Israël reisroute en vragen
-
Hoe lang moet je paspoort geldig zijn voor Israël
Hioe lang moet je paspoort nog geldig zijn als je naar Israel wilt gaan?
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: paspoort
Volgens het Visumburo (en ook mijn eigen geheugen) bij inreis tenminste 6 maanden.
vliegtickets Israel
Heeft iemand ervaring met het boeken van losse vliegtickets naar Israel voor een redelijke prijs. Ik vind van alles
Maar met overstappen, 28 uur durende reizen etc. Omdat ik in het zuiden van NL woon kan ik ook vliegen vanaf Dusseldorf, Keulen, Brussel, Maastricht, Eindhoven etc. Maakt de keus nog vervelender!
Begin langzaam gek te worden van alle ticketsites :S

Begin langzaam gek te worden van alle ticketsites :S
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: vliegtickets Israel
het israelische issta heeft vaak wel leuke aanbiedingen http://www.issta.nl/ Op hun site kan je ook zoekopdrachten geven vanaf om Nederland liggende luchthavens.
Vanaf Luik (echt waar) vliegt Jetairfly rechtstreeks op Tel Aviv en zeer betaalbaar.
Vanaf Keulen rechtstreeks naar Tel Aviv met Germanwings.
Vanaf Amsterdam zijn er rechtstreekse vluchten naar Ovda (Eilat) met Corendon en Tel Aviv en Ovda met Arkefly.
Vanaf Luik (echt waar) vliegt Jetairfly rechtstreeks op Tel Aviv en zeer betaalbaar.
Vanaf Keulen rechtstreeks naar Tel Aviv met Germanwings.
Vanaf Amsterdam zijn er rechtstreekse vluchten naar Ovda (Eilat) met Corendon en Tel Aviv en Ovda met Arkefly.
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
Dankje! Ik wist niet dat er ook een vliegveld in Luik was! Dat scheelt dik 100 euro en 20 uur reistijd.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
ArkeFly vliegt vanaf Amsterdam naar Tel Aviv en Eilat, volgens mij staan er nog wat opties bij de reisinfo.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hoi Erik,
Volgens mij had ik deze informatie al netjes vermeldt
Johan
Volgens mij had ik deze informatie al netjes vermeldt
Johan
@goedkoopvliegenclub Sorry, gemist 

-
Israel - Eilat
Goedemiddag,
"
Ik wil graag met een vriendin naar Eilat
voor de zon maar zeker ook het e.e.a. zien.
We gaan 8 dagen. Hoe kunnen we het beste Petra en eventueel Jeruzalem gaan zien?
Binnenlandse vlucht boeken of met de bus?
Weten jullie de koster hiervan?
Als je nog tips hebt hoor ik ze gaag.
Groetjes en bij voorbaat dank.
Cobi van der Helm
"
Ik wil graag met een vriendin naar Eilat
voor de zon maar zeker ook het e.e.a. zien.
We gaan 8 dagen. Hoe kunnen we het beste Petra en eventueel Jeruzalem gaan zien?
Binnenlandse vlucht boeken of met de bus?
Weten jullie de koster hiervan?
Als je nog tips hebt hoor ik ze gaag.
Groetjes en bij voorbaat dank.
Cobi van der Helm
Re: Israel - Eilat
Vanuit vrijwel ieder hotel kun je toers boeken naar Petra. Mochten ze het in je geboekte hotel niet aanbieden dan kun je eventueel ook een ander hotel binnenlopen. Zelf heb ik een aantal hotels aan de boulevard gezien waar ze het aanboden waaronder het Rimonim hotel.
Wat de kosten zijn durf ik zo niet te zeggen. De afstand naar Petra is in ieder geval niet groot, maar het kost wel een dag i.v.m. de controles aan de grensovergang. Hier moet je dus wel rekening mee houden.
Je zou in een dag misschien naar Jeruzalem kunnen rijden, maar dan zou je er denk ik ook een dag moeten verblijven. Dit zal ik nog even na vragen / zoeken. Op de weg van Eilat naar Jeruzalem is ook nog best veel moois te zien en het breekt je reis een beetje op. Zoals de Dode zee en Massada. Voor een foto indruk kun je hier kijken:
Een vlucht zou alleen van Eilat naar Tel Aviv kunnen is ongeveer een uurtje vliegen (dacht ik). Daarna nog een uur vanuit Tel Aviv naar Jeruzalem met een taxi/bus. Ze waren bezig met een trein/tram verbinding maar weet niet hoe ver ze daar nu mee zijn.
Wat de kosten zijn durf ik zo niet te zeggen. De afstand naar Petra is in ieder geval niet groot, maar het kost wel een dag i.v.m. de controles aan de grensovergang. Hier moet je dus wel rekening mee houden.
Je zou in een dag misschien naar Jeruzalem kunnen rijden, maar dan zou je er denk ik ook een dag moeten verblijven. Dit zal ik nog even na vragen / zoeken. Op de weg van Eilat naar Jeruzalem is ook nog best veel moois te zien en het breekt je reis een beetje op. Zoals de Dode zee en Massada. Voor een foto indruk kun je hier kijken:
Een vlucht zou alleen van Eilat naar Tel Aviv kunnen is ongeveer een uurtje vliegen (dacht ik). Daarna nog een uur vanuit Tel Aviv naar Jeruzalem met een taxi/bus. Ze waren bezig met een trein/tram verbinding maar weet niet hoe ver ze daar nu mee zijn.
-
- Reisexpert
Tips goedkope vliegtickets naar Israel - Jeruzalem
Heeft er iemand tips om goedkoop naar Israel te kunnen vliegen?
Wij hebben 6n /7 dagen
Wij hebben 6n /7 dagen
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Tips goedkope vliegtickets naar Israel - Jeruzalem
Dit is te weinig informatie om te helpen. Begin eerst eens met zoeken op Skyscannner of Momondo. Jetairfly vanaf Luik is ook vaak voordelig
Jetair inderdaad: vanaf 200 euro retour. Alleen voordelig als je reiskosten naar Luik lager zijn dan die naar Schiphol.
Ik heb het vorig jaar niet gedaan en 290 euro betaald voor een vlucht naar Tel Aviv met Swiss Air (super!) vanaf Schiphol.
Turkish Airlines is vaak ook goedkoop naar Tel Aviv, evenals Czech Airlines.
Of kijk eens bij zo'n chartermaatschappij voor een vlucht naar Eilat. Corendon of Arkefly bijvoorbeeld.
Ik heb het vorig jaar niet gedaan en 290 euro betaald voor een vlucht naar Tel Aviv met Swiss Air (super!) vanaf Schiphol.
Turkish Airlines is vaak ook goedkoop naar Tel Aviv, evenals Czech Airlines.
Of kijk eens bij zo'n chartermaatschappij voor een vlucht naar Eilat. Corendon of Arkefly bijvoorbeeld.
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
-
- Reisexpert
Ik bekijk het even. Het wordt toscane of Jeruzalem
-
- Reisexpert
Het is Toscane geworden.