ;)
Ik vertrek op 23 juni ook vanaf Dusseldorf luchthaven, naar Sint-Petersburg. ^O^
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

ehouse schreef:
menasil schreef:Deels wel :) alhoewel ik 7 jun richting een vriend ga. Maar 22 juni naar Dusseldorf vanaf Utrecht (vertrek vanaf dusseldorf naar Finland dagje later) en ben sowieso benieuwd of er dan werkzaamheden zijn of dat ik beter bij mijn ouders kan logeren omdat die daar wonen ;)
Ik vertrek op 23 juni ook vanaf Dusseldorf luchthaven, naar Sint-Petersburg. ^O^
Wie weet zien we elkaar wel :P

Jenny, dat las ik op twitter inderdaad. Maar op de website moet je goed zoeken wil je dit vinden en in de app staat het nog niet :'( knullig is het wel.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik las het in de metro.

Dit weekend kwam ik er in Heerlen achter dat ik de volgende dag geen trein terug naar Utrecht kon nemen. Heel irritant. Volgens mijn moeder (jawel) staan dergelijke acties in de NS-nieuwsbrief. Die ontvang ik inderdaad niet.

Zo, deze week mascara, duur parfum en twee telefoons in beslag genomen. Gaat lekker. Inmiddels is de hele zooi weer aan de rechtmatige eigenaar teruggeven.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Oh ja die nieuwsbrief. Ik ben er lid van en lees hem ook. Verder als er werkzaamheden zijn gebruiken ze de trajecten waar je vaak op hebt gereisd om je gericht nieuws te sturen van te voren.

Dat klinkt niet best Jenny. Trouwens, zag dat je weer opleiding gaat doen! :) Wil je toch nog meer 'allrounder' worden of?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

menasil schreef: Dat klinkt niet best Jenny. Trouwens, zag dat je weer opleiding gaat doen! :) Wil je toch nog meer 'allrounder' worden of?
Nope, ik ben genoeg 'allrounder'. Ik heb juist op school aangegeven dat ik geen 7 (!) verschillende vakken wil geven.

Maar.... ik wil wél de juiste papieren halen voor het werk wat ik inmiddels 4 jaar doe. Dat is beter voor mijn positie binnen school, want dan zou ik eventueel in aanmerking komen voor een vaste baan.
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

gvd, deze week besloten dat we nog een roadtrip in juli zouden doen met vrienden. Een datum gevonden waar iedereen zou kunnen, kameraad die al werkt ging navragen of hij vrij zou kunnen krijgen. Blijkt dat hij juist dan geen vakantie kan nemen. Zo jammer want hij zou voor de auto zorgen. Andere datums waar iedereen kan zijn er niet direct en eerst vliegen en dan auto huren met de overgeblevenen is een optie, maar dan zie je al die uitzondering bij het boeken van een auto plus het is ook een stuk duurder... Afwachten dus..
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Toch nog iets geboekt voor juli met de vrienden die wel konden. Week Boedapest/Hongarije. 35 euro voor vliegtuigticket konden we toch niet laten schieten!
Plaats reactie