Ik ben overdag (helaas) vaak wel thuis dus als je nog een adres nodig hebtmenasil schreef:Hoe is het nu, Jenny?
Ik kreeg net een email over mijn Paralympische toegangskaarten. Ik was in 2010 met ATP al niet helemaal blij omdat je een ophaaldag had waarbij je de tickets bij Schiphol moest ophalen. Maar ja dan weet je iig dat je ze krijgt en wanneer je ze krijg. Ik was wel erg blij dat London2012 ze naar je gaat verzenden! Nu ik de mail heb gekregen, ben ik toch wat minder blij met deze procedure.... Ze doen 1 afleverpoging, als je niet thuis bent gaat het naar een lokaal afleverkantoor van Fedex (is dit een postagentschap? Of is dit een Fedex kantoor) en moet je het binnen 5 (!) werkdagen ophalen en anders worden ze retour gezonden. Waarschijnlijk denken ze dat iemand op vakantie gaat? Ik ben blij dat ik maar weekje vakantie heb tussendoor....Kans dat niemand thuis is, is groot. Woon immers alleen en ik heb werk. Ik ga iig eens kijken waar Fedex de pakketjes aflevert als ze niet bezorgd zijn.... als het lokaal postagentschap is, ben ik blijDat lukt altijd wel

Vandaag heel de dag in Breda geweest voor het SP congres. Was leuk en inspirerend. En in de pauze ook genoten van mooi weer