Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Travelator »

Pokke, gisteren naar de dierenkliniek geweest om medicijnen te halen voor de zieke hond van de buurman (heel, hééél oud mannetje).
Hond heeft een of andere huidziekte en is echt ZO lief!
Gisteren medicijnen gegeven en nu is Nora (de hond dus) er nog slechter aan toe dan eerst : (((((((((((
Hij kan bijna niet meer op z'n benen staan...
Maak me erg veel zorgen, want het oude mannetje weet van niks en snapt er niks van...
De dierenarts komt zo deze kant op.
Allemaal even een beetje duimen dat het gauw beter gaat met hem (met de hond dus, niet met de dierenarts)

:N
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Ricardo, ik heb in Budapest gewoond, echt fantastische stad!

@ Travelator, ik duim dat de hond snel beter wordt.. kan het ook ouderdom zijn waardoor het sneller achteruit gaat? Dat hij gewoon "op" is?

Ik ben vandaag naar ziekenhuis geweest, in Sydney mijn enkel verkloot en nu bleek er bot groei te zijn waar dat niet de bedoeling was, en ik had sindsdien dus pijn.. Vandaag kreeg ik een spuit om te kijken of dat bot groei (wat normaal zo'n 10 tot 15 jaar geleden tot uiting had moeten komen) de oorzaak is van de pijn.. IK kreeg een spuit er in en man wat deed die pijn, maar had wel idee dat ze recht in de pijnroos staken.. als dit echt zo is en de pijn de komende dagen minder tot niet aanwezig is dan moet ik operatie aan die enkel.. Ik ben benieuwd..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik ga eind april naar Uzbekistan *O* *O* *O*
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Woehoeee! Lekker vooruitzicht, Jenny!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

wat een idioten in Haren.... Jezus zeg..
Zie er niet echt de lol van in.... Hoop dat ze iedereen goed op de camera krijgen en daarna mooi op tv gaan vertonen en met zn allen mooi alle kosten mogen gaan opdoeken
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Via tv noord zijn er voldoende mensen duidelijk in beeld geweest.. Wel sneu hoor voor zo'n meisje dat een foutje in uitnodiging op facebook zulke gevolgen kan hebben..

hier in dorp kan je merken dat er werd verteld dat de agenten naar Haren zijn.. wat een knallen van zwaar vuurwerk..
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Het heeft even geduurd, maar Nora is eindelijk weer een beetje aangesterkt en hij rent weer achter me aan door de straten *O*
Gisteren dacht ik nog dat hij op sterven lag, omdat hij niet meer wilde opstaan en hij twee dagen bijna niks gegeten en gedronken had, maar opeens had hij een opleving...
Durf hem geen medicijnen meer te geven voor z'n huidziekte, maar misschien moet dat maar gewoon zo zijn...

@Globeskater: dank voor je zorgen : )
Hoe is het met je enkel? Jij loopt daar al heel lang mee te klooien, of niet?
Hoop dat het snel wat beter gaat, want een operatie.... brrrrrrrr!

@Jenny: Te gek, zeg! En spannend ook, zo'n relatief onontdekt land...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wat een sneu verhaal van Nora zeg, Travelator! Maar wel fijn dat hij nu weer opleving heeft! Hopelijk blijft het zo!!

Gaaf Jenny! ben benieuwd naar je ervaringen!

En Globeskater, hopelijk gaat het met je enkel snel beter want zolang er mee rondlopen is niets.

Kwestie in Haaren is echt vreselijk. Uberhaupt dat mensen het in hun hoofd halen zich zo te gedragen. Ik heb alleen fotos gezien maar mijn maag draaide zich radicaal om. Gadverdamme...wat kunnen mensen anderen aandoen! Echt sneu!

Overigens weten we dat in het voetballegioen er veel mensen zijn met een steekje los..ik werd vannacht wakker door het nieuws dat de spelersbus van het achterhoekse clubbie, is bekogeld met stenen en de stenen zijn ook door de ruiten heen gegaan en ja er zaten nog spelers in.. Supporters kwamen verhaal halen na het verlies tegen Almere. Ik ben echt ontzettend kwaad...gelukkig zijn ze allemaal ongedeerd maar toch...Zoiets doe je gewoon niet. Het zijn ook maar gewoon mensen.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

@ Travelator, fijn dat het met Nora wat beter gaat! Leuk trouwens dat ze zelfde naam heeft als hond die ik goed ken ;) En ja die enkel dat is 2 januari in Sydney beetje mis gegaan.. de artrose zal ik niet meer vanaf komen die ik als gevolf heb.. maar ik hoop dat het andere die extra botgroei er wel voor gaat zorgen dat ik weer pijnvrij raak..

@ Menasil, Jeetje daar ben je mooi klaar mee.. het is en blijft nog altijd een spel en dan zo de spelersbus aanvallen, kan mij voorstellen dat je boos bent.. in Haren waren er trouwens ook voetbalhooligans..

Ik ben vandaag nog even wezen helpen met verkeer regelen, ze hebben hier een estafetteloop waarmee ze geld op halen voor de kankerafdeling hier in het lokale ziekenhuis..er deden 28 teams mee en ze lagen al mooi eindje uit elkaar!
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Al een dikke week door de Balkan aan het reizen. Hoe een ongeloofelijk mooie landen zijn Bosnie en Montenegro. Mijn verwachtingen zwaar overtroffen. Morgen naar Zabljak om vervolgens te eindigen in Belgrado.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Wat fijn om te lezen dat het hondje weer achter je aan loopt, Trav! Dat vind ik altijd zo'n groot nadeel aan reizen, al die verwaarloosde, zieke dieren (is in jouw geval weer anders, want Nora heeft wel een baasje).

Mooi dat je zo geniet van de Balkan, ehouse!

Dat hele Haren gebeuren.. Ik vind het niet normaal, zeg maar gerust ronduit a-sociaal. Dat mensen zich tot zo'n niveau kunnen verlagen, daar blijf ik me keer op keer over verbazen. Dat geldt ook voor de zogenaamde voetbalsupporters, die niet meer voor de sport komen of voor 'hun' team, maar enkel en alleen om ruzie te zoeken. Bij dat soort mensen zitten echt alle steekjes los.

Enfin, van mijn kant niet zoveel nieuws. Deze week hoef ik maar 1 avond weg, ipv de gemiddelde 3 á 4 de afgelopen 3 weken :P Jeej! Ik blij! ^O^
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Vandaag voor het eerst in een maand weer eens gedoken. Lang geleden dat ik zolang niet in het water lag... Het was in Vinkenveen, op een grote snoek en wat baarzen na niet veel leven gezien.

Morgenvroeg kleine operatie aan mijn neus. Spannend. Helaas geen tijd om een dagje vrij te nemen, wat plan ik soms slecht :? Morgenavond een afspraak met een makelaar. Ook spannend. Ik wil verhuizen en heb zowaar wat op het oog :Y
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@reismeis en globeskater: Het is een select groepje die op deze wijze verhaal komt halen... Ik heb begrepen dat de zaak nu bij de politie ligt en vraag me af of ze deze lui wel kunnen vinden. Mijn ervaring is dat ze hoodies hebben en zonnebrillen op.

@Ehouse: Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!
@Jenny: Succes met de operatie en spannend van je evt. nieuwe huisje!

Ik heb ook een hele drukke week gehad, elke avond weg... vandaag dus uitgeslapen en wat aan het huishouden gedaan. Minder dan ik wilde maar was gewoon kapot..Komende week heerlijk rustig. Slechts 1 avond wat te doen en dat is lekker sporten!!!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, ik hoop dat ze worden herkend en dat ze opdraaien voor de kosten. Stelletje gekken! Dus jij hebt ook een drukke week gehad, wat kan zoiets je slopen hè!

Jenny, wat spannend! Hoe is het gegaan vanavond? Wat heb je op het oog?

Oké, ik zit met een serieus dilemma. Mijn agenda puilt zo uit dat het echt niet meer grappig is, maar ik heb de mogelijkheid om in de herfstvakantie een of meerdere dagen in een museum te werken, als activiteitbegeleidster. Dat is echt helemaal mijn ding, het lijkt me fantastisch! En wanneer krijg ik weer zo'n kans? Maar aan de andere kant kan ik ook wel een paar dagen rust gebruiken, want de drukste periode van het schooljaar staat voor de deur. Bovendien heb ik in die vakantie ook al een tweetal pittige dagen staan.. Ik weet het gewoon niet!!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Uitpuilende agenda komt me bekend voor... Ik organiseer voor komend weekend een masterclass. Denk ik dat ik alles gehad heb, schrik ik wakker in half 5 dat ik toch wat vergeten ben... Straks maar ff achteraan mailen.

Ik heb een dergelijk evenement nog nooit georganiseerd en er was geen goed draaiboek. Ik heb er van geleerd, maar mijn planning had echt beter gekund! (Dan had ik ook minder over moeten werken :) )

Gesprek met de aankoopmakelaar ging goed. Iemand met wie ik in zee wil (al weet hij dat nog niet). Binnenkort maar even bellen voor een volgende afspraak.

Mezelf kennende zou ik wel naar het museum gaan, Reismeis. Maar ik denk dat je beter naar iemand luisteren die wel kan plannen....

Siem, hoe gaat het met de hond?

Over Haren heb ik geen goed woord over, ook niet over Hooligans. Al trad op een bruiloft dit weekend ineens John Medley van ADO op, dat was wel grappig.

Misschien binnenkort in een les over groepsdruk was aandacht aan besteden.

Nu nog even proberen te slapen...
Plaats reactie