Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
morgen vier ik mijn verjaardag in Utrecht (o.a. met Rudi en Jeroen) en maandag in Zeeland. nachtje kamperen en dan weer naar huis.
denk echter niet dat ik naar de vrijmarkt ga, vrees dat ik maandagmorgen moet werken (of studeren).
denk echter niet dat ik naar de vrijmarkt ga, vrees dat ik maandagmorgen moet werken (of studeren).
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
tja. Ik "moet" naar een verjaardag
Vandaag een lekker productieve dag gehad. De stad in geweest voor een paar dingen die ik nodig had ( iets met verjaardagscadeautjes) en vanmiddag even lekker cadeaubonnen uitgegeven in het tuincentrum.
Zo naar een verjaardag. Groots iets met band en dresscode.
Morgen is het hopelijk droog zodat ik wat planten in de tuin kan zetten en wat stronken er uit kan halen. Dan 's avonds naar Jenny. Met de auto. Vorig jaar is het ritje in de tram richting Utrecht centraal op koninginnennacht niet heel goed bevallen.
Koninginnedag even de vrijmarkt op in een naburig dorp. Daar zit vrij veel geld dus daar ligt altijd heel goed spul op de kleedjes. En dan hopelijk nog even de tuin in want er is nog heel wat te doen voordat het onkruid en struikvrij is.

Vandaag een lekker productieve dag gehad. De stad in geweest voor een paar dingen die ik nodig had ( iets met verjaardagscadeautjes) en vanmiddag even lekker cadeaubonnen uitgegeven in het tuincentrum.
Zo naar een verjaardag. Groots iets met band en dresscode.
Morgen is het hopelijk droog zodat ik wat planten in de tuin kan zetten en wat stronken er uit kan halen. Dan 's avonds naar Jenny. Met de auto. Vorig jaar is het ritje in de tram richting Utrecht centraal op koninginnennacht niet heel goed bevallen.
Koninginnedag even de vrijmarkt op in een naburig dorp. Daar zit vrij veel geld dus daar ligt altijd heel goed spul op de kleedjes. En dan hopelijk nog even de tuin in want er is nog heel wat te doen voordat het onkruid en struikvrij is.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
IK HEB GEEN ZIN OM NA TE KIJKEN!
Sorry, moest er even uit...
Sorry, moest er even uit...
Morgenavond werken en dat was het wel. Best leuk werk dus dat is dan wel wat leuks op de planning. Voor de rest vier ik K-dag al heel lang niet meer (ik wacht op de dag dat 1 mei groots gevierd gaat wordenReismeis schreef:Heeft iemand nog wat leuks op de planning staan, voor Koninginnenacht of -dag?

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny, veel plezier vandaag! Ben je vandaag precies jarig? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, of fan herte lokwinske mei dyn jierdei, zoals we hier in Friesland zeggen hihi
En dat nakijken.. Tja.. Dat herken ik soms wel..
Bolletje, hè, wat vervelend, een verjaardag
Heel verstandig inderdaad om met de auto te gaan. Fijne dag toegewenst! Hopelijk kun je in de tuin aan de slag, het is hier droog, maar wel bewolkt.
Laosfan, en het is zo gezellig
Veel plezier op je werk in ieder geval, moet je alleen 's avonds of ook 's nachts?
Morgen wordt het echt een schitterende dag, als we Paulus Pietsma mogen geloven! Leuk voor de horeca-ondernemers!
Wat mijn Koninginnedag 2012 betreft.. Ik ben jaren lid/notulist van de spellencommissie van de Oranjevereniging geweest. Aan ons de taak om het buurtzeskamp voor het dorpsfeest en heel Koninginnedag te organiseren (spelletjes voor de kinderen, een programma voor de ouderen, muziek en een volleybaltoernooi voor het hele dorp). Maar ik ben vorig jaar verhuisd en zit dus niet meer in de organisatie. Ik ben dit jaar gewoon een beetje van de leg. Geen organisatorische werkzaamheden, geen verplichtingen op 30/4, helemaal niks. Vorig jaar was ik van 8u 's ochtends tot 's avonds laat bezig en morgen mag ik weer eens aan de 'andere kant' staan
Best gek! Ik ga morgen met mijn lief en wat vrienden naar Leeuwarden, gezellig!

Bolletje, hè, wat vervelend, een verjaardag

Laosfan, en het is zo gezellig

Morgen wordt het echt een schitterende dag, als we Paulus Pietsma mogen geloven! Leuk voor de horeca-ondernemers!
Wat mijn Koninginnedag 2012 betreft.. Ik ben jaren lid/notulist van de spellencommissie van de Oranjevereniging geweest. Aan ons de taak om het buurtzeskamp voor het dorpsfeest en heel Koninginnedag te organiseren (spelletjes voor de kinderen, een programma voor de ouderen, muziek en een volleybaltoernooi voor het hele dorp). Maar ik ben vorig jaar verhuisd en zit dus niet meer in de organisatie. Ik ben dit jaar gewoon een beetje van de leg. Geen organisatorische werkzaamheden, geen verplichtingen op 30/4, helemaal niks. Vorig jaar was ik van 8u 's ochtends tot 's avonds laat bezig en morgen mag ik weer eens aan de 'andere kant' staan

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Oh, en voor wie morgen toevallig in Friesland is of moet zijn, je kunt de hele dag gratis met de bus door de hele provincie 
Muv:
* Buurtbussen
* Qliners: 304, 314, 315, 325, 335, 350
* De Opstapper en belbussen
* Buslijnen Groningen/Drenthe: 39, 85, 89
* Bussen op de Waddeneilanden

Muv:
* Buurtbussen
* Qliners: 304, 314, 315, 325, 335, 350
* De Opstapper en belbussen
* Buslijnen Groningen/Drenthe: 39, 85, 89
* Bussen op de Waddeneilanden
ik ben morgen jarig.
toen ik in Utrecht kwam wonen heb ik echter besloten het te vieren op 29 april, zodat we na mijn verjaardag met zijn allen de stad in konden gaan. dat doe ik nu nog steeds. en het leuke is dat er straks mensen komen die er 10 jaar geleden (een aantal kamers/huizen terug) ook al waren
maar er komen uiteraard ook mensen die ik minder lang ken. (Rudi en Jeroen heb ik in 2003 pas voor het eerst ontmoet
)
waarschijnlijk ga ik straks echter niet de stad in. wil morgenvroeg fit zijn om nuttige dingen te doen.
morgenmiddag naar Zeeland voor anderhalve dag. DUIKEN! nieuwe camera testen. en gezellig met zijn allen (geen idee wie dat allemaal zijn) uit eten in Zierikzee.
zojuist yogales gehad, en het was weer lekker. soms kom je lichameljk helemaal los, soms geestelijk. heb me nu bedacht dat ik deze zomer misschien toch niet wil reizen in Indonesie, maar vrijwilligerswerk wil gaan doen. geen idee wat mijn reisgenoot hier van vindt, maar die is wel gewend dat ik ineens iets doe (alleen) wat hij echt niet wil. en omgekeerd gebeurt dat ook
even laten bezinken, jullie horen nog wel wat het wordt.
hmmmm, mijn huis ruikt naar rabarbertaart!
toen ik in Utrecht kwam wonen heb ik echter besloten het te vieren op 29 april, zodat we na mijn verjaardag met zijn allen de stad in konden gaan. dat doe ik nu nog steeds. en het leuke is dat er straks mensen komen die er 10 jaar geleden (een aantal kamers/huizen terug) ook al waren

waarschijnlijk ga ik straks echter niet de stad in. wil morgenvroeg fit zijn om nuttige dingen te doen.
morgenmiddag naar Zeeland voor anderhalve dag. DUIKEN! nieuwe camera testen. en gezellig met zijn allen (geen idee wie dat allemaal zijn) uit eten in Zierikzee.
zojuist yogales gehad, en het was weer lekker. soms kom je lichameljk helemaal los, soms geestelijk. heb me nu bedacht dat ik deze zomer misschien toch niet wil reizen in Indonesie, maar vrijwilligerswerk wil gaan doen. geen idee wat mijn reisgenoot hier van vindt, maar die is wel gewend dat ik ineens iets doe (alleen) wat hij echt niet wil. en omgekeerd gebeurt dat ook

hmmmm, mijn huis ruikt naar rabarbertaart!
-
- Reisexpert
Oh rabarbertaart!!!
Ik kom even over uit Thailand. Moet lukken, want ik vlieg terug in de tijd : )
Gefeliciteerd vast Jenny, voor het geval ik morgen niet online ben. Zo wel, feliciteer ik je gewoon nog een keer!
In ieder geval heel veel plezier vanavond!
En lekker, duiken!
Ik ga volgende week duiken met Ties, je weet wel, die van hier.
Ben nu op Ko Tao en vind het hier eigenlijk veel te druk. Maar goed, om te werken en een paar duikjes te maken wel ok.
En het GROTE pluspunt: Ze hebben hier....................... shishaaaaaaaaaaaaas!
Heb er nu dan ook een in m'n snoet. En een bier. Dat lust ik eigenlijk niet, maar ben ik mezelf aan het leren drinken.
Met een bak ijs erin gaat het net. Ugh.
Ik kom even over uit Thailand. Moet lukken, want ik vlieg terug in de tijd : )
Gefeliciteerd vast Jenny, voor het geval ik morgen niet online ben. Zo wel, feliciteer ik je gewoon nog een keer!
In ieder geval heel veel plezier vanavond!
En lekker, duiken!
Ik ga volgende week duiken met Ties, je weet wel, die van hier.
Ben nu op Ko Tao en vind het hier eigenlijk veel te druk. Maar goed, om te werken en een paar duikjes te maken wel ok.
En het GROTE pluspunt: Ze hebben hier....................... shishaaaaaaaaaaaaas!
Heb er nu dan ook een in m'n snoet. En een bier. Dat lust ik eigenlijk niet, maar ben ik mezelf aan het leren drinken.
Met een bak ijs erin gaat het net. Ugh.
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
waarom zou je jezelf leren drinken? je bent geen 16 meer....
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Vandaag kwam ik travelator tegen in de Ikea in Shenyang
Heb een foto genomen, maar die staat nog op m'n camera morgen zal ik hem even plaatsen. Moest wel lachen 

Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Ik ben weer thuis na een heerlijke vakantie.. Ook altijd weer lekker je eigen douche.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Dat heerlijke Hollandse hossende oranje feest is natuurlijk niet te missen. 
Net dacht ik misschien is het leuk om een klein beetje de taal te kennen voor een project in Cambodja. Kwam ik dit tegen: http://www.studiomartin.us/khmer/khmer- ... vowels.cfm 20 manieren om een o/u uit te spreken...
Nouja, het was een leuk idee.
ps: Hopelijk is het geen probleem deze link te plaatsen.

Net dacht ik misschien is het leuk om een klein beetje de taal te kennen voor een project in Cambodja. Kwam ik dit tegen: http://www.studiomartin.us/khmer/khmer- ... vowels.cfm 20 manieren om een o/u uit te spreken...

ps: Hopelijk is het geen probleem deze link te plaatsen.
Laugh and enjoy!
Yvonnetje, wat leuk zeg! Ben benieuwd naar de foto!
Travelator, laat dat bier gewoon staan joh! Ik vind koffie niet lekker en dat ga ik ook echt meer leren drinken hoor
Neem er gewoon iets bij wat je wél lekker vindt, dan kun je nog meer van je shishas genieten!
Jenny, alvast van harte dan, en veel plezier toegewenst vandaag en de komende dagen! Hoe jong word je morgen?
Tikva, welkom thuis!!
Chantall, pfff dat ziet er ingewikkeld uit zeg! Zijn er bij iedere letter zoveel mogelijkheden?
Travelator, laat dat bier gewoon staan joh! Ik vind koffie niet lekker en dat ga ik ook echt meer leren drinken hoor

Jenny, alvast van harte dan, en veel plezier toegewenst vandaag en de komende dagen! Hoe jong word je morgen?
Tikva, welkom thuis!!
Chantall, pfff dat ziet er ingewikkeld uit zeg! Zijn er bij iedere letter zoveel mogelijkheden?

-
- Reisexpert
Ha ha kan kloppen Yvonnetje, dat was denk ik m'n andere persoonlijkheid. Die is dol op shoppen bij de Ikea.
Vooral in China.
Ben heel benieuwd naar de foto!
Ik ben absoluut geen grote drinker, maar baal ervan dat als ik eens een drankje (of meer) wil doen, ik altijd zo veel geld kwijt ben.
Rode wijn (mjam!) is hier sowieso nauwelijks te krijgen of peperduur en cocktails zijn altijd en overal peperduur.
Bier kun je altijd en overal krijgen én het is meestal goedkoop.
Vandaar dat ik bier leer drinken. Gaat al best goed!
Door gewoon te blijven proberen heb ik lang geleden ook tomaten en olijven leren eten en wijn leren drinken.
Vind ik nu heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Met deze doordouw-therapie hoop ik ook wat pittiger voedsel te kunnen leren eten (en waarderen), want wat dat betreft ben ik echt een watje! Verder lust ik alles, behalve rauwe uien!
Stiekem ben ik trouwens wel pas 16. Maar tegen niemand zeggen, hoor Jenny.
Happy Birthday!
Vooral in China.
Ben heel benieuwd naar de foto!
Ik ben absoluut geen grote drinker, maar baal ervan dat als ik eens een drankje (of meer) wil doen, ik altijd zo veel geld kwijt ben.
Rode wijn (mjam!) is hier sowieso nauwelijks te krijgen of peperduur en cocktails zijn altijd en overal peperduur.
Bier kun je altijd en overal krijgen én het is meestal goedkoop.
Vandaar dat ik bier leer drinken. Gaat al best goed!
Door gewoon te blijven proberen heb ik lang geleden ook tomaten en olijven leren eten en wijn leren drinken.
Vind ik nu heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
Met deze doordouw-therapie hoop ik ook wat pittiger voedsel te kunnen leren eten (en waarderen), want wat dat betreft ben ik echt een watje! Verder lust ik alles, behalve rauwe uien!
Stiekem ben ik trouwens wel pas 16. Maar tegen niemand zeggen, hoor Jenny.
Happy Birthday!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
Reismeis: het was eigenlijk van 18.00 tot 22.00 uur open maar op deze avond misschien wel tot 00.00 uur. Maar om 20.10 uur was er nog helemaal niemand en zijn we dicht gegaan. Dat was het dus 

Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts