Het Australië kletstopic
- Nienke Krook
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Het Australië kletstopic
Hey sydney gangers! Ff voor Kars, ik werk de week dat jij er bent in ieder geval op di23 14:00-22:00 en woe24 07:00-15:00. Zie je dan!
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Hey nienke! super
we gaan er een feessie van maken
(ook al moet je meteen die dag der na vroeg beginnen) Heb er al zin in!^^
@Reismeis Goed dat de reis zonder problemen is verlopen en thanks for the update! Je hebt dus het National Palace Museum gemist? Maar vet dat je naar 101 bent gegaan!

@Reismeis Goed dat de reis zonder problemen is verlopen en thanks for the update! Je hebt dus het National Palace Museum gemist? Maar vet dat je naar 101 bent gegaan!
- Michelle89
- Reisexpert
Kreeg vandaag mn simkaart en Vipp-pas met boekje van Australian Backpackers, krijg al helemaal vakantiegevoel 

Nog een paar uurtjes en dan zit ik in het vliegtuig^^
Michelle, yeeeeey
Helemaal leuk!
Kars, goede reis toegewenst!
Op de terugreis hebben we meer tijd in Taipei, van 06.00u t/m 22.00u, we hopen dan meer te zien.
Cairns is fantastisch. Het is wel wat veranderd sinds ik hier voor het laatst was in 2002, maar het is geweldig om iedereen weer te zien. Het weer is super, overdag rond de 27 graden, 's ochtends is het fris en 's avonds koelt het snel af. Gisteren gesnorkeld @ Great Barrier Reef en ook al stond er een flinke wind, we hebben toch twee walvissen, een white tipped reefshark, een schildpad en many many other fish gezien! Geweldig
Morgen gaan we naar Hinchinbrook en Garden Island, volgende week Daintree, Cape Trib en waarschijnlijk Port Douglas en Cooktown.
I'm loving it!!!

Kars, goede reis toegewenst!

Cairns is fantastisch. Het is wel wat veranderd sinds ik hier voor het laatst was in 2002, maar het is geweldig om iedereen weer te zien. Het weer is super, overdag rond de 27 graden, 's ochtends is het fris en 's avonds koelt het snel af. Gisteren gesnorkeld @ Great Barrier Reef en ook al stond er een flinke wind, we hebben toch twee walvissen, een white tipped reefshark, een schildpad en many many other fish gezien! Geweldig

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
- Michelle89
- Reisexpert
Beetje laat maar goede reis gewenst Kars! 
En klinkt helemaal heerlijk Reismeis, ben ook echt benieuwd naar Cairns. Lijkt me fantastisch!

En klinkt helemaal heerlijk Reismeis, ben ook echt benieuwd naar Cairns. Lijkt me fantastisch!
- bolletjeom
- Reisexpert
even een grapje tussendoor ( over iemands kapsel)
Zo!, dat is een mooie coupe Australië!
..huh? hoezo?
't sydney

Zo!, dat is een mooie coupe Australië!
..huh? hoezo?
't sydney

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Vlucht was uitstekend!^^ Het enige wat mij persoonlijk wat tegenviel is dat ik als enige "Westerse" was in het vliegtuig van Bangkok-Taipei en Taipei-Sydney. De vliegreis was verder helemaal top, de bemanning was erg vriendelijk en het was erg goed verzorgd met eten, drinken en films.
Met welke maatschappij vloog je, want dat heb ik even gemist?
China airlines 

voor mij begint het dan ook eindelijk echt dichtbij te komen!
10 days to go! tot die tijd nog een paar feestjes!
10 days to go! tot die tijd nog een paar feestjes!

Helaassss, onze tijd in Oz zit er op. De vlucht van Cairns naar Brisbane is zonder problemen verlopen (Virgin Blue) en de vlucht van Brisbane naar Taipei ook. Beetje jammer is het wel dat men je overal naar toe stuurt als je op zoek bent naar een douche (we kregen hem dit keer niet aangeboden bij de China Airlines desk
), behalve naar daar waar de douches werkelijk zijn. Nu blijkt dat ze in de transit hal zijn, maar ja, wij zijn inmiddels al door de douane heen nadat ons was beloofd dat hier de douches zouden zijn haha. Enfin, we hebben disposable washandjes mee, dus dan maar even op die manier opfrissen. Vanochtend de gratis toer gedaan, superleuk! We zouden de stad nog in, maar we zijn bekaf, dus we zoeken zo een rustig plekje op het vliegveld.
Verder veel positieve dingen over Australie, hoe kan het ook anders
Tijdens de drie weken dat we in Oz zijn geweest, hebben we 1 avond regen gehad in Brisbane, verder heerlijke temperaturen. Veel mensen (weer) ontmoet, het blijft een prachtig volk! Veel gezien, gedaan en beleefd. Fantastisch. Ik mis het nu al
Onze afsluiter was een dag op North Stradbroke Island...
Iedereen die nu nog in Oz is of die binnenkort gaat, geniet ervan!!! Cliche, maar het is echt zo: Time flies when you're having fun.
*Edit: We hebben uiteindelijk toch nog een douche gevonden
Wat kan een mens daar van opknappen zeg hahaha. De douches zitten in Terminal 1 tussen de airline VIP lounges. Voor degene die deze informatie kan gebruiken 

Verder veel positieve dingen over Australie, hoe kan het ook anders

Iedereen die nu nog in Oz is of die binnenkort gaat, geniet ervan!!! Cliche, maar het is echt zo: Time flies when you're having fun.
*Edit: We hebben uiteindelijk toch nog een douche gevonden

Laatst gewijzigd door Reismeis op 03 sep 2011 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michelle89
- Reisexpert
Fijn dat het zo leuk was!! En balen dat het alweer voorbij is, idd vliegt de tijd haha 
Voor mij nog 29 dagen!

Voor mij nog 29 dagen!

Michelle, jij kunt nu gaan aftellen, super hoor!!! Jij hebt het nog voor de boeg.. Gelukkig hebben we de foto's nog
(en wat zijn het er veel
)
Ik heb nog wat kortingsbonnen liggen, wellicht kan één van jullie ze gebruiken? Ze komen uit het entertainmentbook(.com.au). Blijkbaar is er een goed doel die dit boek uitgeeft en het zit echt bomvol met allerlei kortingsbonnen! Voor de bios, autohuur, Brumby's, restaurants, van alles. Verzendkosten binnen Nederland zijn voor mijn rekening, als ik ze naar Australië moet versturen zou ik wel graag de verzendkosten vergoed willen hebben.
Baskin & Robbins ice cream. Als je een regular cup (of een grotere) besteld, krijg je een tweede regular gratis. Valid anytime. Check de site van B&R welke locaties meedoen.
Cold Rock. Als je een regular (of een grotere) with one mix in besteld, krijg je een tweede regular gratis. Valid anytime. Geldig in alle Queensland locaties.
Hungry Jacks. Als je een bacon, egg en cheese muffin besteld, krijg je er twee. Valid until 11am at all participating locations (staan achterop de kortingsbon).
Hungry Jacks. Als je een Whopper besteld, krijg je de tweede gratis. Valid anytime at all participating locations.
Domino's pizza. 25% korting op je totale bestelling. Geldig in alle Queensland locaties op zowel pick up of bezorgen, en alleen geldig op menu prijzen.. Geen einddatum.
Eagle Boys pizza. 25% korting op je totale bestelling, alleen bij pick up en menu prijzen. Geldig in alle Queensland locaties.
Wendy's. Te gebruiken in heel Australië. Als je een 'small cup or cone of plain soft serve' (of een grotere), krijg je een 'small cup or...' gratis. Valid anytime.

Ik heb nog wat kortingsbonnen liggen, wellicht kan één van jullie ze gebruiken? Ze komen uit het entertainmentbook(.com.au). Blijkbaar is er een goed doel die dit boek uitgeeft en het zit echt bomvol met allerlei kortingsbonnen! Voor de bios, autohuur, Brumby's, restaurants, van alles. Verzendkosten binnen Nederland zijn voor mijn rekening, als ik ze naar Australië moet versturen zou ik wel graag de verzendkosten vergoed willen hebben.
Baskin & Robbins ice cream. Als je een regular cup (of een grotere) besteld, krijg je een tweede regular gratis. Valid anytime. Check de site van B&R welke locaties meedoen.
Cold Rock. Als je een regular (of een grotere) with one mix in besteld, krijg je een tweede regular gratis. Valid anytime. Geldig in alle Queensland locaties.
Hungry Jacks. Als je een bacon, egg en cheese muffin besteld, krijg je er twee. Valid until 11am at all participating locations (staan achterop de kortingsbon).
Hungry Jacks. Als je een Whopper besteld, krijg je de tweede gratis. Valid anytime at all participating locations.
Domino's pizza. 25% korting op je totale bestelling. Geldig in alle Queensland locaties op zowel pick up of bezorgen, en alleen geldig op menu prijzen.. Geen einddatum.
Eagle Boys pizza. 25% korting op je totale bestelling, alleen bij pick up en menu prijzen. Geldig in alle Queensland locaties.
Wendy's. Te gebruiken in heel Australië. Als je een 'small cup or cone of plain soft serve' (of een grotere), krijg je een 'small cup or...' gratis. Valid anytime.
- Michelle89
- Reisexpert
Jaa tis al lekker aftellen zo.
Hoeveel foto's heb jij gemaakt? Ik heb 3 geheugenkaarten bij me van 16G maar ben bang dat ik er niet genoeg aan heb, dus ben nog aan het bedenken hoe ik de foto's wil gaan backuppen.
En de kortingsbonnen lijken voor mij niet echt verstandig, ik drink geen koffie en mag alleen maar gezond eten vanwege mn dieet.

En de kortingsbonnen lijken voor mij niet echt verstandig, ik drink geen koffie en mag alleen maar gezond eten vanwege mn dieet.