Voor poncho's effe naar de Action. Succes met inpakken, Jenny en Bolletjeom! Wij gaan over 2,5 week
Wat vreemd dat niet iedereen deze kaartjes heeft gekregen. Yvonnetje, laat me maar weten of je die andere, van 6 augustus t/m 31 augustus, en een 2-1 kaartje wilt hebben. Stuur me dan maar even een adres waar ik ze naar toe kan sturen! Menasil, mocht jij belang hebben bij die andere twee (een 2-1 en meereiskaartje), let me know!
Yvonnetje, hier even een opsomming van de voordeelbonnen in het boekje:
- gratis 2e kaartje De Pannenkoekenboot
- voor 1 euro met de trein naar Walibi + gratis frietje mayo (boeken via website)
- bij aankoop van een warme drank een chocolate chip cookie gratis bij de Broodzaak
- gratis 2e kaartje rondvaart Amsterdam
- gratis 2e high tea in de Hampshire hotels
- gratis 2e kaartje Madame Tussauds
- bij aankoop van een pasta @ Julia's een gratis San Pellegrino Sparkling Fruit Beverage
- gratis 2e kaartje Nemo
- gratis 2e kaartje Groninger Museum
- trein, tram + toegang Madurodam 25 euro
- gratis 2e zomermenu Schulten Hues & Friends
- gratis 2e kaartje Spido
- gratis 2e kaartje Het Spoorwegmuseum
- gratis 2e hotdog van de Hema (bij vestigingen op stations)
- gratis 2 OV-fietsritten + 2x stallen eigen fiets (bij een fietsabbo)
- gratis 2e kaartje Corpus 'reis door de mens'
- gratis 2e kaartje rondvaart Delft
- gratis 2e kaartje Fyra
Voorwaarden staan achterop. Ik ga ze zelf niet gebruiken, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
Toen ik net naar huis reed, waren er drie jongetjes van een jaar of 9 bij de vangrails aan het spelen

Ik heb er maar even een melding van gemaakt.. Dat is te gevaarlijk! Vorig jaar heb ik ook al eens een melding gemaakt, toen waren er drie knapen van een jaar of 12 op het treinspoor buiten de stad aan het spelen..