Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
zaratoestra
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door zaratoestra »

Joepie, joepie, joepie! Ons eerste foto-album is een feit. Laos is overwonnen.
We hebben besloten om elk land apart te doen want anders is het helemaal onbegonnen werk.
Wou dit even delen: bloed, zweet en tranen, koude voeten en pijnlijke knieën (slechte houding :-) )
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik ben weer terug uit Canada/USA! vanmorgen om 7:45 aangekomen en na 2 uurtjes slaap (in vliegtuig slapen lukte niet omdat ik voor mij zo'n breed/groot iemand had, dat diegene de stoel zover naar achteren had staan dat ik als slangenmens in en uit moest...) nu nog steeds wakker. Zo even eten (eigenlijk te laat...) en daarna maar ff aanklooien en hopen dat ik het tot 23:00 kan rekken :) Ga nu maar beetje hier bijlezen :)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Welkom terug! Afgaand op je andere berichten heb je je wel vermaakt daar?

Wat betreft de vlucht, als iemand echt zo asociaal achterover gaat zitten, gewoon zo af en toe even "per ongeluk" een douw tegen die stoel geven. Misschien begrijpen ze dan de boodschap...

Wat dat betreft had ik zelf laatst wel de mazzel dat ik tijdens de lange vluchten alle ruimte had, zowel de heen- als terugvlucht zat nog niet voor de helft vol. Sterker nog, op de terugvlucht kreeg ik zowaar een nooduitgang-plaats, meestal zijn die dan al lang vergeven, en dan meestal juist aan figuren die nauwelijks met hun voeten aan de grond kunnen komen...
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Het was zeer geslaagd:)

De subtiele hints hielpen helaas niet en op zich had ik wel ander plek kunnen vragen maar zat nu aan gangpad in zo'n tweestoel rij en de lege plekken waren in middenrij van vier in midden en ja dan zit je nog krapper...ben zelf klein maar beetje ruimte heb ik ook nodig ;)

Bleh...ben alweer 1,5 uur wakker....
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Wat goed zeg! Waar stond jouw auto al die tijd, bij een garage of bij particulieren?
Hij stond bij een garage (ik had voor die stalling betaald) en had na meermaals niet reageren op mails, laat reageren op mails en wat vaag gedoe een slecht voorgevoel... En men zou contact met me opnemen als men de auto voor een lagere prijs zou verkopen dan was afgesproken, wat nu ook niet gebeurt is. Al met al niet echt goed van hun... Hopelijk storten ze het geld snel en reageren ze nog op mijn laatste 2 mails (vraag van hun om mijn rekening gegevens terwijl ik die gewoon door had gegeven destijds...).
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Mijn pijp zit onder het stof. Maar daar weten jullie wel raadtdt mee ;-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

bolletjeom schreef:Mijn pijp zit onder het stof. Maar daar weten jullie wel raadtdt mee ;-)
Trekdt de stofuiger maar vasdt uidt de kasdt!!! _O-
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Das een fijn gevoel hè, Zara!! Geniet ervan :) Wanneer krijgen jullie het album?

Menasil, welkom thuis!! Aan je verhalen op fb te zien heb je echt wel genoten :)

Laos, ohhh volgens mij heb je dat wel eens verteld inderdaad! Fijn dat 'ie nu verkocht is, ik hoop voor je dat je snel je geld krijgt.. Ik word altijd een beetje kriegelig als mensen niet reageren, als het om dat soort dingen gaat (bv. marktplaats, is ook zoiets..).

Trav en Bolletje, jullie pijpen maar een end weg O-)

Hier geen nieuws geloof ik. En geen spierpijn ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Travelator schreef:
bolletjeom schreef:Mijn pijp zit onder het stof. Maar daar weten jullie wel raadtdt mee ;-)
Trekdt de stofuiger maar vasdt uidt de kasdt!!! _O-
Zit de D klem????
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Lekker gesport vandaag. Was voor het laatst vlak voor kerstmis geweest. Ik doe bootcamp. Nu waren er alleen maar nieuwe gezichten door zo'n dealactie en moet zeggen dat ik dat wat jammer vond. Nieuwe mensen zijn altijd fijn om erbij te hebben en ben zelf ook via een deal er ter recht gekomen en inmiddels vast lid. Maar als je als enige 'oud gediende' er bent tussen allemaal groepjes, is er toch wel andere sfeer. Nu hadden een aantal naar mijn idee iets teveel tijd om te kletsen tijdens bepaalde oefeningen...Maar ja heb zelf wel aardig gesport ondanks dat ik vandaag echt mijn dag niet had door de jetlag.

Wilde zo'n 1,5 uur geleden gaan slapen... is er een grote brand in m'n straat dus ben nog steeds wakker (wat me helaas ook weer goed afgaat) omdat ik niet echt goed kan slapen met het idee dat hier een brand is. Volgens de televisie is de brand over (al zie ik nog steeds veel brandweer, afzettingen zijn nog van kracht en de ambulance staat ook nog steeds hier voor de deur) dus miss zo toch maar poging wagen....
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat dapper van je dat je meteen weer bent gaan sporten haha :) Hoe is het afgelopen met de brand? Veel schade? Heb je nog wat kunnen slapen?

Zeg, jeugd..... Het is WEEKEND!!!!!!!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Reismeis schreef: Zeg, jeugd..... Het is WEEKEND!!!!!!!!
Hé, wat, waar? Misschien ben ik geen jeugd meer....

Nu nog een uurtje werken (dan word ik het gebouw uit gewerkt) en dan zondag nog een paar uur nakijkwerk. Helaas is volgende week toets- en vergaderweek, wat betekent dat ik dat echt geen achterstallig werk kan hebben :?

Morgen duikbeurs (leuk!) en zondag weer wat in het huis doen. Gelukkig komt mijn moeder me een dagje helpen *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Reismeis schreef:Zeg, jeugd..... Het is WEEKEND!!!!!!!!
En? Bedankt voor de mededeling ;)
Vandaag was ik vrij, heb een gat in de dag geslapen. Werd pas na elven wakker... Was niet m'n plan, maar schijnbaar had ik het nodig ofzo.

Nog geen concrete plannen voor het weekend. Wat dingen voorbereiden voor school, boekenkast in elkaar zetten en uitgebreid koken.

Wat zijn jouw wilde plannen dan jeugdig Reismeisje? ;)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ehm, ik ben met mijn 29 ook niet zo jeugdig meer hoor hehe :P Wij gaan morgen een nachtje logeren bij familie, genieten van het IFFR, 's avonds misschien even een leuk kroegje opzoeken in R'dam en hopelijk, als het weer meezit, naar Kinderdijk. Oh, en ik moet nog wat dingetjes doen voor de cursus die ik volg.. En dan is het weekend alweer voorbij, gok ik zo!
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Weekend, ja.. Klein beetje weekend. Wil graag nog wat verder werken hier maar morgen sowieso 'de stad' in. Antigua kun je niet echt een stadje noemen maar er is toch genoeg leuks te doen in de avond.

Iedereen veel plezier met alle leuke dingen die op het programma staan!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Plaats reactie