We hebben besloten om elk land apart te doen want anders is het helemaal onbegonnen werk.
Wou dit even delen: bloed, zweet en tranen, koude voeten en pijnlijke knieën (slechte houding

Hij stond bij een garage (ik had voor die stalling betaald) en had na meermaals niet reageren op mails, laat reageren op mails en wat vaag gedoe een slecht voorgevoel... En men zou contact met me opnemen als men de auto voor een lagere prijs zou verkopen dan was afgesproken, wat nu ook niet gebeurt is. Al met al niet echt goed van hun... Hopelijk storten ze het geld snel en reageren ze nog op mijn laatste 2 mails (vraag van hun om mijn rekening gegevens terwijl ik die gewoon door had gegeven destijds...).Reismeis schreef:Wat goed zeg! Waar stond jouw auto al die tijd, bij een garage of bij particulieren?
Trekdt de stofuiger maar vasdt uidt de kasdt!!!bolletjeom schreef:Mijn pijp zit onder het stof. Maar daar weten jullie wel raadtdt mee
Zit de D klem????Travelator schreef:Trekdt de stofuiger maar vasdt uidt de kasdt!!!bolletjeom schreef:Mijn pijp zit onder het stof. Maar daar weten jullie wel raadtdt mee
Hé, wat, waar? Misschien ben ik geen jeugd meer....Reismeis schreef: Zeg, jeugd..... Het is WEEKEND!!!!!!!!
En? Bedankt voor de mededelingReismeis schreef:Zeg, jeugd..... Het is WEEKEND!!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten