Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Veel plezier Rudi!
Ik ga zo heerlijk in bad liggen in m'n hotel in Barcelona. Ahum. Ondertussen probeer ik niet aan NL te denken, want ik ben nog in onderhandeling met de aannemer voor het laatste deel van de verbouwing. En hij komt overmorgen al! Hellup.
Ik ga zo heerlijk in bad liggen in m'n hotel in Barcelona. Ahum. Ondertussen probeer ik niet aan NL te denken, want ik ben nog in onderhandeling met de aannemer voor het laatste deel van de verbouwing. En hij komt overmorgen al! Hellup.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ohh mensen, ik ben zo gestresst. Ik vertrek dinsdag voor een maand naar Marokko om daar af te studeren... Maar ons projectplan moeten we nog aanpassen en ik moet heel mijn backpack nog inpakken, hoewel ik misschien ook wel zin heb om mijn oude vertrouwde koffer te pakken, in plaats van mijn spiksplinter nieuwe backpack...
Maar het gaat goedkomen.. hoop ik!
Maar het gaat goedkomen.. hoop ik!
Ik ga morgen heerlijk een dagje naar het San Pedro bij Lake Atitlan om op te warmen! Xela is koud! Alhoewel het sinds 2/3 dagen ineens een stuk warmer is in de nacht. De eerste nacht dat ik hier was, was het -2! Maar nu is het gelukkig beter en hoef ik me niet in mijn fleece, jas en 3 sjaals in te pakken
. We gaan met een hele groep die ik hier heb leren kennen.
Het werken hier bevalt goed, t is best druk met en het schrijven van een artikel en veel veldwerk maar erg leuk. Sowieso is Guatemala echt een prima land om een tijd in te werken.
Hier nog leuke ontwikkelingen? Het is rustig, volgens mij zijn er een aantal op vakantie?
@Bolletje, Japan! Wat een geluk!

Het werken hier bevalt goed, t is best druk met en het schrijven van een artikel en veel veldwerk maar erg leuk. Sowieso is Guatemala echt een prima land om een tijd in te werken.
Hier nog leuke ontwikkelingen? Het is rustig, volgens mij zijn er een aantal op vakantie?
@Bolletje, Japan! Wat een geluk!
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
Ik ben niet op vakantie. Ik zit al ruim een week in m'n nieuwe huis zonder internetaansluiting (dinsdagavond komt ie hopelijk!). Zit nu even bij m'n ouders ivm papa die afgelopen week jarig was (maar ook flinke griep heeft, arme man) en kan daar even internetten
Ondanks dat ik geen internet heb, schiet het uitpakken niet op. De meubels staan er maar ik heb nog niet echt de tijd gehad om goed uit te gaan pakken. Afgelopen week veel weggeweest en veel bijeenkomsten vanuit het werk in het land gehad. Vandaag onverwacht een halve dag vrij gehad omdat een afspraak niet door ging en weer 3 dozen uitgepakt maar goed Rome is ook niet in een dag gebouwd
Ik heb ook lekkage dankzij lekkende ketel van de bovenbuurvrouw en dat kost mij ook de nodige tijd met papieren invullen. En het plafond was verdorie net geschilderd!!!! Ik woonde er nog geen dag
Morgen lekker highteaen met een vriendin en later deze week weekendje Duitsland. Ben er gek genoeg aan toe, verhuizen en klussen is niet niets....
Hoe staat het met de verbouwing Jenny?
En hoe was Tunesië, Reismeis?
Trav, waar reis jij nu?
Woww bolletjeom, gave reis!
Rebec: adem in adem ui adem in adem uit
Gaat vast goed komen!
Ingritaaa: Klinkt koudd!

Hoe staat het met de verbouwing Jenny?
En hoe was Tunesië, Reismeis?
Trav, waar reis jij nu?
Woww bolletjeom, gave reis!
Rebec: adem in adem ui adem in adem uit

Ingritaaa: Klinkt koudd!
Ik krijg maandag de keuken geplaatst, nu staat de hele woonkamer vol dozen en kan ik echt niks vinden qua eetgerei. Het is gelukkig koud, dus buiten één grote koelkast 
Lekkage had ik ook binnen een week in m'n nieuwe huis. Kwam van de douche van de buren. Paar boze telefoontjes naar de woningbouwvereniging van de buren en alles werd opgelost. Moet alleen de vlekken wegwerken.
Mocht je morgen een kop thee willen komen halen?

Lekkage had ik ook binnen een week in m'n nieuwe huis. Kwam van de douche van de buren. Paar boze telefoontjes naar de woningbouwvereniging van de buren en alles werd opgelost. Moet alleen de vlekken wegwerken.
Mocht je morgen een kop thee willen komen halen?
Ik ben morgen om 10:30 al de deur uit, mag richting Brabant dus denk dat het beetje te vroeg is
Ja, ik mag ook vlekken weg gaan werken maar doordat het plafond is met oa riet erin, zijn de vlekken heerlijk bruin
Ik ga op zoek naar een professional die het weg kan werken. Dan maar meteen goed laten doen, anders komen die vlekken er vast zo weer doorheen haha.

Ja, ik mag ook vlekken weg gaan werken maar doordat het plafond is met oa riet erin, zijn de vlekken heerlijk bruin

Riet plafond is lastig hadden wij ook lekkage plek op in de badkamer. Kan je opnieuw stukken, je kunt het er ook uit slopen en er een nieuw plafond indoen. Geeft wel heel veel stof en viezigheid maar daarna kan je het erg mooi maken (met spotjes) en een stuk minder brandgevaarlijk.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vandaag twee uurtjes door de Achelse heide en de Leenderheide, dus door het buitenland :p, gaan lopen. Geen enkele andere loper, wandelaar of fietser tegengekomen. Zoiets nog nooit meegemaakt. Puur genieten.
@ingritaa fijn dat je het naar je zin hebt
@ bolletje om, mooi Japan als studiereis ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
@ reismeis hoe was tunesie, heb je nog wat van het land kunnen zien of door de onrusten niet?
@ bolletje om, mooi Japan als studiereis ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
@ reismeis hoe was tunesie, heb je nog wat van het land kunnen zien of door de onrusten niet?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Tjee Menasil, jij treft het niet zeg!! Gelukkig ben je daarvoor verzekerd, maar pff, net je eerste dag..
Ehouse, dat is echt genieten inderdaad!!
Tikva, jij kunt aftellen, of niet? Spannend zeg!
Tunesië was echt leuk!! Ik kwam ogen tekort, met al die straatjes, steegjes en hoekjes.. Ik heb dan ook 'maar' 728 foto's gemaakt..
Ehouse, dat is echt genieten inderdaad!!
Tikva, jij kunt aftellen, of niet? Spannend zeg!
Tunesië was echt leuk!! Ik kwam ogen tekort, met al die straatjes, steegjes en hoekjes.. Ik heb dan ook 'maar' 728 foto's gemaakt..
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Als schade veroorzaakt wordt door lekkage bij de buren, moet hun verzekering de schade vergoeden! Maar hoe dan ook, het geeft een hoop werk en rompslomp.Reismeis schreef:Tjee Menasil, jij treft het niet zeg!! Gelukkig ben je daarvoor verzekerd...
(Ik moet mijn lekkageplekken van week 1 ook nog wegwerken. Gelukkig zijn ze wel droog. Volgens mij was je daar zelfs bij, Menasil

Mooi dat je een fijne trip naar Tunesië hebt gehad, Reismeis. Heb je nog veel kunnen doen? Behalve foto's maken dan?
Mijn kamperen in eigen huis is over morgen. Jippie.
Dat weet ik wel, de verzekeringen kunnen het nu mooi onderling regelen! Fijn dat het kamperen morgen voorbij is Jenny!Jenny schreef:Als schade veroorzaakt wordt door lekkage bij de buren, moet hun verzekering de schade vergoeden!Reismeis schreef:Tjee Menasil, jij treft het niet zeg!! Gelukkig ben je daarvoor verzekerd...
We hebben vrij veel uitstapjes gemaakt en ook veel gerelaxt. Heerlijk!
We hebben dezelfde verzekering...vallen onder vereniging van eigenaren 

Ohh dat is op zich wel prettig, dan moet het helemaal vrij snel opgelost kunnen worden!
Vanavond is het weer zover.. De belastingaangifte
Vanavond is het weer zover.. De belastingaangifte

Hier weer eens een spaarzame reactie van me (ben weinig online laatste tijd). Alles goed hier in Laos. Hopelijk met jullie ook. Ik zit er wel over te denken om binnenkort eens het e.e.a. in de regio te gaan bekijken (meerdere opties waar ik aan denk; Fillipijnen, Birma, de eilandstaten in de Pacific).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts