Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Kims
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Kims »

Travelator schreef:Hij was op vrouwenjacht, zei hij. Moet wel een bijzonder meissie zijn, want het is best een eindje wandelen voor hem.
Lijkt er verdacht veel op dat jij dat bijzondere meisje voor hem bent _O-
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ha jenny! Ontsnapt aan de wind?
Goed te horen dat je ondanks het wat tegenzittende weer de fillipijnen erg leuk hebt gevonden
superbedankt voor het kaartje. Erg grappig.

@laosfan. Oeh nog maar 2 maanden. De tijd vliegt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Net via Ryanair een retourtje naar Boedapest geboekt voor €4,30 in de herfstvakantie! *O*

Er zijn btw nog wat meer goedkope tickets, maar het gaat erg hard. Vanmiddag waren er nog retourtjes voor 58 eurocent vanaf Eindhoven naar Gdansk in september. Verder zijn er soms naar Warschau nog goedkope tickets. :)
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ow klinkt goed Ricardo!
Waar het niet dat ik voor dit jaar wel "klaar" bent met vakanties boeken ;).... en in september al naar London ga. Anders was Gdansk nog wel leuke bestemming ;)
bolletjeom
Reisexpert

Bedankt voor de tip! ook ik zit denk ik wel aan mijn tax voor dit jaar.
Over een paar weken een weekend Lowlands, begin september met de collega's naar Madrid en oktober 2 weken Sumatra. En dan moet ik ook nog ergens een weekendje Nederland met mams inpassen.

Ik ga dit weekend mijn tent testen voor Lowlands. Kom er liever nu achter dat ie niet waterdicht is dan als het daar per ongeluk 3 dagen regent. Gaat er iemand van hier eigenlijk naar Lowlands?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@bolletje: Over Madrid gesproken... Er komt later vandaag een artikel online met allerlei tips voor bezienswaardigheden. Misschien zit er nog wat tussen wat je nog niet gezien hebt? ;)

Ik ga niet naar Lowlands. Dat is eind augustus toch? Of wanneer valt het precies?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ga ook niet naar lowlands. Volgens bij ben ik dan nog niet terug. Of misschien net wel?

Ik ben nu in ieder geval op weg naar Bali. Waarschijnlijk over een paar dagen naar Sumbawa. Even kijken hoe en wat, want ik heb uiteraard niks geboekt en het is wel Ramadan en hoogseizoen :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Jenny schreef:Morgen ga ik doen wat ik al de hele week doe: duiken!
Jenny, heb net even je reisverhalen zitten lezen, maar ik vrees dat we toch écht een keer samen zullen moeten gaan duiken...
De woorden macro/muckdiving en "minder dan een kwart van de normale afstand" klinken mij als muziek in de oren en ook nog als mijn kopje thee : )
Dus...Wanneer, waar en hoe weet ik niet, maar het gaat er een keer van komen!
Als het maar niet in Nederland is.............. Brrrrrrrrrrrrrrr!
Hoop dat je wel vaart... Letterlijk en figuurlijk...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

@ Ricardo, wat leuk! Ik heb ook vanuit hier een retourtje Boedapest gekocht! Voor 0,39 cent per vlucht. Jammer altijd dat die 12 euro creditcard kosten erbij komen, maar ach, ook 12,78 is een mooi bedrag voor een weekendje weg!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

@ingritaa ben je (nu) weer in Nederland dan?
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Ingritaaa schreef:@ Ricardo, wat leuk! Ik heb ook vanuit hier een retourtje Boedapest gekocht! Voor 0,39 cent per vlucht. Jammer altijd dat die 12 euro creditcard kosten erbij komen, maar ach, ook 12,78 is een mooi bedrag voor een weekendje weg!
^O^

Volgens mij gaat het tegenwoordig zelfs om €6,- per persoon per enkele reis aan 'administratiekosten'. Belachelijk bedrag natuurlijk, helemaal als je met een wat grotere groep reist. Maar ach, het blijft goedkoop. :)
Laatst gewijzigd door ricardobuma op 06 aug 2012 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jaaaaaaa, ik ben op Bali. Zojuist met m'n broertje en zijn gezin gegeten, dit weekend ga ik terug naar m'n familie en dorp.

Geen plannen meer om nieuwe Indonesische eilanden te ontdekken, ik blijf de komende weken rond Bali, de Gili-eilanden en Lombok hangen. Beetje een paar lessen bijwonen, misschien niet. In ieder geval ga ik leuke dingen doen met lieve mensen :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Klinkt niet verkeerd Jenny! Dat is tenminste echt vakantie!

Erik, ik ben nog in Kenia. Ga eind volgende week.richting de Kilimanjaro en daarna? Erg eigenlijk dat ik een stedentrip boek terwijl ik hier nog ben. Maar is voor eind oktober en dan ben ik alweer een maand terug! Mijn thesis gaat nooit afkomen.zo ;).

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Jenny en Ingritaa; Klinkt beiden superrr!!

Ik mag eigenlijk niet klagen, heb al weekje vakantie gehad...maar ik baal er stiekem wel beetje van dat ik in de zomervakantie als enige aanwezig ben op t werk...Ik schijn ineens overal wat vanaf te weten, kom niet eens toe aan m'n eigen werk haha... telefoon staat de hele tijd roodgloeiend. Vanavond lekker bootcampen!! :)
bolletjeom
Reisexpert

3 keer paardgereden in 4 dagen tijd. En het valt mee met de spierpijn. Het is een wonder.
Mijn oude niveau begint terug te komen en mijn instructeur ziet het wel zitten om me klaar te stomen voor de olympische spelen over 8 jaar :)
nu nog even de staatsloterij winnen om een goed paard te kunnen kopen...haha.

Tent voor lowlands is waterdicht. Is al volgend weekend. Heb ik zin in. Weg in eigen land.
Afgelopen weekend gegeten in het schattige plaatsje vreeswijk. Zo veel charme zo dicht bij lelijk nieuwegein. Ik wist niet dat het mogelijk was.

@iedereen die op reis is: geniet er van!!!!!
Plaats reactie