Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Goeie gok Het betrof de streek in de buurt van Jodpur.
Punt voor Erik. Jammer voor Bolletje ... (maar zo zie je maar weer wie ik het liefste heb, want Rudi zou dit niet geweten hebben).
Ja, ben in Mexico geweest. Maar zou heel diep moeten graven naar het jaartal (bepaald niet mijn sterkste punt ). Jaartje of 5 geleden denk ik. Maar eh, waarom deze vraag ?
bolletjeom schreef:jullie hoeven me niet voor te trekken hoor...dat heb ik niet nodig
geintje....maar als ik dan kijk dan zou het wel leuk zijn als er een foto was
Foto's worden schaars Rudi (tsja, wat wil je na maanden foto's plaatsen ). Dussss......nieuwkomers die nog veel foto's hebben: plaatsen graag! Ik heb er nog wel een paar, maar het wordt hard minder...........
Erik schreef:Ja, ben in Mexico geweest. Maar zou heel diep moeten graven naar het jaartal (bepaald niet mijn sterkste punt ). Jaartje of 5 geleden denk ik. Maar eh, waarom deze vraag ?
'k Heb even samen met een zekere Erik (en Felix) op getrokken in Mexico en Guatemala. Maar dat was in 1997.
Tja ... had gekund, maar het is dus niet zo. Gewoon even tussendoor dus
Ondertussen wacht ik de volgende foto af. Want ook ik moet steeds harder zoeken om een originele foto te vinden voor dit spel.
Ik had ooit een weblog (niet meer online, alleen nog op mijn harde schijf), dus had je toch wel kunnen weten hoe ik er ongeveer uitzie ? Neemt niet weg dat het best gekund had hoor. Ik ben ongeveer net zo'n ouwe lul als jij denk ik (misschien zelfs wel ouder ), maar ben in 1998 pas backpacker geworden (wel grootste deel van 92 in Ierland gewoond).
Puntje voor het land en een voor de naam van het meer. Het is een lastige, maar als je er geweest bent, dan ben je zeer waarschijnlijk ook op deze plek geweest.
Komt me niet bekend voor. Vanwege de vegetatie en de bergen, gok ik op het Gardameer in Italië.
Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het niet zo makkelijk zal zijn.