Café Verweggistan
-
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
Leuk dat je naar Kinderdijk gaat, RM. Ik ben daar in de buurt opgegroeid : )
Mooi, de molens!
Ga je alleen wieken kieken of ken je daar mensen?
Mooi, de molens!
Ga je alleen wieken kieken of ken je daar mensen?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
In Kinderdijk kennen we niemand, daar gaan we alleen wieken kieken.
Ik ga weer eens zeggen dat het weekend is hoor.. Pff.. Ik was kwart voor vijf klaarwakker..
Ik ga weer eens zeggen dat het weekend is hoor.. Pff.. Ik was kwart voor vijf klaarwakker..

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
@Reismeis: Ik werd gek van moe thuis zitten dus dacht, ik ga maar sporten. Wel ff van te voren gemeld dat ik niet echt fit was haha maar het viel me mee. De woning is volledig uitgebrand. Was wel even schrikken. Maar ben vrij snel toch nog gaan slapen. Maar nog niet volledig door kunnen slapen. Twee nachten weer tijdje wakker gelegen maar vannacht was ik zowaar pas wakker toen de wekker ging
Dus het gaat de goede kant op!
Gisteren sleutel opgehaald van m'n nieuwe echte eigen huis! Daarna meteen verf en behang ingeslagen. Gamma had alles in de aanbieding wat ik wilde hebben. Wat hou ik toch van de gamma op zo'n moment. Nu moet ik gaan schilderen en behangen. Gelukkig zijn de muren goed en zit daar al een goede witte laag verf op. Dat scheelt enorm voor het klussen. Alleen de plinten/kozijnen wordt een uitdaging...als ik niet de juiste kleur heb, moet alles overnieuw. Maar gaat vast goed komen. Ik ga nu nog even trap halen (helaas ging die niet in de greenwheel auto, maar gelukkig is gamma 10 minuten lopen vanaf m'n nieuwe huis) en dan eens beginnen met de boel hier uit te zoeken/in te pakken. Net al Kringloopwinkel gemaild met de vraag of ze wat hebben aan de boeken enz. die ik mogelijk niet meer nodig heb... Heb ladingen boekenweekgeschenken en van die boeken die je eens op een boekenmarkt koopt maar daarna nooit meer leest. Heb liever dat een ander ze nog kan gebruiken dan ik ze weggooi. Maar eens kijken wat ik uberhaupt in m'n boekenkast heb staan
Dankzij Jenny genoeg verhuisdozen
Jenny, ik kom nog eens het eindresultaat van je huisje bekijken hoor
Dan nog een frustratie: Anno 2013 zijn er nog steeds bedrijven die geen adreswijzigingen per post of per mail aannemen... Dat moet ineens telefonisch tijdens kantooruren?!
Hoe washet in Rotterdam en Kinderdijk, reismeis?

Gisteren sleutel opgehaald van m'n nieuwe echte eigen huis! Daarna meteen verf en behang ingeslagen. Gamma had alles in de aanbieding wat ik wilde hebben. Wat hou ik toch van de gamma op zo'n moment. Nu moet ik gaan schilderen en behangen. Gelukkig zijn de muren goed en zit daar al een goede witte laag verf op. Dat scheelt enorm voor het klussen. Alleen de plinten/kozijnen wordt een uitdaging...als ik niet de juiste kleur heb, moet alles overnieuw. Maar gaat vast goed komen. Ik ga nu nog even trap halen (helaas ging die niet in de greenwheel auto, maar gelukkig is gamma 10 minuten lopen vanaf m'n nieuwe huis) en dan eens beginnen met de boel hier uit te zoeken/in te pakken. Net al Kringloopwinkel gemaild met de vraag of ze wat hebben aan de boeken enz. die ik mogelijk niet meer nodig heb... Heb ladingen boekenweekgeschenken en van die boeken die je eens op een boekenmarkt koopt maar daarna nooit meer leest. Heb liever dat een ander ze nog kan gebruiken dan ik ze weggooi. Maar eens kijken wat ik uberhaupt in m'n boekenkast heb staan

Dankzij Jenny genoeg verhuisdozen

Dan nog een frustratie: Anno 2013 zijn er nog steeds bedrijven die geen adreswijzigingen per post of per mail aannemen... Dat moet ineens telefonisch tijdens kantooruren?!
Hoe washet in Rotterdam en Kinderdijk, reismeis?
-
- Reisexpert
Zeg Bol, er zit toch een Shisha Lounge in Amersfoort??
Kunnen we daar geen mini-meeting doen voordat ik wegvlieg?

ps. Jenny? Menasil? Reismeis? (te ver??) Of zo...

-
- Reisexpert
Gisteren net mijn eerste dag op nieuwe werkplek gehad. Zien er toffe, jonge collega's uit en het werk zelf valt ook best wel mee. EErste indruk is allessinds positief.
Net even in mijn agenda van 2013 gekeken en gemerkt dat ik wekelijks 2 tot 3 keer 1u per week sport...yiehaaa. En had het niet eens in de gaten.
Daarnet het foto-album van laos waar ik dagen aan gezweet heb proberen oploaden en foutmelding gekregen. Om gek van te worden. Heb aan dat kutboek, nog maar niet te spreken over het selecteren van de foto's , uren gewerkt. Om precies te zijn 3 dagen van 9 tot 18 u.Gekkenwerk!!! Nogal pietje precies en nu doet het upload-ding-machine-kutboeltje-verschrikkelijke website het niet!!!
grrrrrrrrrrr
Net even in mijn agenda van 2013 gekeken en gemerkt dat ik wekelijks 2 tot 3 keer 1u per week sport...yiehaaa. En had het niet eens in de gaten.
Daarnet het foto-album van laos waar ik dagen aan gezweet heb proberen oploaden en foutmelding gekregen. Om gek van te worden. Heb aan dat kutboek, nog maar niet te spreken over het selecteren van de foto's , uren gewerkt. Om precies te zijn 3 dagen van 9 tot 18 u.Gekkenwerk!!! Nogal pietje precies en nu doet het upload-ding-machine-kutboeltje-verschrikkelijke website het niet!!!
grrrrrrrrrrr
Ik heb werkelijk de komende weken geen tijdTravelator schreef:Zeg Bol, er zit toch een Shisha Lounge in Amersfoort??

16 februari? Dan ben ik sowieso in Amersfoortmenasil schreef:Ik heb werkelijk de komende weken geen tijdTravelator schreef:Zeg Bol, er zit toch een Shisha Lounge in Amersfoort??
ps. Jenny? Menasil? Reismeis? (te ver??) Of zo...iets met werken, klussen, verhuizing voorbereiden. Ambitieuze planning maar moet lukken

Andere dagen wordt lastig. Proefwerkweek, vergaderweek, gewoon lesgeven en ook iets met een huis.... (Al heb ik voor dat laatste de komende twee weken ook geen/nauwelijks tijd.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Reisexpert
16e komen m'n ouders dag zeggen/uitzwaaien....
Mocht(en) je/jullie voor die tijd nog gaten hebben, hoor ik het graag!
Bol???
??
??
Menasil: Sterkte en veel plezier!
Bol???

Menasil: Sterkte en veel plezier!
Hoe laat wil je afspreken? Feestje waar ik heen ga is vanaf 3 uur.Travelator schreef:16e komen m'n ouders dag zeggen/uitzwaaien....
Bol???
-
- Reisexpert
Ik bedoelde vóór de 16e, koekel.Jenny schreef:Hoe laat wil je afspreken? Feestje waar ik heen ga is vanaf 3 uur.Travelator schreef:16e komen m'n ouders dag zeggen/uitzwaaien....
Bol???
Wees dan eens duidelijk.... Voor de 16de wordt lastig door die stomme raportvergaderingen.
-
- Reisexpert
Ja, dat zei je al. Daarom zei ik, mocht je toch nog (plotsklaps en onverwachts) een gat hebben vóóóóóóóóóóóór de zestiende; lemme kno ^^Jenny schreef:Wees dan eens duidelijk.... Voor de 16de wordt lastig door die stomme raportvergaderingen.
Ben jij de 16e ook op Schiphol, Trav? (omdat je schrijft dat jouw ouders je uitzwaaien) Dan zouden we kunnen meeten, want dan zijn R en ik daar ook
Anders wordt het 'm niet ben ik bang..
Zara, leuk dat je eerste indruk goed is! Balen van het fotoboek zeg.. Hopelijk is het inmiddels gelukt?
Menasil, kun je inmiddels wat beter slapen? Ik lijk ook wel last te hebben van een jetlag, ik slaap zó ontzettend slecht de laatste dagen..
Te druk, gok ik.. Succes ook met behangen, verven enzovoorts! Het is even een karwei, maar als het straks klaar is kun je er heeeel lang van genieten! De kringloop is vast erg blij met jouw spulletjes
Je zou de boeken evt. ook kunnen doneren aan een ziekenhuis, vaak is daar ook iets van een bibliotheek waar patiënten boeken kunnen lezen/lenen. Wat raar dat sommige bedrijven alleen telefonisch een wijziging doorvoeren??? Welke bedrijven zijn dat zoal?
Het was errug gezellig in R'dam!! Nu twee superdrukke weken voor de boeg, maar in de tussentijd tellen we wel af naar de 16e

Zara, leuk dat je eerste indruk goed is! Balen van het fotoboek zeg.. Hopelijk is het inmiddels gelukt?
Menasil, kun je inmiddels wat beter slapen? Ik lijk ook wel last te hebben van een jetlag, ik slaap zó ontzettend slecht de laatste dagen..

Het was errug gezellig in R'dam!! Nu twee superdrukke weken voor de boeg, maar in de tussentijd tellen we wel af naar de 16e

-
- Reisexpert
Nö... Hopelijk in Amersfoort, als die bolle(tjeom) nou eens reageertReismeis schreef:Ben jij de 16e ook op Schiphol, Trav? (omdat je schrijft dat jouw ouders je uitzwaaien) Dan zouden we kunnen meeten, want dan zijn R en ik daar ookAnders wordt het 'm niet ben ik bang..

Maar misschien kun je via Doetinchem naar Schiphol rijden ^^
Of via Amersfoort dus haha
Hoe was kinderdijk RM? Had ik al gezegd dat ik ben opgegroeid in Alblasser(alleduifjesopde)dam?
Zielig hè?
Hehe, wij worden gebracht, dus ik denk niet dat dat gaat lukken! Of kom anders gezellig naar Sjiphol! Spreken we af op het panorama dak 
Kinderdijk viel ook onder de noemer R'dam in mijn vorige bericht
en was ook erg leuk! Stervenskoud, maar heel bijzonder om daar eens te zijn. Er staat een foto op facebook, maar ja......... >:) Leuk dat je daar bent opgegroeid! Het woont daar wel mooi hoor, lekker rustig, volgens mij. Daar hou ik wel van. Ben zelf opgegroeid in een überfries gezellig dorpje, met 1100 inwoners, geen supermarkt, 2 kerken, 2 kroegen, een basisschool, fanatieke sportclubs en om het jaar een loeigoei dorpsfeest
Ook beregezellig!

Kinderdijk viel ook onder de noemer R'dam in mijn vorige bericht