Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
http://www.vier.be/istnogver/videos/hamnesie/32805
Tenenkrommend. Zo zie je maar dat zelfs wie dom en compleet wereldvreemd is, gewoon op reis kan gaan. :p
Tenenkrommend. Zo zie je maar dat zelfs wie dom en compleet wereldvreemd is, gewoon op reis kan gaan. :p
Die grap ken ikehouse schreef:
Je moet tegen een Pool eens "goeie dag" zeggen. Vooral "goeie" zullen ze begrijpen.

En qua stok achter de deur: Die heb ik in principe omdat ik veel Poolse kennissen heb maar de stap naar het ook echt gaan praten is toch een grote

Het klussen is, althans de grote dingen, bijna klaar. Nog een muur behangen. En dat is best veel werk. De muren zijn niet helemaal recht en er zitten wat vervelende hoeken in. Maar omdat er scheuren in die muur zitten (tja jaren 30 woning) wil ik er wel behang tegenaan. Verder moet het balkon + achterkant + schuurtje nog gedaan worden maar dat wordt een lenteproject en het toilet is niet naar mijn smaak maar daar moet ik nog eens een zaak voor vinden. Cv meneer komt in ieder geval donderdag

En dan zaterdag verhuizen en moet nog deel inpakken maar nu zijn het de 'moeilijkere' dingen breekbaar of allerlei rommeltjes. Vanavond weer eens stuk verder, dan moet in ieder geval m'n bureau een stuk leger zijn

Je gaat snel, Lisan!
Ik heb gisteren een nieuw bureau gekocht, dat ga ik morgen in elkaar zetten. Dit weekend de keuken eruit, en over anderhalve week komt de nieuwe keuken. Over behangen heb ik nog niet echt nagedacht wanneer ik dat in moet plannen..... Valt een beetje tegen naast het werk.
Gelukkig na deze week tijdelijk geen leerlingenbesprekingen meer. Wel scholing en andere vergaderdingen, maar dat is geen 3 dagen per week
Ik heb gisteren een nieuw bureau gekocht, dat ga ik morgen in elkaar zetten. Dit weekend de keuken eruit, en over anderhalve week komt de nieuwe keuken. Over behangen heb ik nog niet echt nagedacht wanneer ik dat in moet plannen..... Valt een beetje tegen naast het werk.
Gelukkig na deze week tijdelijk geen leerlingenbesprekingen meer. Wel scholing en andere vergaderdingen, maar dat is geen 3 dagen per week

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
ehouse,
bedankt voor het delen. Ik heb het opgepakt maar nog niet kunnen kijken. Maar ga da nu wel zeker doen. Fantastisch!!
bedankt voor het delen. Ik heb het opgepakt maar nog niet kunnen kijken. Maar ga da nu wel zeker doen. Fantastisch!!
In plaats van mijn blogspot site ben ik bezig geweest om een "echte" website te maken. Het is nog niet helemaal af maar op een gegeven moment zie je zelf niet meer wat logisch is en wat niet. Dus als mensen eens een kijkje willen nemen en eventueel met suggesties komen, graag. Adres is http://www.mtopreis.nl
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
@tikva:
Ik kijk vanaf m'n mobiel, mss kloppen sommige dingen niet
De kaart waar je op kan klikken zie ik niet.
Ga ik maar menu, dan staan de reizen op een voor mij onlogische manier gerangschikt. Ik zou kiezen voor op alfabet of voor tijd, en niet het onderscheid maken tussen weekendjes en weekjes en lang. Als reiziger wil ik iets over een land weten, hoe lang jij er bent interesseert me niet :p
Mocht je aan deze indeling vast willen houden, dan zou ik de hyperlinks van bv 'weekendje weg' vervangen voor een kopje.
Over de layout kan ik vanaf m'n foon niks zeggen.
Ik kijk vanaf m'n mobiel, mss kloppen sommige dingen niet

De kaart waar je op kan klikken zie ik niet.
Ga ik maar menu, dan staan de reizen op een voor mij onlogische manier gerangschikt. Ik zou kiezen voor op alfabet of voor tijd, en niet het onderscheid maken tussen weekendjes en weekjes en lang. Als reiziger wil ik iets over een land weten, hoe lang jij er bent interesseert me niet :p
Mocht je aan deze indeling vast willen houden, dan zou ik de hyperlinks van bv 'weekendje weg' vervangen voor een kopje.
Over de layout kan ik vanaf m'n foon niks zeggen.
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog een ochtendje extra mag komen werken op school, in ieder geval tot aan de zomervakantie
Leukleukleuk!!

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
@ Jenny thx voor de tips. Had helemaal nog niet gekeken hoe het er op telefoon uitziet. Eens kijken hoe ik dat oplos. Als het goed werkt zou je dus via de kaart naar de landen moeten gaan en via het menu naar de reizen.
Wat bedoel je trouwens met: dan zou ik de hyperlinks van bv 'weekendje weg' vervangen voor een kopje?
Wat bedoel je trouwens met: dan zou ik de hyperlinks van bv 'weekendje weg' vervangen voor een kopje?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ziet er goed uit!Tikva schreef:In plaats van mijn blogspot site ben ik bezig geweest om een "echte" website te maken. Het is nog niet helemaal af maar op een gegeven moment zie je zelf niet meer wat logisch is en wat niet. Dus als mensen eens een kijkje willen nemen en eventueel met suggesties komen, graag. Adres is http://www.mtopreis.nl
Ik lees dat de site vooral voor jullie eigen herinneringen is en dan begrijp ik de indeling. Wanneer je ook voor anderen de site snel scanbaar wil maken op bestemming ben ik het een beetje met Jenny eens. Eventueel kun je tags toevoegen zodat je alsnog je reizen op basis van type reis terug kunt vinden.
Verder zou ik ook Google Analytics toevoegen (los van de Wordpress stats) en de plugin van Yoast.com installeren zodat je site beter vindbaar is en je allerlei leuke extra's kunt toevoegen.
Vergeet ook niet om je oude blog t.z.t op te heffen (of offline te zetten) want anders gaat het heel lang duren voordat je nieuwe blog te vinden is in de zoekmachines (mocht je dat willen).
Het kaart probleem kun je niet oplossen. Want dat is flash en dat werkt niet op de iPhone en iPad. Op andere mobiele telefoons werkt het wel.
Ik kan klikken op 'lange reizen' en 'weekendje weg'. Ik ging er vanuit dat dat niet de bedoeling was.Tikva schreef: Wat bedoel je trouwens met: dan zou ik de hyperlinks van bv 'weekendje weg' vervangen voor een kopje?
Hieperdepiep!Reismeis schreef:Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik nog een ochtendje extra mag komen werken op school, in ieder geval tot aan de zomervakantieLeukleukleuk!!
Leuk hebbedingetje: http://www.megagadgets.nl/scratch-map.html.
Die heb ik vaker voorbij zien komen idd, leuke gadget!!
Happy Valentine's Day allemaal! Niet dat wij hier iets aan doen, maar vooruit
Happy Valentine's Day allemaal! Niet dat wij hier iets aan doen, maar vooruit

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik ga vanavond lekker uit eten bij de Thai, wordt weer lastig kiezen.
Ik dacht op schema te liggen met klussen, maar nu is een deel van het behang losgekomen. Oorzaak...waarschijnlijk iets met te weinig lijm want enkele banen hangen nog steeds kaarsrecht (dat al bijna week) en zitten niet los... zo ff kijken hoe we dit gaan oplossen. Baal er wel van
dus Jenny... behangen moet je de tijd voor nemen hahahah 
CV is wel gecontroleerd (was ook al 3 jaar niet gebeurd) maar behalve 2 kleine dingen vervangen, was het verder in orde
wel fijn! Aardige meneer was het ook (had de cv destijds zelf geïnstalleerd en wist ie allemaal nog)

CV is wel gecontroleerd (was ook al 3 jaar niet gebeurd) maar behalve 2 kleine dingen vervangen, was het verder in orde