Café Verweggistan
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
NOFX!!! Gaaf. Ik heb ze ook 1 keer life gezien in een ver verleden.
Binnenkort speelt Dog eat Dog in amersfoort. Ik kan helaas niet. Vind ik wel jammer.
Misschien ga ik naar lowlands dit jaar. Lijkt me ook wel weer eens leuk.
Binnenkort speelt Dog eat Dog in amersfoort. Ik kan helaas niet. Vind ik wel jammer.
Misschien ga ik naar lowlands dit jaar. Lijkt me ook wel weer eens leuk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ze hebben geloof ik gelijk met de heideroosjes op pinkpop of lowlands gestaan.... lang geleden.
ik heb nu twee nablijvers, en dan mag ik naar huis
ik heb nu twee nablijvers, en dan mag ik naar huis

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Leuk, Jenny, NOFX!! Moesten de nablijvers nog lang nablijven?
Bolletje, dat lijkt me ook zo leuk, Lowlands!! Ga je dan met een hele groep, of met zijn tweetjes?
Vanavond stond er een EHBO cursus op het programma. Het is wel even goed om te weten hoe alles ook alweer moest, maar het is wel ontzettend vermoeiend om dat nog na een langggge werkdag te moeten doen. We hadden dit keer een man die ontzettend enthousiast was, maar die daardoor ook van de hak op de tak sprong. Hij was aan het vertellen over het in shock raken, tovert hij opeens een Israëlische zwachtel (nog nooit van gehoord??) uit een bak om vervolgens daar een demonstratie over te geven
Nou ja, weer wat geleerd, denk ik dan maar 

Bolletje, dat lijkt me ook zo leuk, Lowlands!! Ga je dan met een hele groep, of met zijn tweetjes?
Vanavond stond er een EHBO cursus op het programma. Het is wel even goed om te weten hoe alles ook alweer moest, maar het is wel ontzettend vermoeiend om dat nog na een langggge werkdag te moeten doen. We hadden dit keer een man die ontzettend enthousiast was, maar die daardoor ook van de hak op de tak sprong. Hij was aan het vertellen over het in shock raken, tovert hij opeens een Israëlische zwachtel (nog nooit van gehoord??) uit een bak om vervolgens daar een demonstratie over te geven

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Mijn nablijvers hebben ruim 75 minuten gewerkt. Toen volgde er nog een pedagogisch praatje over werkhouding en studiekeuze. Ik heb maar een keer gehoord dat ik gemeen ben, en kreeg na afloop een gemeend dankjewel.
Nadeel van dit soort acties is echter dat ik zelf uren later thuiskom dan gepland. Omdat ik op school geen werkruimte heb, werk ik liever thuis.
Nadeel van dit soort acties is echter dat ik zelf uren later thuiskom dan gepland. Omdat ik op school geen werkruimte heb, werk ik liever thuis.
- bolletjeom
- Reisexpert
lowlands zal werk zijn. Ongeveer 5 uurtjes per dag en de rest vrij. Heel vervelend. Met 10 collega's in tentjes op de medewerkerscamping.
Ik heb vorige week een nieuwe fiets gekocht die ik zaterdag mag ophalen. Ben als een kind zo blij. Wil al heel lang een omafiets en heb mezelf er nu eindelijk eens een kado gedaan. Leve vakantiegeld en een man die met goede intenties per ongeluk mijn oude fiets heeft gesloopt. Thanx J!!!
Ik heb vorige week een nieuwe fiets gekocht die ik zaterdag mag ophalen. Ben als een kind zo blij. Wil al heel lang een omafiets en heb mezelf er nu eindelijk eens een kado gedaan. Leve vakantiegeld en een man die met goede intenties per ongeluk mijn oude fiets heeft gesloopt. Thanx J!!!
Gemene Jenny
Het is vooral voor jezelf erg lastig inderdaad. Ik ben geen voorstander van nablijven, als het anders opgelost kan worden, dan graag, maar soms kun je niet anders!
Bolletjeom, jeej, een nieuwe fiets! Wat kun je dan naar iets uitkijken
Veel fietsplezier toegewenst!
Vandaag zijn we vijf jaar (vijf jaar?? wat vliegt de tijd!!
) getrouwd! R zei vanochtend (om half zes
hij moest vroeg weg..) dat hij onze trouwdag vergeten was hahaha. Dat vond ik niet zo erg, ik ben niet iemand die daar een probleem van maakt. Al vond ik het wel wat raar, want hij weet ook altijd precies op welke dag we zoveel jaar samen zijn enzo. Maar de stiekemerd had gisteren al wat geregeld: aan het begin van de middag werd er een megabos bloemen met een lief kaartje erbij bezorgd
Mét de bloemen die ook in mijn bruidsboeket (en corsages etc) zaten. Lief!

Bolletjeom, jeej, een nieuwe fiets! Wat kun je dan naar iets uitkijken

Vandaag zijn we vijf jaar (vijf jaar?? wat vliegt de tijd!!

- bolletjeom
- Reisexpert
oh, dat zijn lieve dingen!
Zal snel in mijn eigen agenda een notitie maken want ik vergeet het ook vaak.
Wij zijn dit jaar 6 jaar getrouwd en 10 jaar samen (vreselijk om toe te geven dat ik zo'n klef type ben geworden)
omdat ik veel verjaardagen en trouwdagen heb gemist het afgelopen jaar heb ik voor ons 10 jarig jubileum een weekend weg geboekt. En op alle avonden dat ik romantische dinertjes in gedachte had zijn er dus kwartfinales voetbal
Zal snel in mijn eigen agenda een notitie maken want ik vergeet het ook vaak.
Wij zijn dit jaar 6 jaar getrouwd en 10 jaar samen (vreselijk om toe te geven dat ik zo'n klef type ben geworden)
omdat ik veel verjaardagen en trouwdagen heb gemist het afgelopen jaar heb ik voor ons 10 jarig jubileum een weekend weg geboekt. En op alle avonden dat ik romantische dinertjes in gedachte had zijn er dus kwartfinales voetbal

KUT!!!!
Een van mijn leerlingen is gisteren in het ziekenhuis opgenomen met een hartstilstand. Hij is de nacht doorgekomen. Als docent probeer je je klassen zo goed mogelijk op te vangen, maar ik merk dat het mij ook aangrijpt. Een kind van 14....
Een van mijn leerlingen is gisteren in het ziekenhuis opgenomen met een hartstilstand. Hij is de nacht doorgekomen. Als docent probeer je je klassen zo goed mogelijk op te vangen, maar ik merk dat het mij ook aangrijpt. Een kind van 14....
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ai, da's wel heftig. Komt dit ook echt totaal uit het niets? Of was wel bekend dat hij hartproblemen had? Hoe dan ook wel schrikken, zeker op zo'n leeftijd.
He bah!! Natuurlijk grijpt zoiets je aan, Jenny, jij bent ook maar mens en ook naar je leerlingen toe mag je best laten zien dat het je raakt.. Heel veel sterkte!Jenny schreef:KUT!!!!
- bolletjeom
- Reisexpert
logisch dat jij daar ook van schrikt! ik denk ook dat je leerlingen dat best mogen merken.
Soms denk ik wel dat mensen die ouder zijn meer schrikken van dit soort dingen dan jongeren. Alsof je meer waarde aan het leven gaat hechten als je ouder wordt.
Tenminste. dat is mijn persoonlijke ervaring. Vroeger kon ik ook wel onder de indruk zijn van dit soort dingen maar nu denk en voel ik veel verder. Ik voel niet alleen mijn eigen schrik maar ook mee met iedereen er om heen enzo.
sterkte!
Soms denk ik wel dat mensen die ouder zijn meer schrikken van dit soort dingen dan jongeren. Alsof je meer waarde aan het leven gaat hechten als je ouder wordt.
Tenminste. dat is mijn persoonlijke ervaring. Vroeger kon ik ook wel onder de indruk zijn van dit soort dingen maar nu denk en voel ik veel verder. Ik voel niet alleen mijn eigen schrik maar ook mee met iedereen er om heen enzo.
sterkte!
Niet iedereen kent deze lln, en er over praten met klassen die hem niet kennen geeft alleen maar onrust. Het is dan makkelijker niks te zeggen.Reismeis schreef:He bah!! Natuurlijk grijpt zoiets je aan, Jenny, jij bent ook maar mens en ook naar je leerlingen toe mag je best laten zien dat het je raakt.. Heel veel sterkte!Jenny schreef:KUT!!!!
Gelukkig geen lessen meer vandaag. Mijn beide pauzes gewerkt. Gelukkig wel tijdens een tussenuur een kwartiertje voor mezelf gehad. Nu moet ik repetities maken voor volgende week, althans, ik maak een begin. Maak het in het weekend wel af.
Wow Jenny... dat is echt schrikken!
http://www.facebook.com/worldticketcent ... 8477391032
Leek me wel interessant, maar dan begin je voorwaarden te lezen en is plots al veel minder interessant en vooral onduidelijk. Ten eerste veronderstel ik dat je de volledige uitslag moet kunnen voorspellen en niet alleen wie wint... (al staat dat niet echt duidelijk in de voorwaarden).
Je moet de actie delen op facebook...
Die 75euro korting is enkel geldig als je twee tickets koopt (dus in feite, maar 37 euro korting)
Ten derde, als je één keer juist voorspelt, krijg je dan korting op je ticket bij eender welke vlucht? Of alleen bij klm, want punt 9 bij de voorwaarden schept nogal onduidelijkheid (of verwijst dit enkel naar de gratis tickets die je kunt winnen als je alle drie juist heb)
Leek me wel interessant, maar dan begin je voorwaarden te lezen en is plots al veel minder interessant en vooral onduidelijk. Ten eerste veronderstel ik dat je de volledige uitslag moet kunnen voorspellen en niet alleen wie wint... (al staat dat niet echt duidelijk in de voorwaarden).
Je moet de actie delen op facebook...
Die 75euro korting is enkel geldig als je twee tickets koopt (dus in feite, maar 37 euro korting)
Ten derde, als je één keer juist voorspelt, krijg je dan korting op je ticket bij eender welke vlucht? Of alleen bij klm, want punt 9 bij de voorwaarden schept nogal onduidelijkheid (of verwijst dit enkel naar de gratis tickets die je kunt winnen als je alle drie juist heb)
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Tsja, het EK leent zich uiteraard wel voor wat acties, maar heel spectaculair vind ik het allemaal nog niet. En ik heb iets tegen WTC, wel een paar keer bijna tickets geboekt, toen kwamen er ineens op het eind nog een hoop boekingskosten bij. Sindsdien toch maar Ebookers (uiteraard wel eerst even vergelijken), dan heb je dat soort verrassingen tenminste niet.
Wat me wel opviel: donderdag kreeg ik een nieuwsbrief van Fox:
Overigens wel jammer dat KA-zusje Shoestring niet aan die actie meedoet, zit namelijk al een paar weken te twijfelen of ik ofwel bij hun een tripje naar Moskou & St. Petersburg zal boeken, ofwel voor het eerst in jaren eens gewoon een paar dagen thuis vakantie zal houden...
(of nog een alternatief wat vooral m'n moeder zit te pushen: samen met m'n vader eens een weekje Scandinavië. Lijkt me ook wel wat, maar m'n vader toont nog geen spoortje enthousiasme...)
Wat me wel opviel: donderdag kreeg ik een nieuwsbrief van Fox:
Een dag later kreeg ik een nieuwsbrief van Koning Aap:Fox schreef:FOX Vakanties viert elk doelpunt van Oranje! Scoort Nederland een doelpunt, dan betekent dat voor u extra voordeel! Bij elk Oranje doelpunt, geven wij een korting van maar liefst EUR 25,- per boeking! Hierbij geldt: hoe vaker Nederland scoort, hoe hoger uw korting! Deze korting is alleen van toepassing bij nieuwe boekingen gemaakt op de dag ná de betreffende wedstrijd, dus wees er snel bij!
Nu zullen die acties uiteraard al langer van tevoren bedacht zijn (en zal het bij KA wanneer je met meerdere personen boekt gunstiger uitvallen), maar een beetje pijnlijk is het uiteraard wel...Koning Aap schreef:We trappen af op zaterdag 9 juni, de dag dat het Nederlands elftal tegen Denemarken speelt. Boek je reis vanaf het eerste fluitsignaal tot middernacht en ontvang PER DOELPUNT dat Nederland maakt maar liefst € 25,- korting PER PERSOON. Hoe vaker Nederland scoort, hoe hoger je korting. Dus: Hup Holland Hup..!
Overigens wel jammer dat KA-zusje Shoestring niet aan die actie meedoet, zit namelijk al een paar weken te twijfelen of ik ofwel bij hun een tripje naar Moskou & St. Petersburg zal boeken, ofwel voor het eerst in jaren eens gewoon een paar dagen thuis vakantie zal houden...
(of nog een alternatief wat vooral m'n moeder zit te pushen: samen met m'n vader eens een weekje Scandinavië. Lijkt me ook wel wat, maar m'n vader toont nog geen spoortje enthousiasme...)