Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Re: Café Verweggistan

Bericht door LaosFan »

menasil schreef:Hoe is het nu, Jenny?

Ik kreeg net een email over mijn Paralympische toegangskaarten. Ik was in 2010 met ATP al niet helemaal blij omdat je een ophaaldag had waarbij je de tickets bij Schiphol moest ophalen. Maar ja dan weet je iig dat je ze krijgt en wanneer je ze krijg. Ik was wel erg blij dat London2012 ze naar je gaat verzenden! Nu ik de mail heb gekregen, ben ik toch wat minder blij met deze procedure.... Ze doen 1 afleverpoging, als je niet thuis bent gaat het naar een lokaal afleverkantoor van Fedex (is dit een postagentschap? Of is dit een Fedex kantoor) en moet je het binnen 5 (!) werkdagen ophalen en anders worden ze retour gezonden. Waarschijnlijk denken ze dat iemand op vakantie gaat? Ik ben blij dat ik maar weekje vakantie heb tussendoor....Kans dat niemand thuis is, is groot. Woon immers alleen en ik heb werk. Ik ga iig eens kijken waar Fedex de pakketjes aflevert als ze niet bezorgd zijn.... als het lokaal postagentschap is, ben ik blij :) Dat lukt altijd wel :)
Ik ben overdag (helaas) vaak wel thuis dus als je nog een adres nodig hebt :) |:( Vervelend zoiets.

Vandaag heel de dag in Breda geweest voor het SP congres. Was leuk en inspirerend. En in de pauze ook genoten van mooi weer ^O^
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

@ Reismeis, welkom thuis! Een geslaagde vakantie dus. Nu nog een dagje om bij te komen voordat het weekend weer over is.

@ Jenny, wat ontzettend balen dat het nog niet echt beter gaat. Hopelijk ben je gisteren al wat opgeknapt en kun je het vandaag ook nog rustig aan doen.

@ Menasil, dit jaar is het niet veel beter dus. Hoop dat de afhaalpost niet te ver weg is en je je kaarten gewoon krijgt.

Gisteren maakte de buschauffeur nogal iets te enthousiast gebruik van z'n remmen: iedereen in de bus vloog een stuk naar voren. In eerste instantie had ik nergens last van, maar later op de avond begon m'n enkel toch best pijn te doen. Was ook dik.
Nu (de volgende ochtend) heb ik er nog last van en kan ik helaas niet gaan hardlopen... Terwijl ik er zo veel zin in had!
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@Laosfan: Het adres moet gelijk zijn aan de creditcard die je hebt gebruikt..Anders had ik idd alternatieven gezocht :) En omdat ze zo trots zijn op hun sponsor mocht je alleen met een VISAcard betalen :P Ik hoop dat Fedex snel reageert, las helaas al minder goed nieuws dat de afhaalpunten maar tot 17:00 open zijn en in de middle of nowhere liggen...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Wat een ontzettend slechte service met die kaarten!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Commerciële belangen spelen beduidend een grotere rol dan dat de 'klant' op een vriendelijke manier wordt behandeld. Zal me niets verbazen als FedEx ook iets sponsort ;)

Feit dat het zo moet is omdat in het verleden er veel zwarthandelaren waren die alles opkochten... maar ja dit is ook niet ideaal
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

menasil schreef:@Laosfan: Het adres moet gelijk zijn aan de creditcard die je hebt gebruikt..Anders had ik idd alternatieven gezocht :) En omdat ze zo trots zijn op hun sponsor mocht je alleen met een VISAcard betalen :P Ik hoop dat Fedex snel reageert, las helaas al minder goed nieuws dat de afhaalpunten maar tot 17:00 open zijn en in de middle of nowhere liggen...
Duidelijk. Ik heb Mastercard volgens mij dus had (als ik daarheen had willen gaan) een andere cc aan moeten vragen. Maar goed, het zal wel in orde gaan komen toch...?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Yvonnetje, dat is vervelend!! Hopelijk blijkt het allemaal wat mee te vallen. Gaat het nu alweer wat beter?

Menasil, je zou het bijna gaan denken inderdaad, dat ook zij sponsoren..

Wat een fijne, productieve zondag! Ik ben weer up to date met mijn postcrossingdingetjes, admin is weer bijgewerkt, was weggewerkt, huishouden gedaan.. Nu nog even wat dingetjes doen voor het volgende schooljaar wat het opstarten van de combi 3/4 betreft, en dan heb ik wel weer genoeg gedaan :) Zometeen maar even de mediaplayer aansluiten, ik geloof dat er nog wat fijne horrorfilms op staan ^O^
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ben totaal moet productief vandaag.... het enige wat ik gewassen heb is mijn toetsenbord door er een kop thee over te gooien ;)

(maar ik heb wel nog steeds het voornemen om het een en ander te gaan doen ;))
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

doe eens een keertje niet productief! je examens zijn achter de rug. geniet van het beetje extra tijd dat je hebt!

Hier een paar uur zoet geweest met het huis poetsen. Vind ik altijd zo zonde van mijn tijd. Tante op bezoek gehad en nu bezig om mijn foto's van Nice en Monaco eens goed te bekijken. Wat gaat zo'n zondag snel om :{
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Amen! ;)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

LaosFan schreef:
menasil schreef:@Laosfan: Het adres moet gelijk zijn aan de creditcard die je hebt gebruikt..Anders had ik idd alternatieven gezocht :) En omdat ze zo trots zijn op hun sponsor mocht je alleen met een VISAcard betalen :P Ik hoop dat Fedex snel reageert, las helaas al minder goed nieuws dat de afhaalpunten maar tot 17:00 open zijn en in de middle of nowhere liggen...
Duidelijk. Ik heb Mastercard volgens mij dus had (als ik daarheen had willen gaan) een andere cc aan moeten vragen. Maar goed, het zal wel in orde gaan komen toch...?
Yep, dat heb ik dus ook gedaan :P Had ook een mastercard. Heb nu een master & visacard. Onzin eigenlijk maar ja.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Ik vandaag even zwaar de balen in onze dokterspraktijk had... omdat ik nogal veel verhuis en in mijn studiestad de huisarts niet te bereiken is ben ik weer terug bij mijn oude huisarts... nu belde ik donderdag weer eens voor de uitslag van de MRI die allang had moeten binnen zijn maar zou dan donderdag wat horen.. dus krijg te horen dat ik bij mijn arts op spreekuur moet komen want die wil dat even met mij bespreken.. ok ik maak dus een afspraak met die arts.. rijd daarvoor 200km naar huis kom ik daar vandaag is die arts op vakantie... nou dat moesten ze donderdag ook wel geweten hebben... de arts die er nu ter vervanging zit en in opleiding is weet er dus weinig van.. ze weet niet wat mijn dokter in gedachten had en de uitslag die ik nu na lang zoeken want ze konden hem niet vinden gekregen heb is niet volledig en kan ook over telefoon... ik moest dan volgende week maar even terug komen... gelukkig is er na wat gedoe nu wel uit dat ze mij toch maar door sturen naar ziekenhuis waar ik dan iig een injectie in enkel krijg.. en de rest van de uitslag is dus even afwachten.. ik ben dus eigenlijk voor niets naar mijn ouders gegaan.. mijn planning qua afstuderen is weer heerlijk in de war geschopt.. en baalde vooral heel erg..ik ben wel blij dat er op het eerste gezicht iig niet iets heel ernstigs met mijn enkel is.. en hoop eigenlijk dat het alleen bij die injectie blijft en ik er dan vanaf ben..

Gelukkig heb ik wel lekker vooruitzicht dat ik weekendje moezel ga doen..paste perfect in mijn planning, nu iets minder maar hoop er nog iemand te spreken wat ik weer in studie kan gebruiken ;) dus laat het mooie weer maar weer komen en niet te koude nachten in de tent!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Balen zo'n arts! Sterkte ermee.

Ik zie mijn arts bijna nooit, maar eigenlijk ben ik best tevreden. Sinds kort een nieuwe tandarts, en ook die is wel goed. (Al blijft het een tandarts.)

Gisteren naar een concert in A'dam geweest. Was leuk. Nu is het echter veel te vroeg om wakker te zijn... Zeker omdat ik het zelfs na een korte nacht presteer een half uur voor de wekker wakker te zijn.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Globeskater, wat een gedoe weer met die huisarts.. Hopelijk geeft die injectie je wat verlichting! Leuk vooruitzicht trouwens, veel plezier!

Jenny, naar welk concert ben je geweest? 6 uur is dan behoorlijk vroeg ja.. Sterkte voor vandaag ;)

Ik heb een nieuwe verslaving.. Game of thrones.. Fan-tas-tische serie!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik ben naar NOFX geweest. Punkrock ;) Ik had ze eerder live gezien, maar dat is lang geleden.

Zo lekker op tijd naar bed. Mijn stem is nog steeds niet hersteld, en dat maakt werk erg zwaar.... Vandaag had ik na twee uur al last van m'n keel... En helaas zijn de kids niet bijzonder begripvol zo aan het eind van het jaar.
Plaats reactie