NeeReismeis schreef:Thx voor de felicitaties en de prachtige tekening, Trav!! Heb je al eens nagedacht over een carriereswitch?![]()

NeeReismeis schreef:Thx voor de felicitaties en de prachtige tekening, Trav!! Heb je al eens nagedacht over een carriereswitch?![]()
Het vervelendste is nog dat er totaal niet gecommuniceerd wordt en er werkelijk geen enkele organisatie lijkt te zijn. Dat het lang gaat duren is jammer maar helaas, het probleem moet opgelost worden en dat kost tijd. Maar het zou zo fijn zijn als ze daar dan ook naar zouden handelen. Zorg dat er voldoende personeel is dat ook daadwerkelijk iets kan vertellen. Zorg dat er wat traytjes met flesjes water worden aangerukt. Zorg dat er een plan is voor mensen die echt niet meer thuis gaan komen. Maar nee, niks daarvan, alleen totale chaos...menasil schreef:@ Wizz: Wow, wat een reis zeg! Maar je hebt echt geluk dat er bussen zijn gekomen! Hoor heel vaak verhalen dat ze niet komen en je maar zelf een taxi moet regelen en hopen dat er ooit nog compensatie komt. Lijkt me mooie ervaring die Londen trip!En tijdens De Spelen moet je haast wel op z'n Japans gaan sightseeën.. niet alleen omdat het overal stervensdruk is, ook omdat je natuurlijk met een ander doel de stad bezoekt. Ik heb tijdens m'n Paralympische trip, nog wel 2,5 dag over voor sightseeing maar misschien dat er nog wat afgaat, als er nog tickets ter plekke gekocht kunnen worden voor een event.
Ik ben er al 3x geweestWizardOfOss schreef: Was jij trouwens al eens eerder in Londen geweest? Voor de kaartjes kan je nu overigens nog wel terecht op de officiële site, ter plekke schijnt het erg lastig te zijn, gezien de beperkte tijd heb ik dat niet eens meer geprobeerd. Maar ik zie bijvoorbeeld dat je voor 10 pond een dagkaart voor ExCeL kan krijgen, waar dan een hele waslijst aan sporten wordt gedaan, daar kan je je haast geen buil aan vallen.
Je moest eens weten hoe ver van huis Antwerpen soms kan lijkenLaosFan schreef:Van mij part organiseren ze het in Düsseldorf, Antwerpen, Brussel ofzo. Dichtbij en geen risico op miljardenverlies en geen miljardentekort op dat vlak de jaren ervoor.
Hoezo een echte Hollander...? : )Sandervh schreef:Zoooo ik ben weer terug uit 2 weken portugal. Wat een pracht land! + zeer aardige inwoners! Kan het iedereen aanraden. En het eten en zo is allemaal net iets goedkoper als in nederland dus voor het geld hoef je het ook niet te laten
haha, ik ben zelfs het type hollander die zn lege flesje water na de douane op een luchthaven vult met water uit van die watertanksTravelator schreef: Hoezo een echte Hollander...? : )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten