@ reismeis: de NOB ken ik uiteraard wel. Zij zijn de Nederlandse afdeling van de CMAS, en ze verzorgen opleidingen als PADI en SSI ook doen. Ik ben geen lid van ze. Misschien grappig om eens een proefexemplaar van het blad aan te vragen

In het stadion van Go Ahead Eagles laten ze een adelaar vliegen vlak voor de aftrap. Ik was daar zelf verbaasd over.LaosFan schreef:Menasil: Go Ahead Eagles wil ik ook nog eens bezoeken, zelfde geldt voor FC Dordrecht. Twee stadions die ik nog niet bezocht heb. Woensdag naar RKC-PSV. Als AZ en Twente gelijkspelen en Heerenveen wint van de club uit de stad aan het IJ staat alles heel erg dicht bij elkaar in de top-6.
.
Daar heb ik ook altijd last van als ik bij de Mac eetWizardOfOss schreef: ....een veilige lunch bij McD, maar verder dan 5 frietjes en 2 happen van m'n Big Mac kwam ik niet, en binnen het uur zat ik weer beroerd op m'n kamer.
Moest hier wel om lachenWizardOfOss schreef: ... even een veilige lunch bij McD, maar verder dan 5 frietjes en 2 happen van m'n Big Mac kwam ik niet, en binnen het uur zat ik weer beroerd op m'n kamer...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten