Vliegen vanuit Dortmund, Dusseldorf de moeite waard?

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
michaelz1981
Reiziger

Re: Vliegen vanuit Dortmund, Dusseldorf de moeite waard?

Bericht door michaelz1981 »

Ik snap wel dat de Klm tot de Fransen behoort, maar het betkeent niet dat het nog steeds een stukje geschiedenis is dat ontstaan is in Nederland. Maar Nederlanders zijn over het algemeen niet zo merken trouw in vergelijking met de buurlanden. Fransen en Duitser vliegen graag met hun eigen maatschappij omdat ze graag in eigen taal communiceren terwijl NL nu eenmaal net zo makkelijk Engels spreekt.

Als dusseldorf niet uitkomt dan is Londen mss een idee. Tickets naar downunder vanuit londen is ook regelmatig honderden euro's goedkoper en je kan nog ee nretoutje ams -lon bijboeken.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Dexter schreef:ik was blij als zn vriendin langskwam, ging ze lekker poetsen. Uit zichzelf, wat wilt een man nog meer!!!
Nou het is ook weer duidelijk wat jij belangrijk vind in een relatie. Persoonlijk raad ik je eens aan om voor je volgende vrienden te kijken op de briefjes bij de supermakt degen waar op staat : "Ik hele nette vrouw en goed schoon maak in jou huis" _O-
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

@ Dexter: ik snap ook niet wat mensen tegen Duitsers hebben. Sterker nog: Als Duitsland tegen Frankrijk voetbalt, dan ben ik denk ik voor de Duitsers......., omdat ik vooral een hekel aan Fransen heb! Duitsers in hostels zijn vaak best ok, maar Fransen: wat een ramp! Ten eerste: ik mag ze i.h.a. gewoon niet, ten 2e: ze integreren sowieso nauwelijks, ten 3e: als dat wel zo is kunnen ze vaak beter gelijk ophouden: hun Engels is vreselijk slecht, en dat Franse accent waarmee ze Engels uit (proberen) te spreken is heel irritant en klinkt enorm gay (soms vraag ik me af hoe het kan dat die lui zich uberhaupt weten voort te planten, omdat je zou zweren dat ze allemaal gay zijn ;) ).

@ Michael: je tips zijn goed, maar ik hoop wel dat je gewoon verkeerd gelezen hebt ofzo ;) . Ik woon dus in de provincie Noord Holland (sterker nog: in de voetbalhoofdstad: Alkmaar), en niet in wat men wel eens aanduidt met Noord Nederland (dat is Friesland, Groningen, Drente enzo).

@ Dexter: het blijft bij die meid dus niet bij het poetsen van "de staf", maar keukenkastjes enzo worden ook gelijk meegenomen?
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Tikva schreef:
Dexter schreef:ik was blij als zn vriendin langskwam, ging ze lekker poetsen. Uit zichzelf, wat wilt een man nog meer!!!
Nou het is ook weer duidelijk wat jij belangrijk vind in een relatie. Persoonlijk raad ik je eens aan om voor je volgende vrienden te kijken op de briefjes bij de supermakt degen waar op staat : "Ik hele nette vrouw en goed schoon maak in jou huis" _O-
Dank voor de tip! Heeft wel wat, zo'n vrouw die nog niet bedorven is door het feminisme; gewoon puur. Maar weet je waar ik zo'n vrouwtje kan vinden die ook intelligent is? Niet om er zelf nou diepe gesprekken mee te voeren, het blijft immers een vrouw aldus beperkt in haar denken, maar meer om goed op verjaardagen voor de dag te komen ;)

@Erik: hehe, ik heb er nooit naar geinformeerd, maar stille wateren schijnen ook DIEPE gronden te hebben. Daar verdwijnt je staf dan :D
Plaats reactie