Groetjes Rianne
In 10 dagen kan je alles gezien hebben in Tasmanië, dat heb ik zelf namelijk gedaan. Het enige wat ik niet gedaan heb is een meerdaagse bushwalk, waar Tasmanië om bekend staat dat dat eigenlijk ook 1 van de dingen is die je daar goed kan doen. Ik zelf had daar de tijd niet voor, als ik het wel had, twijfel ik ook of ik dat zou gedaan hebben. 4-5 dagen alleen maar lopen in dichte bossen, niemand om je heen en zelf voor je eten zorgen en je tent opslaan, klinkt mij op zich wel leuk, maar dan had ik iemand moeten leren kennen die daar ervaring in heeft. Zelf in mijn eentje dat doen, nee bedanktEmmelien schreef:Hoi Robin,
Ik kan je niet echt helpen met je vragen, maar ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Ik wil eerst voor 6 weken daar stagelopen, en dan nog een maand of anderhalf rondtrekken. Ik vind het zo lastig om ruwweg een route te plannen. Alles is zo groot! Ik zat te denken om van Cairns naar Sydney te reizen (of andersom). Maar ik heb gehoord dat Tasmania ook heel erg mooi is en ik zou ook graag de outback intrekken - de Uluru zou ik ook graag zien. Duiken lijkt me ook heel erg gaaf om te doen. Al met al denk ik dat ik vreselijk veel tijd te kort kom! Dus ik ben benieuwd wat de ervaringsdeskundigen er van zeggen, ik kan ook wel wat hulp gebruiken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten