Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Travelator
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Travelator »

LaosFan schreef:
Jenny schreef:Siem en ik organiseren donderdag a.s. een ATG-meeting in KL. Zijn er nog meer mensen die willen komen? *O*
Als ik de reiskosten kan declareren kom ik graag langs :) ;)
Dat kan! :)
Ik weet alleen niet waar. Niet bij mij in ieder geval. Bij Jenny ook niet, weet ik toevallig.

Ik vind het wél heul leuk!
En ik ga denk ik Siti Sarah ook nog wel even opzoeken : ))))))))))
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Veel plezier, Siem & Jenny!!

Yvonnetje, ik weet niet of ze in heel NL zijn bezorgd, maar wij hebben vandaag een envelop van de NS gekregen. Hierin zaten twee overgang 2-1 dagkaartjes (geldig van 14 juli t/m 31 augustus) en twee NS-meereiskaartjes (1 is geldig van 14 juli t/m 5 augustus, de 2e van 6 augustus t/m 31 augustus). Plus nog een boekje met een stuk of wat voordeelbonnen. Mocht je er belang bij hebben, dan hoor ik het wel!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Veel plezier, Siem & Jenny!!

Yvonnetje, ik weet niet of ze in heel NL zijn bezorgd, maar wij hebben vandaag een envelop van de NS gekregen. Hierin zaten twee overgang 2-1 dagkaartjes (geldig van 14 juli t/m 31 augustus) en twee NS-meereiskaartjes (1 is geldig van 14 juli t/m 5 augustus, de 2e van 6 augustus t/m 31 augustus). Plus nog een boekje met een stuk of wat voordeelbonnen. Mocht je er belang bij hebben, dan hoor ik het wel!
Ook ontvangen maar ik vraag me af hoe het precies werkt....Moet het nog eens goed doorlezen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Interessant, zou in heel NL moeten worden bezorgd. Heb zelf niets gehad... of m'n huisgenoten hebben dat toevallig wel van de deurmat afgehaald en de rest laten liggen ;) lag hele stapel post en reclame, zou het raar vinden als ze die envelop als enige eruit hebben gehaald... ben dus bang dat dit huis het niet krijgt :N
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

menasil schreef:Interessant, zou in heel NL moeten worden bezorgd. Heb zelf niets gehad... of m'n huisgenoten hebben dat toevallig wel van de deurmat afgehaald en de rest laten liggen ;) lag hele stapel post en reclame, zou het raar vinden als ze die envelop als enige eruit hebben gehaald... ben dus bang dat dit huis het niet krijgt :N
Misschien heeft het te maken met een NS poll die ze ooit houden en waar je ooit aan mee gedaan hebt...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

LaosFan schreef:
menasil schreef:Interessant, zou in heel NL moeten worden bezorgd. Heb zelf niets gehad... of m'n huisgenoten hebben dat toevallig wel van de deurmat afgehaald en de rest laten liggen ;) lag hele stapel post en reclame, zou het raar vinden als ze die envelop als enige eruit hebben gehaald... ben dus bang dat dit huis het niet krijgt :N
Misschien heeft het te maken met een NS poll die ze ooit houden en waar je ooit aan mee gedaan hebt...
Daar doe ik vaak aan mee :) ben lid van hun reispanel :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

En ik heb nog nooit een poll ingevuld :P Menasil, ik weet niet of Yvonnetje er belang bij heeft, ik kan jullie ook beide de helft toesturen?
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Dankje voor het aanbod, reismeis.
Ik zal vandaag even het thuisfront mailen om te vragen of ze het hebben ontvangen. Zo niet, dan wil ik wel delen in de weelde :)

De kaartjes van 14 juli t/m 5 augustus kan ik elk geval niet gebruiken. De andere wellicht wel.
Kortingsbonnen zijn kunnen ook goed van paskomen. Wat zit er tussen?

Ga je dit overigens zelf niet gebruiken?

OT: heb nog steeds niks ontvangen :( Al zegt dat niks, de post kan er hier soms heel lang over doen.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb ook (nog) niks gehad. Jammer, anders had ik ze weg kunnen geven...
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik heb ook niets ontvangen. Ben benieuwd hoe die verspreiding is gegaan. Hoe bijzonder zijn jullie?
Ik heb een jaar trajectkaart en doe ook aan enquettes....

Maandag marokko en ik heb geen idee wanneer ik tijd heb om voor te bereiden (werk) of inkopen te doen. Mijn poncho's zijn op :)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Poncho's verkopen ze ook op Schiphol. Maar is de kans op regen daar zo groot?

Ik heb vorig jaar een poncho gekregen van een paar Aussies. Ze trokken al een tijdje door Sumatra en aten overdag meestal niks anders dan koekjes omdat ze niet wisten waar je lekker (en vegetarisch) kon eten. Ik ben toen met ze naar een warung gegaan voor een bord mie en ijsthee. Ze waren helemaal verbaasd, en dus kregen ik m'n maaltijd betaald (minder dan een euro :)) en krijg ik de poncho. Leuke herinnering!

Tas bijna gepakt. Misschien wel helemaal. Kwam vanmorgen ineens onder het bed m'n plastic tasje tegen met ondergoed en bikini. Dat wil je niet vergeten....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

nee, haha. In azie ondergoed zoeken in westersevrouwen maat is een uitdaging.

Of het veel regent in het atlas gebergte?? Het kan. Maar volgende maand ook 3 dagen lowlands dus als ze in marokko niet van pas komen dan kan ik ze zeer waarschijnlijk later goed gebruiken.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Voor poncho's effe naar de Action. Succes met inpakken, Jenny en Bolletjeom! Wij gaan over 2,5 week :)

Wat vreemd dat niet iedereen deze kaartjes heeft gekregen. Yvonnetje, laat me maar weten of je die andere, van 6 augustus t/m 31 augustus, en een 2-1 kaartje wilt hebben. Stuur me dan maar even een adres waar ik ze naar toe kan sturen! Menasil, mocht jij belang hebben bij die andere twee (een 2-1 en meereiskaartje), let me know!

Yvonnetje, hier even een opsomming van de voordeelbonnen in het boekje:
- gratis 2e kaartje De Pannenkoekenboot
- voor 1 euro met de trein naar Walibi + gratis frietje mayo (boeken via website)
- bij aankoop van een warme drank een chocolate chip cookie gratis bij de Broodzaak
- gratis 2e kaartje rondvaart Amsterdam
- gratis 2e high tea in de Hampshire hotels
- gratis 2e kaartje Madame Tussauds
- bij aankoop van een pasta @ Julia's een gratis San Pellegrino Sparkling Fruit Beverage
- gratis 2e kaartje Nemo
- gratis 2e kaartje Groninger Museum
- trein, tram + toegang Madurodam 25 euro
- gratis 2e zomermenu Schulten Hues & Friends
- gratis 2e kaartje Spido
- gratis 2e kaartje Het Spoorwegmuseum
- gratis 2e hotdog van de Hema (bij vestigingen op stations)
- gratis 2 OV-fietsritten + 2x stallen eigen fiets (bij een fietsabbo)
- gratis 2e kaartje Corpus 'reis door de mens'
- gratis 2e kaartje rondvaart Delft
- gratis 2e kaartje Fyra

Voorwaarden staan achterop. Ik ga ze zelf niet gebruiken, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen :P

Toen ik net naar huis reed, waren er drie jongetjes van een jaar of 9 bij de vangrails aan het spelen :? Ik heb er maar even een melding van gemaakt.. Dat is te gevaarlijk! Vorig jaar heb ik ook al eens een melding gemaakt, toen waren er drie knapen van een jaar of 12 op het treinspoor buiten de stad aan het spelen..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik laat het je weten Reismeis, ik ga eerst kijken of wij ze miss vandaag hebben gekregen :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

menasil schreef:Ik laat het je weten Reismeis, ik ga eerst kijken of wij ze miss vandaag hebben gekregen :)
Okidoki ^O^
Plaats reactie