stel je wint poll

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Re: stel je wint poll

Bericht door hildo »

Tikva schreef:
bolletjeom schreef:niet een erg aardig vooroordeel over cubagangers. :N
Mischien niet, maar wel gebaseerd op een meerdere mensen die in Cuba zijn geweest. En die allemaal helemaal doorslaan in hun "alles is geweldig in cuba" houding en geen kritiek kunnen horen.
Dat is wel een beetje kortzichtig. Ik ben er ook geweest. Meerdere malen zelfs en heb ook oog voor de slechtere en goede zaken van Cuba en Che. Als je dat in je achterhoofd houd, dan is Cuba een uitstekend land om te bezoeken. Het verbaast me dan ook dat je mening om Cuba niet te bezoeken gebaseerd is om de mensen die je naief vindt.

Ik heb Topaz zelf ook gelezen. Hoewel het een spannend boek is, gaat het meer over de raketcrissis dan over Cuba als land.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

na lang nadenken heb ik een nieuw lijstje
Een rijtje landen waar ik waarschijnlijk niet eens naar toe zou gaan als ik het geld er voor had. Maar jullie denken daar wellicht anders over.

Waar wil jij het liefste heen?
India
Tunesië
Brazilië
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Revolucion
Wereldreiziger

Bericht door Revolucion »

Ik denk op 1: India, geen idee waarom, waarschijnlijk omdat de cultuurshock hier het grootst zou kunnen zin
2: brazilie, amazone, jungle en strand!
3: Tunesie, trekt me echt totaal niet, doet me alleen maar denken aan all in vakatnies etc..
sjaantje
Reiziger

Bericht door sjaantje »

Ik zou ook zeggen India op 1. Azie trekt me gewoon het meest. Brazilie op 2, Rio lijkt me leuk en Pantanal en amazone lijkt me echt mooi. Tunesie trekt me ook totaal niet, heb van horen zeggen dat de mannen daar heel handtastelijk en opdringerig zijn.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

stel dat ik verplicht naar deze landen moet dan is mijn voorkeur
Brazilië: trekt me niet bijzonder maar hoor toch ook wel mooie verhalen
Tunesië: ik vond Turkije en Marokko tof. weg van de resorts zou Tunesië dus ook best leuk kunnen zijn
India: ik kan best een hoop viezigheid, drukte en gestaar hebben maar india lijkt me wat dat betreft toch wel zo'n beetje het toppunt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Nou India en Tunesie ben ik geweest. Brazilie trekt me ook niet zo maar wil Marcel heel graag heen dus dan zal dit het wel worden. Zou dan zeker wel naar Manaus/Amazone gaan en natuurlijk Rio.

Als het een reis alleen voor mij was dan ging in naar Zuid-India heb gehoord dat dat veel relaxter is dan het noorden en ben toch wel benieuwd.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie