Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door menasil »

Ik mag ook gaan inpakken, vlieg nacht van vrijdag op zaterdag maar heb gelukkig vrij dus denk dat ik morgenavond pas begin. Vandaag niet zo lekker, erg moe, misselijk etc. dus weinig zin om te beginnen met pakken. Miss wat later op de avond. Lijst met wat mee moet is al klaar en de dingen zijn al gewassen en ook al vanalles gekocht...

Jenny en bolletjeom, alvast veel plezier :D
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

dank! En jij ook!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, mag jij ook alweer weg? Hoe vervelend! Hahaha :) Ik hoop in ieder geval dat je je snel wat beter gaat voelen, beterschap toegewenst!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ja, weekje dit keer :) En dan gewoon doorbikkelen tot september ;) dan weer weekje weg :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Londen, toch? Helemaal leuk! ^O^ Ik hoop dat wij in de herfstvakantie (eind okt.) nog even weg kunnen, maar dat hangt even van een aantal factoren af. Zover is het in ieder geval nog lang niet haha.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Have plezier, zoals de Fransen dat in het Russisch zo mooi zeggen!
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

LaosFan schreef:Have plezier, zoals de Fransen dat in het Russisch zo mooi zeggen!
Huh, hahahaha
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nog een dagje werken en dan 10 dg naar de balkan. Ben echt helemaal nog niet in de stemming nog veel te veel wat ik thuis en op werk nog wil doen... Wellicht is gedwongen relaxen ook wel eens goed.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Veel plezier! Laar maar weten hoe het is geweest, ga er in september ook naar toe! Ga je de Bobotov Kuk toevallig "beklimmen" in Montenegro? Laatst ontdekt, lijkt wel de moeite, je kan hem opwandelen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik had er nog niet van gehoord, maar ik denk niet dat die op de planning staat. Ik ben wel fan van hiken maar 10 uur in de hitte omhoog is me toch wat te veel van het goede.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Reismeis schreef:Londen, toch? Helemaal leuk! ^O^ Ik hoop dat wij in de herfstvakantie (eind okt.) nog even weg kunnen, maar dat hangt even van een aantal factoren af. Zover is het in ieder geval nog lang niet haha.
Klopt :)

Haha nee het duurt nog wel ff tot oktober :D
Ik heb ook nog dagen over, zit nog te kijken naar weekendje Polen maar wil het het liefst combineren met schaatsen... maar ja ze hebben de kalender nog niet af daar :{ :{ dus weet ook niet of ik kan ivm werk.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik heb ook genoeg vakantiedagen/-weken wat het onderwijs betreft, maar ik werk iedere vakantie op de naschoolse opvang dus dat schiet dan ook niet op :P Weet je al wanneer hun kalender klaar is? Ik heb trouwens vanochtend de envelop gepost, als het meezit heb je 'm morgen.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Nee, dat kan ook pas eind augustus zijn. Vorig jaar was deze op 9 juli al klaar, was toen net 1 dag terug uit Polen en had meteen dag erna ticket geboekt haha.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hmm, geen peil op te trekken dus. Ik hoop voor je dat 'ie snel klaar is, zodat je weer verder kunt met plannen :) Ben je al begonnen met inpakken?

Eerst leek het erop dat het deze week een redelijk rustig weekje zou worden, maar naarmate de week vordert blijkt dat toch niet zo te zijn. Hoe verrassend :P Volgende week wordt helemaal dramatisch haha, maar goed, we blijven lachen *) Ik ben blij als we volgende week vrijdagmiddag op school, als alle kinderen naar huis zijn, de wijnflessen kunnen ontkurken!!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik had het iets te gezellig met wat collega's op een borrel en uiteindelijk nog uit eten gegaan. Gaat goed zo ;)
Maar heb kleding al ingepakt en moet alleen nog toiletspullen, handbagage en nog wat kleine dingetjes zoals petje enzo. Maar heb morgen nog de hele dag...al ga ik 's middags richting m'n zusje :) Maar gaat goed komen :D Weet wat er mee moet dus lijstje afwerken en klaar!
Plaats reactie