Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Yvonnetje »

Leuke Paasplannen lees ik, afwisselend ook :)

Hier geen Pasen of Goede Vrijdag. Wel op donderdag Tomb Sweeping Day, donderdag, vrijdag en zaterdag vrij. Zondag werken om de vrijdag in te halen. Want zomaar een extra dagje vrij dat krijg je hier niet.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Tomb Sweeping?? Betekent dat wat er letterlijk staat?? Succes met werken, Yvonnetje!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Ahh eindelijk lekker lang weekend! Morgen uit eten met mn collega's en dan naar feestje in Panama, leukleuk!

Jammer genoeg kreeg ik om half 6 te horen dat er 20 kaarten waren teruggebracht voor een voorstelling van een Amerikaanse comedian (werk op een artiestenmanagement kantoor) in Rotterdam. En er waren al vrij weinig kaarten verkocht. :{ Zo'n leuke show en jullie hier zijn ook wel een beetje de doelgroep. Maar ik mag hier helaas geen reclame maken voor zijn show.. O-)
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Reismeis schreef:Tomb Sweeping?? Betekent dat wat er letterlijk staat?? Succes met werken, Yvonnetje!
Het is zoiets als Dia del Muertes in Mexico en Allerheiligen in Nederland. Een dag om de overledenen te herdenken.
Ik heb er al eens over geschreven op m'n blog; http://goyvon.com/qing-ming-festival/
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

wij in slovenie en het regent hier en is super mistig zodoende we van de mooie panoramas niets te zien krijgen
de eerste dagen waren leuk... we waren in piran,izola,koper, trieste, hrastovlje kerkje, deden een wandeling en aten in een leuk italiaans dorpje
gisteren waren we in ljublana en skofja loka maar twas zoooo mistig
nog 4 dagen te volbrengen in zo een weer... niet altijd gemakkelijk
maar toch wel leuk dat we even niet moeten werken,poetsen, vroeg op staan...
en helemaal erg dat we deze trip niet zien als een reisje maar eerder als het bezoeken van kennissen
tjonge tjonge, wat kan het leven lastig zijn
eten jullie voor mij ook een chocolade eitje met pasen
have fun all, toedeloe from Koper
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Zara, wat balen van het weer.... Misschien zijn de skocjan grotten nog een idee? Lipica, bij de lipizaner paarden kijken. Je kunt ook me de boot of de trein naar Venetie.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Idrija is ook de moeite waard, weet alleen niet wat er allemaal open is. Geldt ook voor dd skocjan grotten (kwikmijn in Idrija en de skocjan grotten zijn beide unesco).
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@reismeis: De site werkt op basis van referenties. Daarnaast is google my best friend :) En de bedrijven kunnen ook de keurmerken aangeven plus zichzelf laten verifiëren. Heb aantal die al 200 referenties hebben (je kan ook zien welke opdrachten ze hebben gedaan via de website. De opdrachtgevers kunnen dan referenties schrijven).

Michelle, ik was al bij een cabaret ;) anders had me zoiets voor een keer best grappig geleken haha.

Zaratoestra, balen van de mist. Hadden we in Budapest ook. Is zo niet fijn!

Ik ga zo even naar de stad, kijken of ik een trolley kan kopen met v&d korting, als het niet uitverkocht is al ;) maar heb hem nu niet nodig, maar zo'n actie wil ik niet laten lopen.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Dag allemaal! Tot over een dag of 10/11/12 (hopelijk)!
Veel plezier de komende tijd! : )
Ik hoop voor jullie dat de zon gauw gaat schijnen!

8-)
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@Travelator! Hoop dat je meditatie periode goed gaat, vind dat wel stoer hoor, lijkt mij erg lastig ;)
@zara, balen van het weer... heb zelf ook een dag door de regen in Ljubljana gelopen is toch jammer..
@ De rest, Vrolijk Pasen!

Ik ga vandaag niets doen, vannacht ziek geweest dus nu lekker op de bank naar de Ronde van Vlaanderen (fietsen) kijken... wil dit weekend eigenlijk zelf ook rondje fietsen, maar ben alles behalve fit dus moet even kijken hoe en wat...Is wel jammer van alle paasontbijt spulletjes..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vrolijk Pasen!

Eigenlijk doe ik zelf niks aan Pasen... Ben wat op aan het ruimen en toetsen na aan het kijken. Zo naar een vriendin om haar bolle buik te fotograferen, over een paar weken komt haar derde kindje. Gaat nog een uitdaging worden om de oudere kids (3,5 en 2) goed bij mama op de foto te krijgen....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Hier een heerlijk relax dagje, Isis en Marcel liggen te slapen en ik heb de hele middag lekker een boekje kunnen lezen. Gisteren vrienden gesproken die net uit IJsland komen dus wat tips een opgezocht op internet voor september. Met dit rot weer (wij hebben zelfs sneeuw) toch geen reden om naar buiten te gaan.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Vrolijk Pasen iedereen! Gister heerlijk sushi wezen eten met mn colllega's en daarna wezen stappen in Panama. Was pas kwart over 6 (nieuwe tijd) thuis. Voor dat soort dingen begin ik echt te oud worden, moet gelijk 3 dagen bijkomen. _O-
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Kijk, dat zijn pas tijden, Michelle :P
Tikva, klinkt als een fijne dag! Geniet ervan!
Jenny, is het gelukt met het familiekiekje?
Globeskater, beterschap! Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter..
Trav, zet 'm op!!
Menasil, goed bezig! Ik hoop dat je snel iets geschikts vindt!

Het is bijna half vier en ik ben klaarwakker.. Holadijee..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Vrolijk Pasen allemaal!!

Trolley was uiteindelijk met 50% korting. Heerlijk! :) Bij mijn vorige was er een wieltje kapot gegaan plus dat hij enorm aan het slijten was (en te grootwas voor handbagage). Gisteren naar oma in Limburg geweest. Er was een paasdiner in haar tehuis, maar het duurde allemaal erg lang voordat het werd uitgeserveerd. Lekker was het wel!

Zo dadelijk maar zelf genieten van afbakbroodjes enz :) Daarna aan de slag in huisje! Ik baal vreselijk van mijn internet. Die is echt traag de laatste tijd :S Komt o.a. doordat pc elders staan en de router niet sterk genoeg is, maar hij deed het weken lang wel goed :?

Zo'n dag lijkt me heerlijk Tikva, lekker momentje voor jezelf! Jenny gelukt met de foto's? globeskater, toch niets verkeerds gegeten he? Michelle, inderdaad, dat zijn nog eens tijden haha! Laatste keer dat ik dat deed was met oud&nieuw. Op zich ging de dag redelijk. Ben benieuwd hoe het gaat Trav!
Reismeis, haha ik was hier heel vroeg wakker maar dat kwam door lawaai op straat en een helikopter die boven het huis vloog. Las ik later dat de politiehelikopter inderdaad was uitgerukt.
Plaats reactie