Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
ik had het meer beredeneerd, veel europeanen op de foto leek een beetje op een vestiging o.i.d. het was geen Italie dus moest het spanje zijn. De tweede foto lijkt het op een Moskee, maar veel meer dan de kust van spanje heb ik nog niet gezien. Geen idee wat de plaats naam is dus. En had ik ook niet een punt verdient met die foto door het lezen van het bordje dan sta ik in eens op 2
Niemand die deze plaats in Spanje weet? Laten we zeggen dat er gegoogled mag worden. Hij is vrij lastig denk ik. Morgen in de loop vd dag het antwoord........
Erik schreef:Niemand die deze plaats in Spanje weet? Laten we zeggen dat er gegoogled mag worden. Hij is vrij lastig denk ik. Morgen in de loop vd dag het antwoord........
Laat ik eens een gokje wagen. Na gegoogled te hebben, is het dan soms Cordoba?
Hij heeft er nu ongeveer een dag op gestaan. Ik neem aan dat niemand het weet. Het gaat om het Alhambra in Granada. Misschien wel de bekendste toeristische attractie in Andalusie.... http://en.wikipedia.org/wiki/Alhambra