menasil schreef:schaatsen in thialf gaat lastig, er is namelijk een WK Afstanden haha. Je moet toch echt wel heel goed zijn, wil je daar rijden
Maar Heerenveen speelt toch morgen tegen PSV of ben ik in de war?
Abe Lenstra Stadion is leuk en gezellig! Ik ga vrij vaak naar het voetbal en vind dit wel een van de leukste stadions. Maar mijn favoriet is toch echt de Vijverberg. Ik ben vorige week trouwens naar de jupiler league geweest, man dat is toch wel heel ander niveau dan de eredivisie.
Misschien is Laosfan wel heul goed

En ik heb geen flauw idee wie wanneer waar speelt. Ik zou bijna zeggen dat ik geen verstand heb van voetbal, maar dat is niet helemaal waar.. Wat wel waar is, is dat ik in ieder geval geen voetbalfan ben!
Tikva, beterschap toegewenst!
Jenny, hoe ging de tweede duik?
Globeskater, wat vond je het leukst van die drie? Ik vond Kings Canyon erg indrukwekkend, maar Uluru en Kata Tjuta ook.. Alle drie totaal verschillend, maar ze waren op hun eigen manier even fantastisch!
Ik heb de achtertafel vol met campeerspulletjes staan.. Wat een troep, daar hou ik niet van haha. We waren vanmiddag bij mijn ouders en daar stonden nog allemaal spulletjes op de garagezolder. Dus de hele auto volgeladen en we zijn meteen maar begonnen om alles uit te zoeken. Ik krijg nu zooooo de kriebels, ik wil morgen wel op pad met de vouwwagen!