Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Veel plezier! Ik ga vandaag met mijn man, vader en zusje naar de bazaar in Beverwijk 

..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
@wizzard, ik heb je even een apart topic gegeven, omdat je dan gemakkelijker antwoord krijgt op je vraag en het ook voor anderen terug te vinden is:
nacht-doorbrengen-schiphol-tips-t22733.html
Als je hier nog een keer wil reageren zal ik de tekst die er boven staat ook even verplaatsen.
nacht-doorbrengen-schiphol-tips-t22733.html
Als je hier nog een keer wil reageren zal ik de tekst die er boven staat ook even verplaatsen.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Eerst maar eens lekker klagen. Morgen en misschien ook zondag werken. Een klus die al maanden loopt, voornamelijk door volslagen wispelturige aansturing van bovenaf, moet ineens komende woensdag af zijn. Niet dat er even overlegd is of dat mogelijk zou zijn en hoe het nu precies uitgevoerd zou moeten worden, maar dat is nu eenmaal besloten.
Maar alsof dat een weekend al niet genoeg weet te verpesten, eenmaal thuis een CJIB-envelop in de brievenbus. Met de moorddadige snelheid van 79km/u (na correctie) langs deze parkeerhaven gereden. Weer 160 eurootjes armer. Ik had het ook moeten weten, als je 80 wil rijden moet je dat gewoon door de stad doen, bij voorkeur in woonwijken of langs scholen. Maar niet op een overzichtelijke rechte weg met vrijliggend fietspad :eerie:
Tot zover de klaagzang, nu ook een vraag:
Je mag het geklaag uit mijn bericht er wel uitknippen, daar missen we hier verder niks aan.
Maar alsof dat een weekend al niet genoeg weet te verpesten, eenmaal thuis een CJIB-envelop in de brievenbus. Met de moorddadige snelheid van 79km/u (na correctie) langs deze parkeerhaven gereden. Weer 160 eurootjes armer. Ik had het ook moeten weten, als je 80 wil rijden moet je dat gewoon door de stad doen, bij voorkeur in woonwijken of langs scholen. Maar niet op een overzichtelijke rechte weg met vrijliggend fietspad :eerie:

Je mag het geklaag uit mijn bericht er wel uitknippen, daar missen we hier verder niks aan.
WizardOfOss schreef:Eerst maar eens lekker klagen. Morgen en misschien ook zondag werken. Een klus die al maanden loopt, voornamelijk door volslagen wispelturige aansturing van bovenaf, moet ineens komende woensdag af zijn. Niet dat er even overlegd is of dat mogelijk zou zijn en hoe het nu precies uitgevoerd zou moeten worden, maar dat is nu eenmaal besloten.
![]()
Je geklaag is terecht hoor! Heb je het weekend overleefd? Wat voor werk doe je, als ik vragen mag? Ben niet nieuwsgierig hoor.. En zo'n bekeuring, jaaa dat is altijd sneu geld

We zijn bezig met de tweede slaapkamer (logeerkamer) en ik heb me weer helemaal uitgeleefd dit weekend

- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
ik ben weer terug in Sydney, voor 2 nachten.. Fiji was echt fantastisch heb mij er goed vermaakt ondanks dat ik geen strandpersoon ben.. ik zou zo weer terug willen! Maar goed overmorgen vlieg ik naar Alice Springs en ga ik weer een nieuw avontuur tegemoet 

Bah, ik had vandaag heel veel te doen maar ik heb uiteindelijk veel te weinig gedaan... Wel een hoop van mijn studie afgerond en mijn huis enigszins opgeruimd, maar het was de bedoeling dat ik ook repetities na zou kijken en thuis zou werken voor mijn werk op de universiteit. Dat wordt dus een paar avonden doorwerken om de 'verloren' tijd in te halen. 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
waarom is een dingen te doen lijst voor een vakantie altijd zoveel langer dan in een normale week?
Ben al echt aan het aftellen tot zaterdag al kom ik tijd te kort.
Afgelopen weekend de bestrating in de tuin opnieuw gedaan en een muurtje gemetseld. Blijkbaar gebruik ik de spieren aan de achterkant van mijn bovenbenen te weinig want ik heb een partij spierpijn. Voel me een megawatje.
Toch maar weer eens nadenken over sporten.
Ben al echt aan het aftellen tot zaterdag al kom ik tijd te kort.
Afgelopen weekend de bestrating in de tuin opnieuw gedaan en een muurtje gemetseld. Blijkbaar gebruik ik de spieren aan de achterkant van mijn bovenbenen te weinig want ik heb een partij spierpijn. Voel me een megawatje.
Toch maar weer eens nadenken over sporten.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
dat probleem heb ik nou nooit!!! heb altijd tijd over tot nu toe net voor de vakantie, misschien komt dat omdat ik geen eigen woning heb en dus niks anders hoef dan mijn tas in te pakken en misschien wat laatste kleine dingetjes kopen.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Globeskater, veel plezier in Alice Springs! Ik vond het heel bijzonder om daar te zijn. Ga je ook uitstapjes maken naar Uluru, Kata Tjuta, Kings Canyon ed? Geniet!!!
Jenny, jij had echt 'zo'n dag' dus.. Dan is het zaak om te kijken naar datgene wat je wél hebt gedaan, en zo te horen is dat ook flink wat!
Bolletjeom, ik heb daar ook nooit zoveel problemen mee, maar dat komt misschien ook wel omdat ik heel (te??) vroeg begin met de voorbereidingen. Ik zorg ervoor dat ik alles minimaal een week vantevoren klaar heb (voor zover dat kan). Bovendien gaan wij waarschijnlijk niet net zo lang weg als jullie (helaas hihi). Succes met de laatste dingetjes, voor je het weet is het zaterdag! Waar gaan jullie naar toe?
Ik ben alweer drie kwartier wakker, maar vind het zonde om nu al uit bed te stappen. Mijn wederhelft is al naar zijn werk, dus heb net de laptop maar even opgehaald en zit nu heerlijk fout in bed te internetten..
Tot zeven uur, heb ik met mezelf afgesproken haha.
Jenny, jij had echt 'zo'n dag' dus.. Dan is het zaak om te kijken naar datgene wat je wél hebt gedaan, en zo te horen is dat ook flink wat!
Bolletjeom, ik heb daar ook nooit zoveel problemen mee, maar dat komt misschien ook wel omdat ik heel (te??) vroeg begin met de voorbereidingen. Ik zorg ervoor dat ik alles minimaal een week vantevoren klaar heb (voor zover dat kan). Bovendien gaan wij waarschijnlijk niet net zo lang weg als jullie (helaas hihi). Succes met de laatste dingetjes, voor je het weet is het zaterdag! Waar gaan jullie naar toe?
Ik ben alweer drie kwartier wakker, maar vind het zonde om nu al uit bed te stappen. Mijn wederhelft is al naar zijn werk, dus heb net de laptop maar even opgehaald en zit nu heerlijk fout in bed te internetten..

- bolletjeom
- Reisexpert
ik ga maar 2,5 week hoor hahaha. Maar op mijn werk moet ik dus ook 2,5 week vooruit werken. Dingen schrijven, mappen maken en mensen uitleggen wat ze daarmee moeten doen.
We gaan naar sri lanka en dubai. Heel veel zin in!
We gaan naar sri lanka en dubai. Heel veel zin in!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Bedankt voor deze eye-opener. Had ik me ook al gedacht, maar goed het ook van een ander te horen.Reismeis schreef:Jenny, jij had echt 'zo'n dag' dus.. Dan is het zaak om te kijken naar datgene wat je wél hebt gedaan, en zo te horen is dat ook flink wat!
Qua studie lig ik redelijk op schema. Vanmiddag me maar eens door een stapel repetities heenworstelen. Ik verheug me al op het weekend, zondag DUIKEN

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ohh bolletjeom, wat een heerlijk vooruitzicht
Dat is het vooruitwerken vast waard!!
Jenny, geen dank! Jij hebt ook een leuk vooruitzicht, lekker duiken, woohoo!!
Ik heb net drie nieuwe broeken en drie shirtjes gescoord voor maar 30 euro
De nieuwprijs van één van de broeken is 119,95 euro, dus je begrijpt dat ik blij ben met deze superscore hahaha.

Jenny, geen dank! Jij hebt ook een leuk vooruitzicht, lekker duiken, woohoo!!
Ik heb net drie nieuwe broeken en drie shirtjes gescoord voor maar 30 euro

Oh goed bezig, Reismeis 
Ik probeer ook altijd in de uitverkoop te scoren, helaas heb ik zeldzame maat in broeken dus vaak hopeloze missie... maat 30/30 vind je bijna nooit
snif. En ja ik kan natuurlijk broeken korter gaan maken maar dat kost ook weer tijd.
En bolletjeom; herkenbaar! Ik moet ook alles van te voren plannen/regelen/fixen. Ik ben volgende week woensdag 2 weken vrij om te studeren voor een tentamen en nog weekendje weg....maar ben nu al bezig met het eea aan achtervang te regelen (als er uberhaupt iemand is) en overdrachtsdocument te schrijven....
Bleh, systemen lagen er vanmorgen uit en nu heb ik stiekem geen zin meer
hele dag al amper wat kunnen doen, nu is het bijna 14:00 en kunnen we eindelijk echt weer aan het werk.

Ik probeer ook altijd in de uitverkoop te scoren, helaas heb ik zeldzame maat in broeken dus vaak hopeloze missie... maat 30/30 vind je bijna nooit

En bolletjeom; herkenbaar! Ik moet ook alles van te voren plannen/regelen/fixen. Ik ben volgende week woensdag 2 weken vrij om te studeren voor een tentamen en nog weekendje weg....maar ben nu al bezig met het eea aan achtervang te regelen (als er uberhaupt iemand is) en overdrachtsdocument te schrijven....
Bleh, systemen lagen er vanmorgen uit en nu heb ik stiekem geen zin meer

- Ron
- Reisexpert
- Contacteer:
ik wil van mijn snot neus af dan kan ik weer duiken, hang nu maar wat rond de hele dag.
voor de rest alles prima hier en wens ik iedereen sterkte met wat die aan het doen is.
@jenny zondag te duiken, dat is koud of droogpak?? veel plezier in ieder geval.
voor de rest alles prima hier en wens ik iedereen sterkte met wat die aan het doen is.
@jenny zondag te duiken, dat is koud of droogpak?? veel plezier in ieder geval.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
Menasil, dat lijkt me dan inderdaad lastig ja! Heb je vaste winkels waar je meestal wel wat kunt vinden? Enne, hoe staat het ervoor met Postcrossing? (mocht je je afvragen wie op jouw berichtje reageerde: dat was ik dus
)
Balen inderdaad dat het systeem eruit lag, ik kan me voorstellen dat je daarna dan geen zin meer hebt. Ben je de middag nog wat doorgekomen?
Ron, aaahhh verkouden zijn is zo vervelend! Ik hoop dat je je snel weer fris en fruitig voelt zodat je kunt gaan duiken! Vroeg je nest in en veel vitamientjes eten!
Ik heb eigenlijk niks te vertellen. *denk denk* Oh, morgen doen we de belastingaangifte, ik ben benieuwd of we nog iets terugkrijgen (vorig jaar ons huis gekocht, dus ik gok van wel). Als we een lekker bedragje terugkrijgen, weet ik wel wat we daarmee gaan doen!!

Balen inderdaad dat het systeem eruit lag, ik kan me voorstellen dat je daarna dan geen zin meer hebt. Ben je de middag nog wat doorgekomen?
Ron, aaahhh verkouden zijn is zo vervelend! Ik hoop dat je je snel weer fris en fruitig voelt zodat je kunt gaan duiken! Vroeg je nest in en veel vitamientjes eten!
Ik heb eigenlijk niks te vertellen. *denk denk* Oh, morgen doen we de belastingaangifte, ik ben benieuwd of we nog iets terugkrijgen (vorig jaar ons huis gekocht, dus ik gok van wel). Als we een lekker bedragje terugkrijgen, weet ik wel wat we daarmee gaan doen!!