Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door Tikva »

THX voor de felicitaties!
@ yvonnetje, eigenlijk heel erg goed, niet misselijk geweest alleen constant moe. Maar volgens iedereen ging dat na 12 weken over, en toen na 16 weken en nu moet ik geloven dat het na 20 weken echt beter wordt.. ach Ik heb me er inmiddels op ingesteld en half 10 is ook een mooie bedtijd is :Y
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Gefeliciteerd Marcel en Tikva!!! (2) (400x296).jpg
Gefeliciteerd Marcel en Tikva!!! (2) (400x296).jpg (80.46 KiB) 242 keer bekeken
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Gefeliciteerd Tikva! *O* Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Tikva, wat leuk zeg!! Van harte gefeliciteerd, geniet ervan!!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Voor wie nog een leuke koffersticker zoekt :P

Afbeelding
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

LOL, je zou er bijna voor met een koffer gaan reizen...
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Er zijn nog twee andere stickers: een koffer gevuld met Amerikaanse dollars, of doorzichtige pakken poedersuiker :P
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@wizard, leuk zo je reisverhaal te lezen, die hoek wil ik ook nog eens op!

@Tikva! Gefeliciteerd! Wens je een goede zwangerschap! Is jullie eerste of niet?

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad, lekker genoten van het heerlijke zonnige weer! Gisteren naar Neeltje Jans geweest en in Zierikzee gegeten, bijzonder om zo de oosterschelde kering van binnen te bekijken!

vandaag naar Maarheeze/Nederweert geweest om een wandeling te maken en Edelherten te spotten.. wij hebben er aardig wat gezien en doordat ze in de brons tijd (zeg ik dat zo goed) zitten maken de mannetjes herten mooie buldergeluiden!

Verder nog een verrassing aan de deur, was alleen helaas niet tijd maar een goede vriend uit Portugal is blijkbaar in de buurt en heeft mijn slaapshirtje die ik 2 jaar geleden bij hem had laten liggen even terug gebracht... hoop dat ik hem de komende dagen nog ga zien :D
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Even snel :) gefeliciteerd tikva!!!!!! en warschau klinkt goed Hahaha. Vlieg je op modlin of frederic chopin? Oh ja,kijk even naar zakenhotels... Ik heb voor kerst een leuk dealtje kunnen vinden voor 63 euro per nacht in radisson sas.. Miss hebben ze in jouw periode ook wel wat. Rechtstreeks via hotel bleek goedkoper. Anders is castle inn miss idee. twee mensen van mijn sport zijn daar geweest en waren erg enthousiast. Ten slotte, helvetia hostel heeft ook appartementen.

Ik heb zaterdag avond een scooter van dichtbij gezien....ineens zat hij tegen mij aan. Hij nam de bocht veel te ruime...zelf niet echt iets aan overgehouden maar mijn fiets is dus kapot en kwam ik pas achter toen ik de scooter al had laten gaan.
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Gefeliciteerd, Tikva!

Zelf ben ik weer aan de studie. Het is wel even wennen om na anderhalf jaar, ik heb tussendoor 10 maanden stage gelopen en gereisd, weer naar school te gaan. Een hoop management; liquiditeitsbalans, solvabiliteitspercentage en dat soort dingen..

En over 4 weken ga ik naar Boedapest. Ik krijg steeds meer zin, maar ik heb me eigenlijk totaal nog niet voorbereid. Hopelijk heb ik er snel tijd voor :)
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Toevallig hebben we dit jaar boedapest artikel aangepast en uitgebreid :) miss heb je er iets aan. mooie stad hoor, boedapest.

Ik ben gisteren naar voetbal geweest, beloften elftal. was gezellig.Verder druk op t werk ... Zondag weer rust Haha
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Gefeliciteerd Tikva!!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Vandaag aan het eind van de ochtend/begin van de middag de stad in gegaan.
Vandaag in 1931 vond het http://en.wikipedia.org/wiki/Mukden_Incident plaats en met de oplopende spanningen tussen China en Japan de perfecte dag voor demonstraties.

En laat ik nou net in Mukden (Shenyang) wonen...
In de buurt van het Japanse waren alle omliggende straten afgesloten voor verkeer.
Wij kwamen net op tijd aan, de demonstratie was net begonnen. Het begon met een klein groepje, maar breidde zich al snel uit tot een grotere groep.
Het was redelijk vreedzaam, er werden enkel flessen gegooid naar een Japanse fastfoodketen en een Japans restaurant. Voor de rest veel geschreeuw en politie op de been (die zelf foto's en filmpjes aan het maken waren).

Ik zal vanavond een blog schrijven en wat foto's en filmpjes op mijn site/youtube zetten.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Yvonnetje, wauw.. Ik ben benieuwd naar je blog en de foto's!

Menasil, het seizoen is weer begonnen :) Sterkte op je werk! Balen van je fiets trouwens, maar gelukkig had jij zelf niets.

Ricardo, veel plezier in Boedapest! Wij zijn er afgelopen zomer geweest, het is echt een prachtige stad!
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

menasil schreef:Toevallig hebben we dit jaar boedapest artikel aangepast en uitgebreid :) miss heb je er iets aan. mooie stad hoor, boedapest.
Reismeis schreef: Ricardo, veel plezier in Boedapest! Wij zijn er afgelopen zomer geweest, het is echt een prachtige stad!
Goed om te horen, zo krijg ik er steeds meer zin in! *O*
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Plaats reactie