Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Klinkt leuk die teamdag!!
Ik heb net nog ff gesport maar het was veel te zwaar... ik liet daardoor teveel mijn hoofd hangen en baalde beetje van mezelf... de warmingup ging super, merkte echt conditionele vooruitgang maar daarna gingen we veel bovenlijf doen en mijn bovenlijf is gewoon zwakker... Nu lekker m'n bed in met wat tijdschriften en dan zo slapen!
Ik heb net nog ff gesport maar het was veel te zwaar... ik liet daardoor teveel mijn hoofd hangen en baalde beetje van mezelf... de warmingup ging super, merkte echt conditionele vooruitgang maar daarna gingen we veel bovenlijf doen en mijn bovenlijf is gewoon zwakker... Nu lekker m'n bed in met wat tijdschriften en dan zo slapen!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Gisteren, na lang zoeken, eindelijk een hotel geboekt in Parijs. Wat zijn kamers duur zeg! Het zullen vast fatsoenlijk prijzen zijn, maar na twee jaar in China gewoon te hebben en met een Chinees inkomen, is dat een flinke hap uit het budget.
Wilden eerst voor een hostel gaan, maar hotel bleek goedkoper.
Waar is toch de tijd gebleven dat hostels echt de goedkopere optie waren?
Wilden eerst voor een hostel gaan, maar hotel bleek goedkoper.
Waar is toch de tijd gebleven dat hostels echt de goedkopere optie waren?

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Je had ook kunnen couchsurfen, of zijn jullie daar niet zo van Yvonnetje? Parijs schijnt inderdaad heel duur te zijn.. Ben er zelf nog nooit geweest, maar ik zou er nog wel eens naar toe willen
(hint hint.. manlief zit naast me
)
Vandaag een vrije dag, maar relaxen zit er vandaag niet in. Er moet vanmiddag 3 kuub zand naar achteren gekruid worden
We krijgen gelukkig wel wat versterking!

Vandaag een vrije dag, maar relaxen zit er vandaag niet in. Er moet vanmiddag 3 kuub zand naar achteren gekruid worden

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ohhhhhh, deze wil ik!!!!!! http://www.icolori.eu/braziliaanse-hangmatten.htm
In kader van... ff stoom afblazen!
Ik ben al 12 jaar klant bij Yves Rocher. Bestel daar jaarlijks paar keer cosmetica maar ook douchegels etc. Nu had ik via Groupon een bon gekocht waarbij ik 25 euro korting kreeg, mits ik voor 30 euro bestelde. Die bon kostte mij 10 euro waardoor ik uiteindelijk dus 10 euro over zou houden
Ik moest toch weer bestellen dus vond dit wel handig. Nu bestel ik voor meer dan 30 euro, krijg ik het pakje bezorgd met een vermanende brief erbij.... Of ik hun minimumbedrag van 7,50 de volgende keer wil respecteren want ze voeren hem anders niet meer uit!! Belachelijk! Ik heb 7 producten in totaal 30 euro besteld, maar door de kortingsbon werd het bedrag 5 euro... Staat nergens in de voorwaarden van Groupon dat het minimum eindbedrag alsnog 7,50 moest zijn? Heb ze een nette opmerking gestuurd via de klantenservice.... Ik snap wel dat je mensen wil "opvoeden" maar deze brief was volkomen onterecht. Gelukkig hebben ze de bestelling uitgevoerd maar anders was ik dus ook die korting en al kwijt!
Hoe zouden ze het met hun eigen kortingsbonnen doen? Stel ik krijg een kortingsbon van 30 euro van een vriendin, moet ik dan voor 37,50 bestellen??
Ik ben al 12 jaar klant bij Yves Rocher. Bestel daar jaarlijks paar keer cosmetica maar ook douchegels etc. Nu had ik via Groupon een bon gekocht waarbij ik 25 euro korting kreeg, mits ik voor 30 euro bestelde. Die bon kostte mij 10 euro waardoor ik uiteindelijk dus 10 euro over zou houden

Hoe zouden ze het met hun eigen kortingsbonnen doen? Stel ik krijg een kortingsbon van 30 euro van een vriendin, moet ik dan voor 37,50 bestellen??
Ik hoor zoveel negatieve ervaringen over Groupon... Is er iemand die er wel blij mee is?
Gisteren laatste tentamen gehad, en nu is het wachten op de uitslag. Ik heb vandaag een heerlijke niets-doe dag, en eigenlijk heb ik moeite mijn ogen open te houden....
Gisteren trouwens een uur vertraging met de trein. In Utrecht de NS-bus in, maar die stond al snel in de file naar den Bosch (12 km ofzo). In de Bosch een aantal aansluitingen gemist. De eerste trein die aan kwam rijden kwam nota bene ook uit Utrecht, blijkbaar is het treinverkeer weer langzaam op gang gekomen toen ik in de file stond
Hopelijk zit het straks een beetje mee als ik terug naar huis ga.
Gisteren laatste tentamen gehad, en nu is het wachten op de uitslag. Ik heb vandaag een heerlijke niets-doe dag, en eigenlijk heb ik moeite mijn ogen open te houden....
Gisteren trouwens een uur vertraging met de trein. In Utrecht de NS-bus in, maar die stond al snel in de file naar den Bosch (12 km ofzo). In de Bosch een aantal aansluitingen gemist. De eerste trein die aan kwam rijden kwam nota bene ook uit Utrecht, blijkbaar is het treinverkeer weer langzaam op gang gekomen toen ik in de file stond

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik heb tot nu toe alleen positieve verhalen over Groupon, dit was een fout van Yves Rocher (die in de Groupon voorwaarden niet hadden opgenomen dat het boven de 7,50 moest zijn na verreking van de korting)
Heb verder tot nu toe altijd wel leuke deals van Groupon kunnen afhalen. O.a. tijdschriftabbonement, hightea/etentjes (maar ik reserveer wel pas na aantal weken want de eerste weken kunnen zitten ze altijd vol)... Oh en een 10 strippenkaart voor Videoland en een 5-strippenkaart voor Subway
Zijn wel eens handige dingen! En heb mijn huidige indoor bootcamp dankzij groupon leren kennen! Bevalt me zo goed dat ik na mijn grouponactie, gewoon lid wordt 
Rondom Den Bosch is het echt een hel rond filetijd met die bussen...Hoop dat het vanavond mee zit, Jenny!
Doet me er aan denken dat ik nog even geld terug bij vertraging moet fixen...

Rondom Den Bosch is het echt een hel rond filetijd met die bussen...Hoop dat het vanavond mee zit, Jenny!

Je kunt ze hier bij bosjes kopen in Colombia en ze waren in mompos echt spotgoedkoep. Maar de real deal koop je in het noord oosten van Colombia. Daar zijn ze uitgerust met nog een 'omslagdoek' zodat je nog iets van een deken hebt en het staat leuk als versiering.Reismeis schreef:Ohhhhhh, deze wil ik!!!!!! http://www.icolori.eu/braziliaanse-hangmatten.htm
Menasil, jemig wat omslachtig allemaal zeg! Duidelijke voorwaarden dus.. Not! Maare, je hebt wel leuke acties van groupon gehaald lees ik! Ik heb er ook wel eens op gekeken, maar hier in het noorden is volgens mij nooit zoveel leuks te beleven. Althans, ik zie nooit iets leuks 
Hildo, ik heb wat kennissen in Brazilië wonen, als ik met de tijd eentje wil vraag ik of zij me een willen opsturen. Ik zal eens binnenkort maar eens informeren wat die dingen daar kosten (plus verzenden), ik zie mezelf al helemaal liggen in de achtertuin!
Dit was me het dagje wel, zeg! 3 kuub zand naar achteren gebracht en drainage aangelegd (met hulp van mijn vader en zusje). Ik voel al wat spierpijn opkomen..

Hildo, ik heb wat kennissen in Brazilië wonen, als ik met de tijd eentje wil vraag ik of zij me een willen opsturen. Ik zal eens binnenkort maar eens informeren wat die dingen daar kosten (plus verzenden), ik zie mezelf al helemaal liggen in de achtertuin!

Dit was me het dagje wel, zeg! 3 kuub zand naar achteren gebracht en drainage aangelegd (met hulp van mijn vader en zusje). Ik voel al wat spierpijn opkomen..

Ik gebruik ook vaak groupon en tot nu toe altijd prima hoor. Wel eens een keer een minder restaurant gehad die echt alleen constant drinken probeerde te verkopen maar daar kan groupon niets aan doen. Ook hele leuke en goede restaurants voor leuke prijzen, activiteiten bonnen etc.. Je moet wel altijd even de voorwaarden lezen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
@Reismeis: Ik heb echt periodes dat ik er 3 achterelkaar koop en dan weer maanden niets... Ik koop meer niet dan wel
Heb nu paar keer geluk gehad dat ik iets zag. Je kan ook de landelijke deals in de gaten houden. Zitten vaak producten in of abbonementen of deals van landelijke ketens. Bij die laatste ook altijd voorwaarden lezen! Zit altijd minimum bedrag bij en soms moetne ze binnen 2 weken op. Oh en tijdschriftabbonnementen: de kleinere abbonnementen van bijv 15 nummers zijn automatisch opgezegd al, maar de grotere vaak niet... Dus ook wel slim ok te checken.. En ik check ook altijd de site van de aanbieder... Je moet niet te impulsief kopen!! Vriendin van me wilde vliegticketvouchers kopen maar gelukkig keek ze verder dan haar neus lang was en was die 99 euro retour naar Helsinki met een overstap van 5 uur in Kopenhagen en dat soort ongein
Verder koop ik vooral als ik denk dat ik het binnen x aantal weken ga gebruiken/nodig heb want anders dan blijft het liggen. Persoonlijk zou ik vakanties etc niet zo snel kopen.

Menasil, bedankt voor je toelichting! Ik zal het eens wat beter in de gaten houden, die keren dat ik op de site keek stonden er nooit abbo's enzo tussen, en dat zijn juist van die leuke dingen.
Ik moet vandaag op droogmolenjacht..
Bij de Action hebben ze momenteel eentje voor maar 17 euro, maar ja, ik wil volgend jaar niet wéér op droogmolenjacht
Dan maar Brabantia of Leifheit? Iemand tips?
Oh, en ik hoorde gisteren van mijn vader dat we in 2014 allemaal over gaan op IBAN bankrekeningnummers, zodat betalingen naar het buitenland makkelijker gaan. Dat had ik even gemist haha
Wel handig om te weten!
Ik moet vandaag op droogmolenjacht..

Oh, en ik hoorde gisteren van mijn vader dat we in 2014 allemaal over gaan op IBAN bankrekeningnummers, zodat betalingen naar het buitenland makkelijker gaan. Dat had ik even gemist haha

Ik denk dat het overgaan naar IBAN niet te missen is. Men is nu al begonnen met commericals op tv. Best jammer, ik heb nu een rekeningnummer met 6 cijfers, daar komt straks elke keer 'NL17INGB0000' voor. Hmmm, het nummer is dan ineens 3 keer zolang!
Net terug van de tandarts. Rekening viel mee, pijn niet. Ik ben gewoon niet fatsoendelijk te verdoven! (Geen enkele tandarts kan het.) Kies is netjes gemaakt, maar ik heb gevoel alsof ik een paar slagen voor mijn kaak gehad heb.
Kan mijn mond niet opendoen en niet eten.... Mijn nachtje Wemeldinge voor vannacht dus maar gecanceld 
Net terug van de tandarts. Rekening viel mee, pijn niet. Ik ben gewoon niet fatsoendelijk te verdoven! (Geen enkele tandarts kan het.) Kies is netjes gemaakt, maar ik heb gevoel alsof ik een paar slagen voor mijn kaak gehad heb.

Jenny, wat vervelend voor je.. Die pijn vind ik veruit het meest vervelend! Erg balen dat je hierom je uitje hebt moeten afzeggen. Sterkte vandaag!
ach, beter zo dan dat het ineens tijdens het schoolkamp volgende week gebeurt. en zo ben ik tenminste eens een keer een dagje thuis 
nu mezelf maar eens onder mijn gat schoppen dat ik op moet gaan ruimen

nu mezelf maar eens onder mijn gat schoppen dat ik op moet gaan ruimen