Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reismeis
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Reismeis »

menasil schreef:Oh wat bijzonder :D Ik weet alleen niet of ik het zelf zo zou doen :P ik dacht trouwens dat je stiekem trouwen alleen doet in Las Vegas!
Ze waren al meer dan een jaar bezig om het te plannen. Het ligt nu bij de gemeente en dan moet het nog goedgekeurd worden door een of andere instantie. Dat duurt allemaal nog even, maar het is wel een wettelijk huwelijk :) Ik vind het prachtig, ze hebben er echt hun dag van gemaakt, precies zoals zij het graag wilden. Er staat trouwens een foto op mijn fb, dus je kunt wel even kijken als je dat leuk vindt (of misschien had je 'm ook al wel gezien).

Bolletjeom, welkom thuis! En sterkte met je kuiten..... Niet leuk.....

Jenny, pfff echt een slechte zaak hoor, dat je nog niet weet wat je volgend jaar gaat doen. Ik hoop echt dat je daar een dezer dagen uitslag over krijgt, zodat je voor je vakantie nog wat dingetjes kunt doen!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Welkom thuis bolletjeom :D

En ik heb idd de foto gezien Reismeis :D Was echt prachtige foto zeg!!!!!!

Nou Jenny, daar kan je dus ook weinig mee als je nog steeds niet weet wat je moet doen volgend jaar...

Ik heb vandaag de hele dag thuis gewerkt, gelukkig kan dat, om te wachten op de kaarten voor de Paralympics... Ik ben beetje geirriteerd door de gang van zaken. Je betaalt 12 pond verzendskosten en krijgt pas 48 uur van te voren te horen dat ze eraan komen... Nu heb ik écht geluk gehad dat ik vandaag geen afspraken had op het werk en ik toestemming kreeg om thuis te werken maar anders kost het je dus een vrije dag. En dan komen ze echt pas aan het einde van de middag eens aankakken. En ze vroegen niet eens om mijn legitimatie. Ik blij dat ik zelf de deur open deed! (achter mijn deur zitten 5 appartementen verstopt).

Zo, even mijn frustratie... Ik heb ze gelukkig :)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, wat fijn dat je zo af en toe thuis kunt werken! Je hebt nu dan eindelijk je kaartjes!! Echt raar trouwens, dat ze niet op legitimatie vragen. Dat stond wel in de voorwaarden, zei je laatst toch? Vreems..

Ik heb morgen zomaar vrij, en dat vind ik errug leuk! Er blijkt een schoolreisje te zijn en dus komt de helft daarna niet op de BSO. Er mocht iemand thuisblijven en ik heb meteen toegehapt :P Het is hier zooooooo'n chaos.. De vriezer en de wasmachine staan nu in de woonkamer, overal ligt troep en stof.. Zo eerst even met de Franse slag stofzuigen. Morgenochtend wordt er beton gestort en volgende week wordt er nog getegeld. Als de mannen morgen weg zijn, ga ik eerst de hele benedenverdieping grondig poetsen. Dat heeft nu toch geen zin ;) Maar wat wordt het mooi zeg, een echte bijkeuken in plaats van een hok *)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Laatste dagen stapels papieren opgeruimd en uitgezocht en alvast diverse abonnementen e.d. opgezegd en uitgezocht hoe ik moet opzeggen. Het is zo 2 oktober natuurlijk...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Goed bezig, Laosfan!! Je hebt gelijk hoor, het is straks zomaar zover. What's done is done! :)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Reismeis schreef:Goed bezig, Laosfan!! Je hebt gelijk hoor, het is straks zomaar zover. What's done is done! :)
Ja, ik ken mezelf en anders laat ik dingen hangen. Was ik dit keer eens niet van plan. Ik wil ruim van te voren alles op orde hebben.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

Wow, wat is iedereen actief en goed bezig aan die kant van de wereld!
Kudos en schouderklopjes van deze kant van de wereld.
Ik zit momenteel juist in een heel slome flow.
Ben nog altijd in Melaka en doe eigenlijk niet zoveel de laatste dagen; elke dag een (klein) beetje rondlopen of fietsen en 's middags met m'n superspannende boek op de bank bij Secret Recipe (restaurantketen) voor koffie en taart.
Die tent is eigenlijk veel te duur voor een (deze) backpacker, maar de koffie krijg je er gratis bij en die taartjes zijn zooooo lekker!!!
Ze hebben heel veel verschillende soorten en ik heb ze bijna allemaal al geprobeerd :@
Vandaar dat ik nu ook weer aan het werk moet haha
Gisteren een nieuwe klus gekregen, vandaag weer aan de slag.
Gelukkig een relaxte deadline ; )
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

nou, ik ben niet zo actief hoor! Juist met geen stok vooruit te krijgen :(
heb ook helemaal geen zin om te werken. Liggen alleen maar stomme dingen met stomme deadlines.
Gelukkig is het mooi weer. Anders was ik vandaag het liefst in bed blijven liggen. (lang geleden dat ik zo ongemotiveerd was om aan de dag te beginnen)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb het voornemen om vandaag vanalles te doen.... Maar nog niet veel gedaan :)

Wel gisteren de stad in geweest met een collega om wat dingen voor m'n vakantie te kopen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Trav, fijn dat je weer wat centjes kunt verdienen! Enne, soms moet je wat meer betalen om lekker te genieten hihi. Dusss, no worries! Zie het maar als cadeautje van mij, in ruil voor de envelop voor miss nurse hahahahaha :P

Jenny, het is vandaag ook niet de dag om van alles te doen, dus voel je vooral niet schuldig :)

Bolletjeom, sterkte met de deadlines..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Zojuist even naar de kapper geweest. Het is warm vandaag, ik loop in een rokje tot op mijn knie en een shirtje met korte mouwen. Ik meimer een beetje over de aankomende vakantie.

In mijn straat kom ik een aantal vrouwen tegen. Rokken en jassen tot op de grond, armen en hoofden helemaal bedekt. Nog in mijn vakantiedagdroom bedenk ik me dat ik er erg naakt bijloop. 0_0

En dan word ik wakker. Het is Utrecht, en blote onderbenen morgen gewoon :)
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Inmiddels wat heerlijke rotklusjes gedaan.

Ik overweeg om te kijken wat mijn mogelijkheden zijn voor een andere woning. Een afspraak met de meneer van de bank staat al, maar nu moet ik dus de benodigde papieren bij elkaar zien te krijgen. Mijn niuewe aanstelling in Gouda heb ik nog niet binnen (gelukkig is mijn huidige contract nog een maand en 2 dagen geldig...), maar wel mijn nieuwe aanstelling in Utrecht. Alleen klopt daarvan de duur niet met wat eerder afgesproken is. Dat moet ik nu dus aanvechten. Bah. Eerste mail de deur uit, als dat geen zoden aan de dijk zet volgende week langsgaan.
bolletjeom
Reisexpert

ik ken nog wel een investeringsmaatschappij met leuke huurhuisjes als de man bij de bank niet lief is.

Vandaag is nog redelijk goed gekomen. Wat werk weggewerkt, geen hoofdpijn van gekregen en het is ook nu nog lekker weer!
Al zijn rokjes tot op de knie levensgevaarlijk op stations waar treinen langs razen :)
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

@bol: Je hebt je enthousiasme weer terug, zie ik : )
@Jenny: succes met je afspraken... Nog even! ps. vergeet je foto's nou niet uit te printen _O-
@Rm: *O* Ik zal aan je denken als ik vandaag een hapje marshmellow cheesecake neem! Of een stukje driekleurige chocoladetaart...
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
bolletjeom
Reisexpert

ooooh, travelator.....!!!!
Praat niet zo verleidelijk over taartjes !
Ik probeer weer de dagen door te komen op wortels, rijstwafels en druiven :(
(is hard nodig na lissabon)
Plaats reactie