Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door menasil »

Ik ga over week op vakantie. Was gisteren ook de hele dag in touw. Vandaag mijn vervroegde verjaardagsfeestje maar heb nog nooit zoveel "gedoe" gehad in de voorbereiding.

Met name rondom het eten. Als je keurig aan iedereen vraagt wat ze wel/niet lusten zodat je er rekening mee kan houden en mensen gaan vervolgens mailen/bellen/smsen met de vraag wat "we" eten anders komen ze niet of komen ze maar even.. Vier mijn verjaardag elk jaar in buffetvorm en voor iedereen is er dan wat lekkers. Maar op een gegeven moment houdt het bij mij ook op. Misschien volgend jaar maar potluck party haha.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, het PO in het noorden mag nog twee weken! En wat voor weken.. Ik hoef officieel nog maar twee dagen te werken, maar ik ben daarnaast sowieso nog drie (halve) dagen op school.. Om nog maar te zwijgen over de eerste en de laatste vakantieweek :P

Menasil, wat een gedoe zeg!! Ik zou daar heel snel klaar mee zijn en ik zou volgend jaar echt niet meer vragen wat iedereen wil eten. Er zit toch altijd wel íets bij wat je lust? Tjonge jonge, ze komen toch voor jouw verjaardag, en niet voor het eten? Desondanks hoop ik dat je een fijne dag zult hebben!

Trav, ik heb een reactie van het zustertje gekregen!!!!!! Ik stuur het berichtje zo even naar je toe :)

Gisteravond hebben we, na een gezellige pannenkoekenparty met de buurt, de laatste twee afleveringen van Crusoe gezien. Wij ons helemaal verheugen op het slot en potverdikkie, de laatste aflevering heeft een compleet open einde, het verhaal is nog lang niet afgelopen.... Dus wij snel op google kijken waar we het tweede seizoen kunnen kopen..... Is dat tweede seizoen nooit gemaakt.... -O- Niet cool.... Maar goed, gelukkig hadden we nog macadamia nootjes! :P Oh, en ik heb gisteren ook een jurkje gevonden! Bij de V&D, of all places, in het Tom Tailor uitverkooprek :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Helemaal mee eens :) Maar ik maak het mezelf ook te moeilijk, had ook naar de snackbar kunnen gaan haha! Nu worden het wraps met van alles erbij. Als het eens even ophoudt met regenen.. dan kan ik misschien nog ff sla halen. Dit zou ik uit de volkstuin doen maar dat gaat hem niet worden met dit weer en nu maar ff afwachten tot ik richting de AH kan ;)

Haha VenD heeft inderdaad soms ineens leuke jurkjes. Had er laatst ook eentje gevonden in de sale! Ik kan morgen mijn Esprit pakketje op gaan halen :) Miss nog leuk jurkje voor vakantie! Ouders zitten er al en gaan al een excursie voor me boeken die maar 1x in de week is :) Naar Meteora, werelderfgoed, met allemaal kloosters. Ziet er erg gaaf uit :D
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Dan hoop ik voor je dat het snel droog wordt, Menasil! Wraps zijn wel errug lekker trouwens ;) Hoelaat komt de visite?

Ik heb even op google gezocht naar Meteora, maar dat ziet er fantastisch uit zeg!! Een bezoekje aan dat klooster is zeker een nieuw jurkje waard :P

Voor een ieder die iets naar zuster Sarah had gestuurd: ik heb een mail van haar ontvangen waarin stond: Siem have lots of good friend because I already received 3 parcel since last week. I wish I can say thank you to those who sent it to me. Dus, bij deze!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Dank :) Ik was zo slim om geen contactgegevens erop te schrijven :$

14:30 komen de eerste mensen :)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Best snel gegaan, die post!
Leuk hoor, de reactie.
Nogmaals dank alle drie!

Menasil ben je vandaag jarig??? Je naam staat er niet tussen!
:P Lekker, wraps!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Travelator schreef:Best snel gegaan, die post!
Leuk hoor, de reactie.
Nogmaals dank alle drie!

Menasil ben je vandaag jarig??? Je naam staat er niet tussen!
:P Lekker, wraps!
Klopt, vervroegd feestje...
Want ben zelf pas de 26ste jarig. Maar dat is standaard hoogseizoen. Heb voorafgaande jaren altijd rondom m'n verjaardag kunnen vieren, bijna iedereen was er wel maar voor het eerst is het dit jaar wat lastiger geworden. Nog nét geen datumprikker gedaan haha maar wel ff bij aantal mensen gechecked wat uitkwam :) Jaja, op 26 juli jarig zijn is niet heel erg handig... ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Graag gedaan, Trav!

Ik zet altijd een adres achterop, voor het geval het teruggestuurd moet worden, om wat voor reden dan ook.

Half drie, dan heb je nog even een paar uurtjes voor jezelf :P Stilte voor de storm hihi!
Ik herken dat helemaal, dat jarig zijn in het hoogseizoen. Ik ben 10 augustus jarig, mijn zusje een paar dagen daarvoor en mijn vader a.s. vrijdag. We vieren het dus met zijn drietjes a.s. vrijdag, familie only :) Er komen een paar niet, want die zijn nu op vakantie en de rest is op mijn zusje's en mijn verjaardag weg (inclusief wijzelf :P). Voor de vrienden heb ik het in mei al gevierd, met R zijn verjaardag.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Mijn moeder is jarig vandaag *O* Mijn vervelende oom is gelukkig alleen vanmorgen geweest, straks komt de leukere visite. Ik geloof dat ik al 3 jaar niet meer op de verjaardag van mijn moeder ben geweest :@ , dus ze is helemaal blij.

Gisteren etentje gehad voor mijn afstuderen.

Wat V&D betreft: ik koop daar bijna altijd mijn broeken. St. Oliver heeft lange lange broeken, gewoon op voorraad :Y

Leuk om al die plannen van iedereen te lezen! Normaal heb ik de week voordat ik op vakantie ga vaak geen zin meer (hekel aan de vliegreis, dingen die nog geregeld moeten worden), maar dit keer heb ik WEL zin.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

mijn moeder is 4 augustus jarig en ik ben daar al jaren niet bij geweest. Dit jaar gaat het eindelijk lukken.

We zitten in het beeld en geluid 'museum'. Leuk!!!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Travelator
Reisexpert

AAN ALLE MOEDERS: GEFELICITEERD!!!!
*O*

Travelator
Reisexpert

Voor de mensen die goed kunnen rekenen een vraagstuk:
(Moet wel zeggen dat ik met een vriendin een pietsie aan de wodka heb gezeten en de dingen wellicht niet meer zo helder zie)

Klant komt in Guest House en neemt een kamer van 35 RM.
Hij geeft 55 RM.
Ik geef hem 20 RM terug uit mijn eigen zak.

De eigenaar van het Guest House (Penny) geef ik 35 RM.
Moet Penny mij nu nog 20 teruggeven of niet?
8)7
|:(
:{

Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Travelator schreef:Voor de mensen die goed kunnen rekenen een vraagstuk:
(Moet wel zeggen dat ik met een vriendin een pietsie aan de wodka heb gezeten en de dingen wellicht niet meer zo helder zie)

Hij geeft 55 RM.

8)7
Hij moet de wodka afpakken.

En 20 RM geven.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Jij werkt daar? Nee dan moet je baas je niks teruggeven aangezien je hem het correcte bedrag (35) hebt gegeven terwijl je zelf 55 km hebt gekregen.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny schreef:
Travelator schreef:Voor de mensen die goed kunnen rekenen een vraagstuk:

Hij geeft 55 RM.

8)7
Hij moet de wodka afpakken.

En 20 RM geven.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten hahahaha _O-
Plaats reactie