Tips voor goedkope Citytrip Londen
-
Re: Van Londen Stansted naar Heathrow?
hallo,
ik zit met hetzelfde probleem. heb nu lekker goedkoop een ticket naar stansted, maar nu kan ik alleen maar busprijzen vinden van 20pond...
kun je ook een site geven van de stadsbussen waar jij mee gereis hebt, bolletje om?
of waar heb jij de prijzen vandaan linda?
alvast bedankt!
ik zit met hetzelfde probleem. heb nu lekker goedkoop een ticket naar stansted, maar nu kan ik alleen maar busprijzen vinden van 20pond...
kun je ook een site geven van de stadsbussen waar jij mee gereis hebt, bolletje om?
of waar heb jij de prijzen vandaan linda?
alvast bedankt!
Re: Van Londen Stansted naar Heathrow?
Zie mijn post hierboven: http://www.transportdirect.co.uk....
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Londen in de kerstvakantie
Ik heb twee gratis hotelovernachtingen gekregen in Londen van 27-29 december. Nu kan ik pas 24 december 's avonds of 25 december eventueel al naar Londen om zo wat dagen eraan vast te plakken. Maar nu rijdt NS Hi Speed niet beweerden ze aan de balie, vaart de boot naar Harwich niet met kerstmis en vliegt Easy Jet niet dus alle goedkope mogelijkheden lijken niet te bestaan dat weekend (logisch ook maar wel jammer). Hebben jullie nog een optie om naar Groot Brittannië te komen?
Eerder vrij nemen gaat niet lukken ivm vrije dagen die een vriendin van me niet heeft.
Verder denk ik eraan om zelf dan maar langer te blijven aangezien ik t/m 2 januari verplicht vrij ben van m'n werk. Vind het alleen jammer dat die vriendin alleen terug zal moeten... Maar ja vind het ook zonde om amper van Londen te kunnen genieten.
Moet ik voor 29-31 december ruim van te voren een hostel boeken? Of kan het ook als ik wat meer zicht heb of we misschien eerder kunnen gaan (dat zal in september zijn denk ik) Hebben mensen hier ervaring mee?
Eerder vrij nemen gaat niet lukken ivm vrije dagen die een vriendin van me niet heeft.
Verder denk ik eraan om zelf dan maar langer te blijven aangezien ik t/m 2 januari verplicht vrij ben van m'n werk. Vind het alleen jammer dat die vriendin alleen terug zal moeten... Maar ja vind het ook zonde om amper van Londen te kunnen genieten.
Moet ik voor 29-31 december ruim van te voren een hostel boeken? Of kan het ook als ik wat meer zicht heb of we misschien eerder kunnen gaan (dat zal in september zijn denk ik) Hebben mensen hier ervaring mee?
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Londen in de kerstvakantie
tjongens...iedereen wint hier maar...haha
Leuk hoor! gefeliciteerd!
Vreemd dat zelfs Easyjet niet vliegt. vaak zijn dat juist de lekker goedkope vluchten op kerstdag.
Het heeft absoluut de voorkeur om zo snel mogelijk te boeken voor die periode. Londen is ook erg populair bij backpackers uit Australië en de USA om oud&Nieuw te vieren. Je zou een hostel kunnen boeken via een hostelboekingssite waarbij ze alleen 10% van het bedrag van te voren willen hebben. Mocht je dan een paar dagen moeten cancellen dan ben je alleen dat kwijt.
Leuk hoor! gefeliciteerd!
Vreemd dat zelfs Easyjet niet vliegt. vaak zijn dat juist de lekker goedkope vluchten op kerstdag.
Het heeft absoluut de voorkeur om zo snel mogelijk te boeken voor die periode. Londen is ook erg populair bij backpackers uit Australië en de USA om oud&Nieuw te vieren. Je zou een hostel kunnen boeken via een hostelboekingssite waarbij ze alleen 10% van het bedrag van te voren willen hebben. Mocht je dan een paar dagen moeten cancellen dan ben je alleen dat kwijt.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Dank je! Ik heb deze trouwens gekregen via NHA bij een cursus die ik besteld heb! En heb het lekker in m'n verplichte vrije week kunnen plannen. Het hotel zit in Camden Town. Zat eerder al bij Bayswater en Islington, dus weer een nieuwe verblijfplaats erbij!
Ik was idd aan het overwegen sowieso via hostelbookers te boeken. Ben daar erg tevreden mee en misschien moet ik het maar erop gokken. Het zal misschien een paar euro zijn en dan heb je nog de keuze uit leuke/goede hostels. Ik ga deze week nog op zoek denk ik. Even overleggen met die vriendin.
Ben net terug uit londen maar dat was ook 2 nachten en dat is me niet zo goed bevallen, had het idee dat ik meer aan het reizen was dan echt kon genieten
Ik vond het ook bizar dat zelfs eaysjet niet vliegt...
Ik was idd aan het overwegen sowieso via hostelbookers te boeken. Ben daar erg tevreden mee en misschien moet ik het maar erop gokken. Het zal misschien een paar euro zijn en dan heb je nog de keuze uit leuke/goede hostels. Ik ga deze week nog op zoek denk ik. Even overleggen met die vriendin.
Ben net terug uit londen maar dat was ook 2 nachten en dat is me niet zo goed bevallen, had het idee dat ik meer aan het reizen was dan echt kon genieten

Ik vond het ook bizar dat zelfs eaysjet niet vliegt...
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Je zou even Transavia, KLM en RyanAir kunnen checken. Dikke kans dat je zo lang van te voren nog wel vluchten kunt vinden.
Heb je leuke tips over stedentrips?
Je kunt ze kwijt op http://www.mooistestedentrips.nl
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Heb even voor je gekeken maar KLM vliegt wel 25 heen en 29 terug kost je 180 euro retour. Transavia kan nog niet eens geboekt worden kan maar tot oktober wel apart.
gr van Moira
Heb even voor je gekeken maar KLM vliegt wel 25 heen en 29 terug kost je 180 euro retour. Transavia kan nog niet eens geboekt worden kan maar tot oktober wel apart.
gr van Moira
Ryan air vliegt niet in het kerstweekend.
En 180 euro wordt te duur gevonden voor 2 nachten extra om ook nog accommodatie te betalen :S Heb nu wel enkele reis gevonden op kerstavond voor 80 euro en dan terug met de trein zou je op 120 euro komen.
En 180 euro wordt te duur gevonden voor 2 nachten extra om ook nog accommodatie te betalen :S Heb nu wel enkele reis gevonden op kerstavond voor 80 euro en dan terug met de trein zou je op 120 euro komen.
- LovesStedentrips
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Overigens ben ik weleens naar Londen geweest vlak na kerst: was ook nog hardstikke leuk, nog steeds overal lichtjes... én uitverkoop.
Dus als je toch niet tijdens de kerst wil, is daarna ook leuk hoor. Probeer eerste kerstdag of boxingday maar eens leuk te gaan eten!

Heb je leuke tips over stedentrips?
Nou we zitten dus sowieso na kerst er al maar wilden eerder (en dus met kerst) om zo wat meer dagen te hebben.
Maar we hebben nu een vlucht op 1e kerstdag gevonden via British Airways! Dus waarschijnlijk wordt het dat!
Maar we hebben nu een vlucht op 1e kerstdag gevonden via British Airways! Dus waarschijnlijk wordt het dat!
Re: London Stansted naar London Centrum
De goedkoopste manier voor stansted is vantevoren een easybus ticket boeken. Met een beetje geluk betaal je dan 3 of 4 pond. Easybus adverteert met een vanaf prijs van 2 pond. Op het vliegveld zelf kost een easybus ticket 10 pond.
Goedkoopste en makkelijkste optie voor Heathrow is de underground.
Goedkoopste en makkelijkste optie voor Heathrow is de underground.
Je moet eigenlijk zorgen dat je op eerste kerstdag op Stansted landt. Dan rijdt er nauwelijks openbaar vervoer en ben je 150 pond kwijt voor een taxi naar Waterloo 

Ik voel me behoorlijk aangesproken haha. Ik ga namelijk 1e kerstdag in Londen aan proberen te komen. Alleen gaan we een ticket boeken via Heathrow en gelukkig heeft het hotel dat we op het oog hebben, een mogelijkheid om op 1e kerstdag daar te worden afgeleverd met een busje en dat kan je van te voren boeken (en dat lukt ook voor 1e kerstdag en de prijzen zijn tussen de 15 en 20 pond p.p.) anders had ik het niet willen doen want dan heeft het geen zin om 1 dag langer te blijven, kost me veel te veel geld.RVE schreef:Je moet eigenlijk zorgen dat je op eerste kerstdag op Stansted landt. Dan rijdt er nauwelijks openbaar vervoer en ben je 150 pond kwijt voor een taxi naar Waterloo
Na lang nadenken toch besloten om 2e kerstdag te gaan, ook omdat tijdswinst/voordelen op 1e kerstdag en de extra kosten niet tegen elkaar opwogen. Gaan nu 's ochtends op 2e kerstdag vanaf Brussel (vervoer is geregeld, vader van vriendin brengt ons
) en woensdag aan het einde van de dag met de trein weer terug.
Slapen 1 nacht in een EasyHotel (kijken hoe dat bevalt) en 2 nachten dus via de bon die ik heb gewonnen

Slapen 1 nacht in een EasyHotel (kijken hoe dat bevalt) en 2 nachten dus via de bon die ik heb gewonnen

London
Hi people!
onverwachts vlieg ik donderdag van rotterdam naar gatwick en a.s. maandag van stansted naar dusseldorf.
Ik ben nog nooit in London geweest, heb dus ook geen verwachting. Maar ik heb ook nog geen hostel geboekt, lukt dat daar nog of heeft iemand van jullie een tip. Voorkeur gaat naar cheap, centraal en een leuke pub inhouse of in de buurt zou fantastisch zijn.
Gaat er nog iemand deze periode naar london? reageer dan ook ff.
bye..
onverwachts vlieg ik donderdag van rotterdam naar gatwick en a.s. maandag van stansted naar dusseldorf.
Ik ben nog nooit in London geweest, heb dus ook geen verwachting. Maar ik heb ook nog geen hostel geboekt, lukt dat daar nog of heeft iemand van jullie een tip. Voorkeur gaat naar cheap, centraal en een leuke pub inhouse of in de buurt zou fantastisch zijn.
Gaat er nog iemand deze periode naar london? reageer dan ook ff.
bye..