Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door menasil »

Hoho, ik zeg adres wijzigen ;) niet afmelden he :P
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jippie, ik weet eindelijk hoeveel uur ik volgend jaar zal geven!

Ik ga bijna een dag per week extra werken, dus extra centjes :) De werkbelasting zal waarschijnlijk lager liggen dan dit jaar, omdat ik nu geen studie meer doe.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

adres wijzigen of afmelden...alles kan! ;)

jenny, fijn dat je eindelijk weet waar je aan toe bent en extra uren hebt gekregen!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, wat fijn voor je!!

El Niño, ben jij zo'n pechvogel dat jou dat ook zou kunnen overkomen? En dan bedoel ik het zeilen, niet het in het water springen. :P

Vandaag heb ik de jurkjes binnen gekregen die ik vorige week had besteld, voor het feest van mijn broertje, maar ik stuur ze morgen meteen weer retour.. Het eerste jurkje had een grote vlek ( :? ), de tweede was te groot, de derde was gemaakt van vreselijke zweetstof en de laatste, de mooiste van het hele stel, stond voor geen meter :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik bestel nooit kleren online... terugsturen vind ik teveel gedoe, en ik heb nu ook weer niet zo'n figuurtje dat alles staat ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Ik bestel ook niet vaak online, het leek me nu wel makkelijk omdat ik momenteel niet zoveel tijd heb om te shoppen :P Jammerrrrrrrr :)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Jenny: Fijn van je uren :D

En ik bestel dikwijls online bij Esprit en daarvan weet ik dat ik de helft terug zal moeten sturen maar in de winkel hebben ze minder uitgebreide collectie en vaak m'n broekmaten niet.... Heb toevallig zondag ook weer wat zitten rondneuzen in de sale :) Hoop dat ik het eea pas. Zalando 1x gedaan maar dat viel vies tegen. Alles viel groter of kleiner uit dan normaal, dus niets pastte... plus dat je thuis moet zijn want anders gaat het na 3x retour.. waar heb jij besteld, reismeis?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Dus er kwam geen gil bij jou uit de woonkamer toen je het pakketje van Zalando opende? :P Mannnn wat erger ik me groen en geel aan die reclame! En dus is hun doel behaald, want het blijft bij iedereen hangen hahahaha. Vrijdag, als het weer het toelaat, maar even op het fietsje naar de stad..
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Is hier iemand al ooit in Brno geweest? De moeite of niet? Goed nachtleven ook?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

menasil schreef: En ik bestel dikwijls online bij Esprit en daarvan weet ik dat ik de helft terug zal moeten sturen maar in de winkel hebben ze minder uitgebreide collectie en vaak m'n broekmaten niet....
Sinds esprit geen lengtematen meer in de winkel heeft, koop ik mijn broeken elders. Heel slecht.

(Ik heb lengtemaat 34 of 36.)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

ehouse schreef:Is hier iemand al ooit in Brno geweest? De moeite of niet? Goed nachtleven ook?
Nee, sorry! Wel veel van Tsjechië gezien, maar deze stad (nog) niet. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik alle stadjes in Tsjechië, die wij tot nu toe hebben gezien, wel de moeite waard vind, dus Brno denk ik ook wel!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Jenny schreef:
menasil schreef: En ik bestel dikwijls online bij Esprit en daarvan weet ik dat ik de helft terug zal moeten sturen maar in de winkel hebben ze minder uitgebreide collectie en vaak m'n broekmaten niet....
Sinds esprit geen lengtematen meer in de winkel heeft, koop ik mijn broeken elders. Heel slecht.

(Ik heb lengtemaat 34 of 36.)
Sinds wanneer is dat?? :o 4 weken geleden hadden ze nog lengetematen. Ik heb zelf 30/30, lekker makkelijk te onthouden _O-

Edit: Zie het, dan heb ik dus probleem. Moet ik weer op zoek naar nieuwe winkel voor broeken -O- Was zo blij dat Esprit mijn maat had. Zucht. Zag wel dat ze de helft op de website (ook nieuwe broeken) nog wel in lengetmaten hebben.... Hopen dat ze ze niet helemaal eruit gooien. Hoe stom kan je zijn als winkel. Dit is juist wat mensen willen: een broek op maat.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zalando geslaagd in zijn opzet??? Ik vind die reclame zo irritant dat wanneer ik op internet zie dat ze een leuk jurkje hebben ik denk: 'ohh, leuk! Wil ik hebben...maar bij zalando bestel ik echt niet!'
ik wil op geen enkele manier aan hen en dus die reclame herinnert worden :)

ik heb een paar weken geleden hemelse slippers van teva gekocht in een winkel. Dat voetbed veert zo fantastisch mee dat ik complete stedentrips er op kan lopen zonder zere voeten. En ik heb echt altijd en iedere dag zere voeten!
Dus heb ik van het weekend via het internet nog 2 paar gekocht. Ik loop de komende tig jaar dus comfortabel in de zomer.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@bolletje: Oh heerlijk! Mijn moeder heeft ook tevas :) Heb zelf laatst hippe (jaja die hebben ze ook) ecco's gekocht :D Na 3 jaar lang, kreeg ik zo'n grote blaar van m'n sandalen dat ik ze meteen heb verbannen... was echt niet grappig. Onder mijn voet... en hij liep steeds vol :( Nu is het na 2 weken eindelijk beetje weer mooi aan het worden.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Welke zijn het, bol?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie