Sandervh, lekker vooruitzicht zeg!!
Zo.. De auto is van binnen gepoetst en gezogen, ik heb een gasfles en een brandblussertje gehaald, stukkie gefietst en wat zomerkleding en schoenen/slippers bij de Bristol gekocht (3 halen 2 betalen

Toch wel een echt italiaans ijsje?Reismeis schreef:En nu............ is het tijd voor een ijsje
Nog niet bekend. Vientiane en Pakse liggen voor mij als eerste voor de hand.Sandervh schreef:Dat is goed! Waar ergens ging jij je ook al weer "vestigen" in Laos?
Yvonnetje schreef:Zojuist heerlijk gegeten bij de Koreaan... *nomnomnom*
Jahaa, een echte raketti van de Appihildo schreef:Toch wel een echt italiaans ijsje?Reismeis schreef:En nu............ is het tijd voor een ijsje
We houden tegen die tijd nog wel contact ben allebei de plaatsen natuurlijk van plan te bezoeken dus komt goed!LaosFan schreef:Nog niet bekend. Vientiane en Pakse liggen voor mij als eerste voor de hand.Sandervh schreef:Dat is goed! Waar ergens ging jij je ook al weer "vestigen" in Laos?
PrimaSandervh schreef:We houden tegen die tijd nog wel contact ben allebei de plaatsen natuurlijk van plan te bezoeken dus komt goed!LaosFan schreef:Nog niet bekend. Vientiane en Pakse liggen voor mij als eerste voor de hand.Sandervh schreef:Dat is goed! Waar ergens ging jij je ook al weer "vestigen" in Laos?
Wat hiervoor getypt is lijkt me wel wat. Misschien ook leuk om wat te schrijven, foto's uit te zoeken etc.?Rick schreef:Iemand nog tips om tijd te doden op een dag?Ben namelijk twee weken geleden geopereerd en kan nog niet al teveel ondernemen, maar ik verveel me af en toe dood.
Spele punt nl. Heb je spelletjes tussen zitten kun je jezelf uren mee bezig houden!Rick schreef:Iemand nog tips om tijd te doden op een dag?Ben namelijk twee weken geleden geopereerd en kan nog niet al teveel ondernemen, maar ik verveel me af en toe dood.
Een leuk artikel/column schrijven voor ATG!Rick schreef:Iemand nog tips om tijd te doden op een dag?Ben namelijk twee weken geleden geopereerd en kan nog niet al teveel ondernemen, maar ik verveel me af en toe dood.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten