Roadtrip Oost Europa

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Erik
Site Admin

Re: Roadtrip Oost Europa jongeren

Bericht door Erik »

Dat zal een beetje afhangen van wanneer je gaat, en of je in een drukke periode zit. Of op welke camping je wilt staan. De beste campings zullen vaak sneller vol zitten. Wat ik zou doen is als je weet wanneer je waar bent of weet waar je wilt zijn, je plekje vastleggen. Dan hoef je niet te zoeken naar een overnachtingsplek. Met internet dat je tegenwoordig bijna overal hebt kun je ook onderweg wat campings aanschrijven of bellen en kijken of zij een plekje voor je hebben.
stefanvanginkel1996

Re: Roadtrip Oost Europa jongeren

Bericht door stefanvanginkel1996 »

Bedankt!

Hier kan ik wel wat mee!
diannehoegen

3 weken backpacken oost Europa

Bericht door diannehoegen »

Hallo allemaal,

Ik wil deze zomer samen met een vriendin door Oost-Europa gaan backpacken doormiddel van interrailen. Dit is voor ons beide de eerst keer en ik ben een beetje aan het kijken wat de route gaat zijn.

De route die ik in mijn hoofd heb:
Berlijn - Praag - Krakau - Budapest - Zagreb

Het liefst gaan we met het vliegtuig terug om zo een lange terugreis te vermijden.

Nu heb ik gekeken naar de interrail verbindingen en kunnen we niet rechtstreeks met de trein van Praag naar Krakau, heeft iemand tips hiervoor? Ik zag wel een mogelijkheid met een bus maar is dit aan te raden? Of is een andere route praktischer? Of heeft iemand tips voor een andere route?

Alvast bedankt voor de moeite!!
Plaats reactie