Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Hmm, illegaal en vaak naar tropische bestemmingen Bolletje?
Ja, rijke man.. Waar kan ik me aanmelden? (a)
Ja, rijke man.. Waar kan ik me aanmelden? (a)
ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika
-
- Reisexpert
Ik gok iets met bolletjes........Ingritaaa schreef:Hmm, illegaal en vaak naar tropische bestemmingen Bolletje?
Ohhhhhh nou snap ik jouw naam, Bol!!
Ik zeg niks hoor ; )

You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
Hahahaha!Travelator schreef:Ik gok iets met bolletjes........Ingritaaa schreef:Hmm, illegaal en vaak naar tropische bestemmingen Bolletje?
Ik zeg niks hoor ; )
- bolletjeom
- Reisexpert
Travelator schreef:
Ingritaaa schreef:Hmm, illegaal en vaak naar tropische bestemmingen Bolletje?
Ik gok iets met bolletjes........
Ik zeg niks hoor ; )
Hahahaha!

Ingritaaa schreef:Hmm, illegaal en vaak naar tropische bestemmingen Bolletje?
Ik gok iets met bolletjes........
Ik zeg niks hoor ; )

Hahahaha!

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben gister naar Glow in Eindhoven geweest, Helaas was het niet zo spectaculair als toen ik er 2 jaar geleden voor het laatst was, maar blijf zulke shows en projecties met licht wel leuk vinden! We waren met een gezellig grote groep al is het dan wel lastig om niemand kwijt te raken 
Vandaag nog even lekker in de natuur buiten gelopen, bezig met scriptie en nog schaatsen kijken.. Ik had volgend weekend gratis naar de world cup gekund maar dat sla ik maar even over, komen nog genoeg andere momenten

Vandaag nog even lekker in de natuur buiten gelopen, bezig met scriptie en nog schaatsen kijken.. Ik had volgend weekend gratis naar de world cup gekund maar dat sla ik maar even over, komen nog genoeg andere momenten

ik heb een heerlijk weekend achter de rug.
vrijdagavond een nachtduik gemaakt in Nemo in Brussel, met 33 meter het diepte zwembad van de wereld. heel bizar eigenlijk! zaterdag een fotoklusje in Rotselaar (ook in Belgie).
gisteren in Limburg geweest naar mijn ouders, en daarna gegeten met wat vrienden.
nu ben ik dingen aan het regelen voor mijn verhuizing. ik zou eigenlijk moeten werken....
vrijdagavond een nachtduik gemaakt in Nemo in Brussel, met 33 meter het diepte zwembad van de wereld. heel bizar eigenlijk! zaterdag een fotoklusje in Rotselaar (ook in Belgie).
gisteren in Limburg geweest naar mijn ouders, en daarna gegeten met wat vrienden.
nu ben ik dingen aan het regelen voor mijn verhuizing. ik zou eigenlijk moeten werken....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Weer terug uit Rusland. Dat ik Moskou en St. Petersburg tof zou vinden had ik verwacht, maar wat ik niet verwachtte is dat de mensen enorm vriendelijk zijn. Natuurlijk heb je genoeg ijzige blikken, maar enorm veel mensen deden hun uiterste best om te helpen en bleven daarbij heel erg aardig. Ook grappig dat dit het eerste niet-Aziatische land was waar enorm bekeken werden (m.n. St. Petersburg).
Mijn beeld over dit land is in ieder geval enorm veranderd
Mijn beeld over dit land is in ieder geval enorm veranderd

Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Klinkt goed Ubiytsa! Was het niet al heel koud?
Ik heb morgen gesprek op de Uni met de professor die mijn stage gaat begeleiden. Dat hoop ik wat meer zekerheid te hebben over Guatemala! Net 7 weken terug, maar nu al weer veel zin om te gaan! Alhoewel het soms ook wel jammer is met dat je niet meer qua sport ofzo dingen kunt opbouwen. Maar gelukkig kun je op de meeste plaatsen wel sporten. Zag al een hele vette nachtrun in Guatemala Stad, dus wie weet gaat het lukken
.
Ik heb morgen gesprek op de Uni met de professor die mijn stage gaat begeleiden. Dat hoop ik wat meer zekerheid te hebben over Guatemala! Net 7 weken terug, maar nu al weer veel zin om te gaan! Alhoewel het soms ook wel jammer is met dat je niet meer qua sport ofzo dingen kunt opbouwen. Maar gelukkig kun je op de meeste plaatsen wel sporten. Zag al een hele vette nachtrun in Guatemala Stad, dus wie weet gaat het lukken

Iemand die meer inzicht heeft in de promoties van ryanair. Ik ben al een tijdje aan het kijken om tickets te boeken voor 1 tot 8 februari, maar die acties van de afgelopen weken gaan telkens maar tot eind januari. Het zou binnenkort toch eens gaan beginnen en in principe staan de tickets 8 weken op voorhand het goedkoopst. Dat zou dus begin december moeten zijn.
Of is 81 euro (de prijs momenteel) een goede prijs van Krakau? Nuja de afgelopen jaren toch al stukken goedkoper kunnen bestellen.
Of is 81 euro (de prijs momenteel) een goede prijs van Krakau? Nuja de afgelopen jaren toch al stukken goedkoper kunnen bestellen.
Ik zou nog even wachten dan! Ik had laatst voor 7 t/m 10 december tickets gezien voor 50 euro! En vond de vrijdag heen en maandag terug nog vrij ideaal ook. Maar met zekerheid kan ik je dat ook niet zeggen hoor.
Iemand die goedkope tickets naar Guatemala kan vinden is ook een held! Mijn stage gaat namelijk door!!
Echt superblij mee. Ook nog eens een tof bedrijf! Vandaag gesprek gehad met mijn begeleider vanuit de universiteit en ze vond het slim als ik mijn voorstel daar schrijf in plaats van hier, dus ik mag er ook nog een eerder naar toe! Begin januari al. Vandaag was het ineens heel druk in mijn hoofd. Bezig met thesis, vak volgen en stage gaat al bijna beginnen voor mijn gevoel. Gelukkig allemaal leuk!
Iemand die goedkope tickets naar Guatemala kan vinden is ook een held! Mijn stage gaat namelijk door!!

- bolletjeom
- Reisexpert
Leuk zeg!!!
Goedkoop naar guatamala. Ehm. Lastig. Kijk niet alleen naar via de VS maar probeer ook eens via mexico
Goedkoop naar guatamala. Ehm. Lastig. Kijk niet alleen naar via de VS maar probeer ook eens via mexico
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
-
- Reisexpert
Geldt dit voor (de meeste) tickets naar alle landen? Of alleen in dit geval?ehouse schreef:en in principe staan de tickets 8 weken op voorhand het goedkoopst.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
Ik heb geen ervaringen met Ryan air en hun prijzen.ehouse schreef:Iemand die meer inzicht heeft in de promoties van ryanair. Ik ben al een tijdje aan het kijken om tickets te boeken voor 1 tot 8 februari, maar die acties van de afgelopen weken gaan telkens maar tot eind januari. Het zou binnenkort toch eens gaan beginnen en in principe staan de tickets 8 weken op voorhand het goedkoopst. Dat zou dus begin december moeten zijn.
Ik ga in april naar Krakow. Ik heb 2 gratis tours gewonnen via een tourorganisatie en 2 gratis overnachtingen in een hostel. Daar boek ik dan nog 2 nachten bij en 1 ticket natuurlijk.

Ik zou nog even wachten, bij ryanair lopen de acties meestal 2 maanden vooruit dus dan zou je begin december pas de acties krijgen voor februari.
Naar guatemala kan je niet goedkoop vliegen, maar ik heb een vriend laatst wel geholpen. Dat was toen klm wereldeal weken ticket naar miami en toen met spirit airlines (lowcost-er) naar honduras. Hij was voor minder dan 550 retour klaar. Spirit airlines vliegt ook naar guatemala dus kijken eens of dat een optie is. Zo'n ticket ga je namelijk niet vinden in de zoekmachines omdat je twee verschillende maatschappijen gebruikt. Anders inderdaad vliegen naar cancun en dat kan je met de bus naar guatemala. Zou daar wel de tijd voor nemen want gezien bijv. de exit fee voor belize komen er echt nog wel wat kosten bij.
Naar guatemala kan je niet goedkoop vliegen, maar ik heb een vriend laatst wel geholpen. Dat was toen klm wereldeal weken ticket naar miami en toen met spirit airlines (lowcost-er) naar honduras. Hij was voor minder dan 550 retour klaar. Spirit airlines vliegt ook naar guatemala dus kijken eens of dat een optie is. Zo'n ticket ga je namelijk niet vinden in de zoekmachines omdat je twee verschillende maatschappijen gebruikt. Anders inderdaad vliegen naar cancun en dat kan je met de bus naar guatemala. Zou daar wel de tijd voor nemen want gezien bijv. de exit fee voor belize komen er echt nog wel wat kosten bij.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
In ieder geval wel voor lowcost maatschappijen, er was zo eens een onderzoek naar gedaan en dan bleek dat 8 weken op voorhand de tickets het goedkoopst staan. Voor verre bestemmingen heb ik geen idee.Travelator schreef:Geldt dit voor (de meeste) tickets naar alle landen? Of alleen in dit geval?ehouse schreef:en in principe staan de tickets 8 weken op voorhand het goedkoopst.