Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
menasil
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door menasil »

Wat een weertje zeg.. Heb dus ook echt geen zin om wat te doen vandaag. Daar gaan m'n goede voornemens ;)
Ben nl bezig met een vanalles uit te zoeken hier in huisje.. gisteren heel wat tijdschriften voor de oud papier bak klaargelegd en vandaag ga ik m'n keukenkast uitsoppen voordat ik vanmiddag naar verjaardag ga. Ben alleen niet zo gemotiveerd...Maar het zal een keer moeten gebeuren....
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, daar is het ook echt zo'n dag voor!! Ik ben al de hele middag bezig om het rooster voor het nieuwe schooljaar in elkaar te zetten. We gaan niet alleen een combinatiegroep opstarten, maar we gaan ook beginnen met een (vorm van een) continurooster. Dat houdt nogal wat in en ik ben dan ook flink in de weer met een potlood en een gum :P

Ennnnnn vanmorgen zijn mijn broertje en schoonzusje langsgeweest met prachtige foto's!!!!!!!!!! Ik kom hier dinsdagavond nog even op terug :P
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ben klaar met nakijken voor dit jaar! (jaar = schooljaar.)

nu even opruimen, en kijken of ik mijn cursus indonesisch op mijn e-reader kan krijgen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Argh, zojuist een mailtje van de teamleider uit Gouda dat ik bij álle rapportvergaderingen moet zijn, ook de dagen dat ik niet werk. Lekker dan. Het is niet dat ik vrije dagen over heb op mijn andere werk. Dat gaat hem niet worden....
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Reismeis: Ja, heb de 3 kastjes schoongemaakt inc. bestekla en natuurlijk bovenop de kastjes! Koelkast doe ik wel vlak voor vakantie, dan is die leeg ;) Zo langzamerhand word het nog eens wat hier haha. Ik verbaas me erover hoeveel rotzooi je in een appartementje klein bewaren :o

@Jenny: Dat is ook niet echt handig....Hoe moet het nu opgelost worden?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

menasil schreef: @Jenny: Dat is ook niet echt handig....Hoe moet het nu opgelost worden?
Aangezien ik onderwijs moet geven én een sollicitatie heb (dat heet ook zo wanneer je aan de andere kant van de tafel zit, toch?) kan okl geen vrij nemen. :X

Bovendien vind ik dat je niet kan verwachten van iemand die 2,5 dag per week werkt, dat ze 7 dagen beschikbaar is.
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Ik ga jullie nog eens lastig vragen ivm Wizzair. De website is blijkbaar vernieuwd, nu staat plots bij mijn profiel dat ik geen lid meer ben van hun exclusive club? hoe kan dat nou weer, het is normaal toch nog geldig tot november. Nog iemand hetzelfde voor?
ehouse
Reisexpert

Bericht door ehouse »

Is al niet meer nodig, tis al aangepast zonder dat ik iets heb moeten doen. Hoe verwijder ik mijn vorig bericht eigenlijk?
Vandaag ook mijn laatste examen gehad! Nu moest mijn thesis ook nog af zijn, zou het nog beter zijn geweest.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

die kan je niet verwijderen, kunnen wij alleen ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Jenny, wat fijn dat al het nakijkwerk klaar is!! Lastig hoor, die situatie met die vergaderingen.. Succes daarmee..

Menasil, jaa wat een spulletjes kan een mens dan hebben hè! Onvoorstelbaar haha. Maar jij bent goed bezig lees ik, ga zo door :) Enne, mocht je nog tijd over hebben.. Mijn zolder moet nog.. :P

Morgen of woensdag gaan de mannen beginnen met de bijkeuken *O* Dat wordt echt het laatste project dit jaar!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Jenny: Eens hoor! :)
Niet echt te vergelijken maar wel beetje in die hoek...
Doet me trouwens enken dat toen ik bij de AH werkte voor 6-8 uur in de week, ze ook wilden dat ik 7 dagen per week beschikbaar was zodat ze flexibel konden inplannen wanneer ze me nodig hadden. Aangezien ik studeerde, wisselde mijn rooster en ik wil natuurlijk wel gewoon dingen kunnen inplannen! Maar dat was hun nieuwe werkwijze, zo konden ze de inzet van het personeel optimaal afstemmen op de behoefte :S Maar dat is ook gewoon krom dat als je x aantal uur werkt, dat ze verwachten dat je meer beschikbaar bent dan de uren die je hoort te werken.

Lol @ reismeis. Ik tijd over? ;) Mijn goede opruimwoede is even on hold. Kreeg gisteren last van m'n oren en voelde me niet heel erg lekker. Na goede nachtrust is het stukken minder. Lijkt bijna weg te zijn maar roep het nog maar niet te hart ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Menasil, aii, hopelijk zet het niet door.. Doe maar rustig aan!

Ik zou nog even ergens op terugkomen na het bezoekje van mijn broertje en schoonzusje :P Ze hebben ons allen flink verrast, ze zijn stiekem getrouwd, in New York!!!!!!! Hoe leuk is dat!!!!!! *O* *O* *O* Eind augustus nog even een feestje, zodat we hen ook in hun mooie jurk en pak kunnen bewonderen *)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Oh wat bijzonder :D Ik weet alleen niet of ik het zelf zo zou doen :P ik dacht trouwens dat je stiekem trouwen alleen doet in Las Vegas!

Ik heb ook leuke verrassingen deze week. Behalve wrs een prachtige kans op het werk (donderdag meer duidelijkheid), werd ik vandaag gebeld door kennissen uit de Achterhoek :) Ze waren toevallig aan deze kant van het land!! En m'n favoriete schaatsteam is tijdes de zomer op trainingskamp in NL voor het eerst in jaren :D Vrijdag ga ik ze zien als alles goed is :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik ben weer in het land. Er is hier weer veel te veel bij te lezen dus ik ben de komende dagen weer zoet.
Lissabon was leuk. Maar omdat iedereen zo lyrisch was had ik misschien iets te hoge verwachtingen. Vandaar de woordkeuze "leuk" en niet fantastisch.
Het weer was dat wel al vraag ik me af hoe lang verbrande kuiten pijn blijven doen 8-)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Wie zijn kuiten brandt, moet op de blaren zitten.... >:)

Morgen de laatste dag van de projectweek van mijn guppies. Ze hebben een week hard gewerkt en het resultaat is morgen te zien in een dubbele toneelvoorstelling. Ik ben benieuwd!

Alle mails en telefoontjes van ouders zijn inmiddels ook afgehandeld (denk ik), dus na morgen nog 1,5 week vergaderen enzo en dan is het jaar voorbij. *O* (Nee, ik weet nog steeds niet welke vakken ik volgend jaar geef :X )

Stiekem trouwen, grappig! Gefeliciteerd!
Plaats reactie