Ik ookWizardOfOss schreef:Ik zit me nog steeds af te vragen of dat hele programma nu in scene is gezet of dat ze ergens echt zo'n stel idioten hebben opgedoken...

Ik ookWizardOfOss schreef:Ik zit me nog steeds af te vragen of dat hele programma nu in scene is gezet of dat ze ergens echt zo'n stel idioten hebben opgedoken...
Waarom ga je dan volgend jaar niet gewoon naar Chero ipv LaosLaosFan schreef:Het liefst zou ik willen dat heel Laos zou worden zoals Chersonisos. En met bijbehorende bezoekers. Geweldig...
3 op reis was er weer op van de week. Blijft mooi hoor.
Ja ik begin ook erg te twijfelen hoor na het zien van zoveel moois... Reactie 1 was overigens met eenEl Niño schreef:Waarom ga je dan volgend jaar niet gewoon naar Chero ipv LaosLaosFan schreef:Het liefst zou ik willen dat heel Laos zou worden zoals Chersonisos. En met bijbehorende bezoekers. Geweldig...
3 op reis was er weer op van de week. Blijft mooi hoor.?
Was dat lang voor hun financiële perikelen? Ik ben namelijk vrij kort voor de ellende begon eigenlijk ook lid geworden, vooral vanwege die dvd. Die heb ik echter nooit ontvangen, de reden daarvan leek me wel duidelijk...LaosFan schreef:Toen ik destijds lid werd van LLink kreeg ik als welkomsgeschenk een DVD met beelden van 3opreis trouwens.
Dat was niet ver voor de financiële problemen volgens mij. Misschien is er administratief wat fout gegaan bij LLINK. Als je de DVD een keer wilt lenen (om evt. te kopiëren) moet je het maar zeggen. Ik denk dat ik binnenkort ook nog een keer in Oss moet zijn.WizardOfOss schreef:Was dat lang voor hun financiële perikelen? Ik ben namelijk vrij kort voor de ellende begon eigenlijk ook lid geworden, vooral vanwege die dvd. Die heb ik echter nooit ontvangen, de reden daarvan leek me wel duidelijk...LaosFan schreef:Toen ik destijds lid werd van LLink kreeg ik als welkomsgeschenk een DVD met beelden van 3opreis trouwens.
De Vlaamse versie van dat programma is echt slechtzomersproetjes schreef:En ben ook wel fan van Hello Goodbye trouwens.. iemand van de fanatieke reizigers hier wel s Joris tegengekomen op Schiphol?
Waar ligt dat aan? Staan ze dan op Zaventem?Will schreef:De Vlaamse versie van dat programma is echt slechtzomersproetjes schreef:En ben ook wel fan van Hello Goodbye trouwens.. iemand van de fanatieke reizigers hier wel s Joris tegengekomen op Schiphol?
Jeps, maar daar zal het wel niet aan liggen, hoorLaosFan schreef:Waar ligt dat aan? Staan ze dan op Zaventem?Will schreef:De Vlaamse versie van dat programma is echt slechtzomersproetjes schreef:En ben ook wel fan van Hello Goodbye trouwens.. iemand van de fanatieke reizigers hier wel s Joris tegengekomen op Schiphol?
Het woordje 'dan' hoorde niet in mijn zin. Want daar zal het inderdaad niet aan liggen.Ik heb nog nooit de Nederlandse versie gezien, maar bij ons is dat echt enorm melig. Echte emo-tv. Niets voor mij
Ik zal ze wel eens een mailtje sturen, wellicht hebben ze nog wel een schijfje liggen, er gaat uiteindelijk toch niks boven origineel. Maar mocht dat op niks uitlopen dan ga ik graag op je aanbod in.LaosFan schreef:Dat was niet ver voor de financiële problemen volgens mij. Misschien is er administratief wat fout gegaan bij LLINK. Als je de DVD een keer wilt lenen (om evt. te kopiëren) moet je het maar zeggen. Ik denk dat ik binnenkort ook nog een keer in Oss moet zijn.
Helemaal mee eens, al zouden ze soms wel de feitjes wat beter moeten controleren. Ik heb hier o.a. een dvd staan van de rit van New York naar Montreal, vooral het begin is een aaneenschakeling onjuistheden. Een trein die vanaf Penn Station vertrekt komt langs het voormalige WTC? Not even close...LaosFan schreef:Rail Away van de EO is ook een mooi programma vind ik.
Eens! Eindelijk weer eens een lekker plat programma zoals we die van de vroegere TV kende, toen het wat minder Christelijk was.Dexter schreef:Ik vind Oh Oh Cherso het beste reisprogramma tot nu toe gemaakt. Geweldig vind ik het!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten