In mijn reisgids staan er ook een paar vermeld, maar die waren zeer prijzig (overnachten in prijzige hotels??), ga liever gewoon in van die hutjes slapen!
Toevallig dit weekend op de fiets naar mn werk nog mn Indonesische playlist aangehad, wordt er altijd wel vrolijk vanJenny schreef:Ik zou eigenlijk binnenkort weer eens moeten beginnen om mijn Indonesische op te halen.... Verder dan wat kletsen op Facebook kom ik momenteel niet(En mijn iTunes speelt de hele dag al Indonesische muziek. Blijkbaar per ongeluk die playlist geselecteerd, maar het is wel grappig.)
Dat is echt verrr boven mn budget, neem aan dat er ook wel een goedkoper alternatief is?Jenny schreef:In Kalimantan ben je het meeste geld kwijt voor het vervoer. Een boot kan meer dan 100 euro per dag kosten!
Ja, wrijf het er nog maar eventjes dik in ...Jenny schreef:Zooooow, net een mail gestuurd naar een duikschool in Pulau Weh. Niet dat het nodig is om 4 maanden vantevoren te boeken, maar ik had er gewoon zin in
Om je op Borneo te verplaatsen moet je diep in de buidel tasten. Wil je dat niet, dan moet je in de steden blijven of een ander eiland uitkiezen.Michelle89 schreef:Dat is echt verrr boven mn budget, neem aan dat er ook wel een goedkoper alternatief is?Jenny schreef:In Kalimantan ben je het meeste geld kwijt voor het vervoer. Een boot kan meer dan 100 euro per dag kosten!
Hmmm das vrij balen, gezien ik naar Indonesië wilde speciaal voor Borneo.. nouja, goed dat ik het weet, hoef ik mn malariatabletten ook niet op te halen.Jenny schreef:Om je op Borneo te verplaatsen moet je diep in de buidel tasten. Wil je dat niet, dan moet je in de steden blijven of een ander eiland uitkiezen.Michelle89 schreef:Dat is echt verrr boven mn budget, neem aan dat er ook wel een goedkoper alternatief is?Jenny schreef:In Kalimantan ben je het meeste geld kwijt voor het vervoer. Een boot kan meer dan 100 euro per dag kosten!
Voornamelijk voor de orang oetans.Jenny schreef:Wat wil je perse in Borneo doen wat nergens anders kan????
En wat is er mis met de Orang Utans in Sumatra?Michelle89 schreef:Voornamelijk voor de orang oetans.Jenny schreef:Wat wil je perse in Borneo doen wat nergens anders kan????Mja, misschien moet ik er dan een 5daagse trip ofzo van maken. Morgen ff de dokter bellen om te vragen of ze minder tabletten wil voorschrijven.
Haha, dat vind ik wel een grappige opmerking!Jenny schreef:En wat is er mis met de Orang Utans in Sumatra?Michelle89 schreef:Voornamelijk voor de orang oetans.Jenny schreef:Wat wil je perse in Borneo doen wat nergens anders kan????Mja, misschien moet ik er dan een 5daagse trip ofzo van maken. Morgen ff de dokter bellen om te vragen of ze minder tabletten wil voorschrijven.
Het was niet mijn bedoeling om je 'boos' te maken. Zo zou mijn berichtje niet moeten overkomen. Weet je zeker dat ze naar het Indonesische deel is geweest? Aangezien echt weinig mensen daarheen gaan en het Maleisische Borneo makkelijk te bereizen schijnt?Michelle89 schreef:Borneo lijkt me interessanter? Das toch mijn voorkeur? Sumatra ligt ook een beetje uit mn route. Mn buurmeisje raadde iig aan om naar Borneo te gaan. Ik had me alleen vergist in de prijs van Borneo, sorry hoor. Kan toch gebeuren? Voor een paar dagen wil ik best wat meer betalen maar niet voor 2 weken.
Maar ik ga nu een paar dagen naar Borneo en dan nog doorreizen naar Lombok denk ik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten