Ik vind ze nooit in NL, waar koop jij ze dan?bolletjeom schreef: @travelator. Mangosteen is zooooo lekker. Jammer dat ze in nederland altijd te duur en te droog zijn.
Café Verweggistan
-
- Reisexpert
Re: Café Verweggistan
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
and you bloody your hands digging for your dream...
http://siem.aroundtheglobe.nl
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Daar heb ik meestal niet zo'n last van, zolang het maar niet druipt van het vet. Mar wat vooral met chips wel is: het is zout. En zeker met dit soort temperaturen (volgens het weerbericht in een metrohalte vandaag een verstikkende 32-34 graden, en slechts 10% kans op neerslag) heb je dat toch hard nodig.bolletjeom schreef:@wizz. Vet eten als je niet lekker bent vind ik een hele prestatie! Friet of chips valt bij mij dan zeker verkeerd.
Dat is nu een hele goede vraag, waar ik je helaas toch het antwoord op schuldig moet blijven...bolletjeom schreef:Waar en wanneer kunnen we je op tv zien????
Ik had voor vandaag nog wel een mooi programma gemaakt, maar door de warmte in combinatie met m'n fysieke gesteldheid is dat maar beperkt tot uitvoering gekomen. Om precies te zijn ben ik alleen naar het Revolutionary Martyrs Shrine geweest. Op zich een indrukwekkend bouwwerk, maar het leukste hier is toch de wisseling van de wacht, en dan eigenlijk vooral het gedrag van de toeschouwers. Stel het je zo voor: de wachten moeten in perfect synchrone slowmotion-pas een eindeloos lang plein oversteken, en honderden Taiwanezen en één Nederlander krioelen daar omheen om maar het perfecte plaatje te schieten. Geen idee of dat me gelukt is overigens, enerzijds zag ik door de zon nauwelijks iets op het display, en anderzijds liep door de hitte het zweet werkelijk in straaltjes door m'n ogen...
Vanavond had ik naar de Shida night market willen gaan, maar aangezien m'n eetlust toch nog niet helemaal terug op niveau is moet ik nog maar zien of dat een succes gaat worden...
Even zeuren... Ik moet nog 3x 32 schriften nakijken... 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Ik niet, ik ben aan het werk.
Rick schreef:Ik niet, ik ben aan het werk.
Ohja, dat is ook zo.. Nakijken is geen werk, da's meer een hobby

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zit met 3 (zeer luid) pratende en bellende italianen in een stilte coupe. Het is gewoon grappig om te zien hoe die hollanders zich zitten op te vreten....haha
maar...italiaan is aan de telefoon, staat op, wandelt bellend naar wc, gaat wc in en komt hem bellend weer uit.
Is dat een mannending of iets italiaans????
maar...italiaan is aan de telefoon, staat op, wandelt bellend naar wc, gaat wc in en komt hem bellend weer uit.
Is dat een mannending of iets italiaans????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Er staat dan ook vast niet in het Italiaans (of zelfs maar in het Engels ) dat het een stilte-coupe is, dus waarom zouden ze het begrijpen? >:)
Wat betreft bellende mannen op het toilet, ik stond gisteren ook ergens te wachten, toen de kerel voor me werd gebeld. Al bellend gaat ie vervolgens het toilet op, gaat nog steeds bellend even ongegeneerd zitten knetteren, en komt nog immer bellend het toilet af...
Wat betreft bellende mannen op het toilet, ik stond gisteren ook ergens te wachten, toen de kerel voor me werd gebeld. Al bellend gaat ie vervolgens het toilet op, gaat nog steeds bellend even ongegeneerd zitten knetteren, en komt nog immer bellend het toilet af...
Die verslaat deze dat je op je werk naar de WC gaat en iemand vanachter een WC-deur iemand een zakelijk telefoon gesprek hoort voerenWizardOfOss schreef:Wat betreft bellende mannen op het toilet, ik stond gisteren ook ergens te wachten, toen de kerel voor me werd gebeld. Al bellend gaat ie vervolgens het toilet op, gaat nog steeds bellend even ongegeneerd zitten knetteren, en komt nog immer bellend het toilet af...

Je moet vaker met de trein in Nederland gaan. Het staat er inderdaad niet in het Italiaans, maar wél in het Engels.WizardOfOss schreef:Er staat dan ook vast niet in het Italiaans (of zelfs maar in het Engels ) dat het een stilte-coupe is, dus waarom zouden ze het begrijpen? >:) .
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Vaker met de trein? Nee, beter van niet...
Waarschijnlijk zal dit m'n laatste berichtje vanuit Taipei zijn, nog even m'n tas inpakken en dan over een uurtje richting vliegveld. Iets waar ik nu al tegenop zie, want tering, wat is het smerig warm en benauwd buiten, en dan moeten zeulen met de bagage. Ik heb tijdens de dagen hier ook maar besloten dat ik m'n plan in augustus naar Japan te gaan voor de zomer-matsuri ook maar laat schieten, daar zal het dan waarschijnlijk nog erger zijn, lijkt me geen goed plan daar dan twee weken beroerd te gaan zitten wezen.
Aangezien ik geen idee heb of ik in Beijing internet zal hebben en ik over ruim 24 uur al in Pyongyang sta kan het zijn dat ik vanaf nu een weekje van de radar verdwijn. Dus voor nu: bye bye, zwaai zwaai!
Waarschijnlijk zal dit m'n laatste berichtje vanuit Taipei zijn, nog even m'n tas inpakken en dan over een uurtje richting vliegveld. Iets waar ik nu al tegenop zie, want tering, wat is het smerig warm en benauwd buiten, en dan moeten zeulen met de bagage. Ik heb tijdens de dagen hier ook maar besloten dat ik m'n plan in augustus naar Japan te gaan voor de zomer-matsuri ook maar laat schieten, daar zal het dan waarschijnlijk nog erger zijn, lijkt me geen goed plan daar dan twee weken beroerd te gaan zitten wezen.
Aangezien ik geen idee heb of ik in Beijing internet zal hebben en ik over ruim 24 uur al in Pyongyang sta kan het zijn dat ik vanaf nu een weekje van de radar verdwijn. Dus voor nu: bye bye, zwaai zwaai!
- bolletjeom
- Reisexpert
naast het woord silence hebben ze ook nog een pictogrammetje met een mannetje die ssshhht doet en een telefoon met een streepje erdoor.
Maar waarom zou je als tourist eerst een hele coupe afspeuren op verborgen instructies. Ik vond de nederlanders weer vermakelijk. Ook had ik medelijden met ze. Je zal je maar de hele dag opwinden over dingen. Dan heb je volgens mij niet echt een leuke dag.
Wc is dus een mannending
Maar waarom zou je als tourist eerst een hele coupe afspeuren op verborgen instructies. Ik vond de nederlanders weer vermakelijk. Ook had ik medelijden met ze. Je zal je maar de hele dag opwinden over dingen. Dan heb je volgens mij niet echt een leuke dag.
Wc is dus een mannending

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Zonder op details in te gaan is het niet echt makkelijk om te bellen en plassen op hetzelfde moment. Ook wel eens gedaan maar ideaal is anders
Italianen: tja... Niemand die het vriendelijk even liet zien?

Italianen: tja... Niemand die het vriendelijk even liet zien?
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Kwestie van oefenen of gaan zittenLaosFan schreef:Zonder op details in te gaan is het niet echt makkelijk om te bellen en plassen op hetzelfde moment. Ook wel eens gedaan maar ideaal is anders![]()

Ik hoor het al, jij oefent dagelijksErik schreef:Kwestie van oefenen of gaan zittenLaosFan schreef:Zonder op details in te gaan is het niet echt makkelijk om te bellen en plassen op hetzelfde moment. Ook wel eens gedaan maar ideaal is anders![]()

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
gister was een frans meisje ook aan het bellen op het toilet dus is niet alleen iets voor mannen