wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tenrec
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Tenrec »

bolletjeom schreef: PErsoonlijk zou ik vietnam nooit plakken na een vlucht naar Bangkok.
Al die keren dat ik op Bangkok heb gevlogen heb ik op mijn tandvlees de eerste daag door gebuffeld. Ik had er niet aan moeten denken om diezelfde avond nog een keer te vliegen.
Toen we zagen dat we voor 30 euro even naar Vietnam zouden kunnen, konden we het niet laten om het er tussenin te plakken. Het was het laatst toegevoegde reisje. We dachten zo: als we zó moe zijn dat het niet meer wil die dag, dan gaan we toch niet? Blijven we lekker in Bangkok en laten het reisje voor wat het is. Dan zijn we alleen de kosten van de vlucht kwijt en gaan we even daarna naar Bali zoals eerder gepland.

Veel plezier trouwens op Terschelling ;)
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee »

bolletjeom schreef:mijn volgende bestemming is Terschelling geworden _O-
Vet ;)

Toch maar geen bruisend bier in Apeldoorn??!?!?!?
Sharry
Wereldreiziger

Bericht door Sharry »

Heel veel plezier op Terschelling.
eefje
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door eefje »

@ tenrec

Hou je nog tijd over om een weblog bij te gaan houden hier op atg? Ik zou graag mee willen lezen over hoe jullie reis gaat worden!
Tenrec
Reisexpert

Bericht door Tenrec »

eefje schreef:@ tenrec

Hou je nog tijd over om een weblog bij te gaan houden hier op atg? Ik zou graag mee willen lezen over hoe jullie reis gaat worden!
Zoals je merkt hebben we het altijd zeer druk op vakantie. Ik heb nog nooit een weblog bijgehouden. Ik zal wel heel veel foto's maken. Misschien dat ik die wel achteraf kan plaatsen, maar beloven doe ik het niet. De foto's van Marokko staan immers ook nog steeds niet op internet.
Mijn foto's en tribal-art:http://peter.international
Carmen
Reiziger

Bericht door Carmen »

@ Tenrec, heb zelf geen problemen met een actieve/volle en drukke vakantie, alleen vind persoonlijk je schema vrij vol. Verder moet je er gewoon lekker van genieten want t is tenslotte jou vakantie en de rest hoeft niet mee.. Wel belangrijk is dat je het doet omdat je het leuk vind, niet om zo veel mogelijk landen op je lijstje weg te strepen, maar gezien je opmerkingen over stukken overslaan bij ziekte/vertraging/vermoeidheid e.d. zal dat wel mee vallen..

@ Iedereen, Mijn eigen volgende bestemming wordt 5 dagen Rome in Oktober, weekje Frankrijk met Paps en Mams in December en van Januari-Augustus een mijn eerste grote reis met daarin 2,5 maand voor Thailand, Cambodja, Vietnam en miss Laos, 1,5 maand Nieuw-Zeeland, 1,5 maand Australie en 1 maand Maleisie + mooi eiland om af te sluiten.

Dus voorlopig nog lekkere plannen voor de boeg!! :s)
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Ach ja, ieder heeft zo zijn eigen behoeftes en wensen gelukkig. Werk, de drukte van de Stad, feesten, verplichtingen...lekker gesjeesd word ik hier. Nee, vakantie is voor mij onthaasten. Twee weken in een hangmat liggen, biertjes wegtikken, beetje zwemmen en zware lectuur lezen, daar kan je mij voor porren :P
Carmen
Reiziger

Bericht door Carmen »

Oef, 2 weken alleen maar liggen.. Daar kan je mij dan weer bij opvegen!
Maar is inderdaad maar goed iedereen verschillend denkt, stel je voor dat iedereen de spaanse Costa als favo bestemming heeft! Niets mis mee, maar dan ziet het daar zwart van de mensen en heb je iedere millimeter strand bedekt, terwijl alle andere schitterende landen niet bezocht worden, eeuwig zonde...
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Carmen schreef:Oef, 2 weken alleen maar liggen.. Daar kan je mij dan weer bij opvegen!
Je vergeet het zwemmen en, in het bijzijn van een metgezel, de welbekende strekoefeningen. Maar psychische inspanning is ook zwaar ;)
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Joepie!! *O* Visum voor Iran is binnen! Nu nog bijna vier weekjes werken en dan op naar Tehran.
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door Daniii »

Carmen schreef:Oef, 2 weken alleen maar liggen.. Daar kan je mij dan weer bij opvegen!
Maar is inderdaad maar goed iedereen verschillend denkt, stel je voor dat iedereen de spaanse Costa als favo bestemming heeft! Niets mis mee, maar dan ziet het daar zwart van de mensen en heb je iedere millimeter strand bedekt, terwijl alle andere schitterende landen niet bezocht worden, eeuwig zonde...
Volgens mij ziet het er daar al precies zo uit als jij beschrijft. Daar zijn niet meer toeristen voor nodig *_* . Ik zou het trouwens niet erg vinden als daar nóg meer mensen naartoe gaan... Scheelt weer wat massatoeristen in de gebieden waar ík heen ga. :)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

@hildo, Top dat het visum binnen is! Ik ben jaloers!!! heel veel plezier daar. ga je een blog bijhouden en/of foto's tonen??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

bolletjeom schreef:@hildo, Top dat het visum binnen is! Ik ben jaloers!!! heel veel plezier daar. ga je een blog bijhouden en/of foto's tonen??
Ga de verhalen zeker op de mijn blog zetten. Foto's moet ik nog even kijken, hangt van de snelheid af.

Het visum krijgen ging echt harstikke snel. Dat was via het visum buro met een week gebeurd. Maandag aan het eind van de dag brengen en de volgende week woendag middag had ik een mailtje dat het visum binnen was. De uitnodiging duurde een stuk langer. Daar had ik nog wel even mijn twijfels. Ik kreeg een 'seintje' dat de uitnodiging er aan zat te komen en daarna bleef het nog een weekje stil. Maar uiteindelijk alles met ruim 3 weken geregeld.

Zijn jullie al weer over het visum debacle heen?
Carmen
Reiziger

Bericht door Carmen »

Dexter schreef:
Je vergeet het zwemmen en, in het bijzijn van een metgezel, de welbekende strekoefeningen. Maar psychische inspanning is ook zwaar ;)
Zwemmen en welbekende strekoefeningen kunnen toch ook prima in een actievere vakantie! Strand is prima, maar ben gewoon niet zo'n stil-ligger. Krijg ik de kriebels van..
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik heb weer verschillende reisjes op de planning staan,

eerst in oktober Parijs, dan naar Berlijn in November en oud en nieuw vieren in Budapest!

en afgelopen week konden mijn vriendinnen en ik ineens weer tickets kopen voor de olympische spelen in Vancouver en daar ga ik dus in februari heen, ga het dan meteen combineren met anderhalve week USA dus in totaal 2 en halve week weg!
Plaats reactie