Het Australië kletstopic

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Kars
Wereldreiziger

Re: Het Australië kletstopic

Bericht door Kars »

Reismeis schreef:Nienke, zo te lezen heb je het daar wel naar je zin! ^O^ Veel werkplezier toegewenst!

Michelle89, super! Wanneer ga je en hoelang? Veel plezier met de voorbereidingen!

Globeskater, de tijd gaat nog niet zo heel snel :) Ik denk trouwens dat ik zaterdag wel kan zeggen dat het toch snel is gegaan en dat ik nu haast moet maken om alles in te pakken hahaha. Ik ben trouwens vandaag jarig, dus kan ik het nog mooi even vieren voordat we vertrekken ^O^
Gefeliciteerd met je verjaardag!^^ en alvast succes met inpakken lool :p

@Nienke Hahahahhaha, helemaal super! Ben je ook zo enthousiast in RL?:P Dat zal dan gezellig worden als ik een enorme jetlag heb xD Ik zal proberen om dat zo min mogelijk te maken door veel te pitten in het vliegtuig ;)
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Reismeis, gefeliciteerd met je verjaardag! Nog even lekker genieten met iedereen om je heen ;)

@ Nienke mogen ook mensen die niet in hostel verblijven er tours boeken?

@ Michelle, fijn dat de tickets geboekt zijn! Ben ook benieuwd wanneer en hoe lang je gaat?
Michelle89
Reisexpert

Bericht door Michelle89 »

Leeuk Nienke! Lijkt me echt leuk om een hostel te werken *)

@Reismeis & Globeskater: Ik vertrek 2 oktober voor 3 maanden Oz en 1 maand Indonesië *O*
En gefeliciteerd met je verjaardag!!
Nienke Krook
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Nienke Krook »

Globeskater schreef:@ Nienke mogen ook mensen die niet in hostel verblijven er tours boeken?
Absoluut! Loop gezellig binnen! Vooral eind middag/avond, vanaf een uur of 5 is het altijd wat rustiger en heb ik meer tijd om uitgebreid te helpen.
http://www.thetraveltester.com [verhalen en tips over betekenisvol en onafhankelijk reizen] | binnenkort: downundertrip.com [expert tips voor je eerste Australië bezoek]
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Michelle89 schreef:Leeuk Nienke! Lijkt me echt leuk om een hostel te werken *)

@Reismeis & Globeskater: Ik vertrek 2 oktober voor 3 maanden Oz en 1 maand Indonesië *O*
En gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ah dat zei je volgens mij ook al toen ik vlucht geboekt had dat je net dag eerder als mij vertrekt ;)

Ik heb af en toe zoiets zou willen dat alle voorbereidingen af zijn en ik er al zou zijn.. maar goed vind het ook wel fijn om nog even tijd door te brengen met de mensen thuis ;)
Michelle89
Reisexpert

Oojah, dat kan wel kloppen! Hihi..

Op dit moment kan ik ook echt niet wachten totdat ik er ben! Helaas moet ik nog 6 weken werken. -O- En daarna nog heel veel etentjes, daagjes weg en leuke dingen doen met vrienden. Heel vervelend :Y
Qua voorbereiding ben ik al bijna klaar, alleen nog mn reisverzekering afsluiten (gaat in op het moment dat ik em afsluit dus dan wacht ik liever nog even), mn sportschool stopzetten, langs de kapper en langs de dokter.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Thanks voor de felicitaties!

Michelle, die 6 weken zijn straks zo maar om hoor! Heel vervelend idd, al die feestjes enzo.. :P

Kars, ben inmiddels bijna klaar met inpakken haha. De laatste kledingstukken hangen te drogen.

Globeskater, idd, je kunt nu nog even mooi tijd doorbrengen met alle mensen om je heen. Voor je het weet is het zover.

Inmiddels veel contact gehad met mijn hostfamilies, ze zijn helemaal klaar voor onze komst haha :Y Ze hebben al bedacht dat we behoorlijk jetlagged zullen zijn, dus is de eerste dag door hun als verplichte relaxdag gebombardeerd. Beide hostfamilies zullen op het vliegveld staan om ons op te halen. Zelfs mijn highschool-dinnetjes zijn een feest voor ons aan het organiseren! Hoe geweldig lief! Hier verblijven we trouwens de tweede week in Cairns: http://www.tripadvisor.nl/LocationPhoto ... l#32036924 Toen ik bij hen woonde, hadden ze nog geen B&B, dus ik ben ontzettend benieuwd hoe het er nu uit ziet!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Michelle89
Reisexpert

Spannend Reismeis! *O* Jij ging weer terug naar Cairns toch? Ik kom daar 2 oktober aan, dus misschien treffen we elkaar nog wel. *) En de B&B ziet er goed uit zeg!
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

Reismeis schreef:Thanks voor de felicitaties!

Michelle, die 6 weken zijn straks zo maar om hoor! Heel vervelend idd, al die feestjes enzo.. :P

Kars, ben inmiddels bijna klaar met inpakken haha. De laatste kledingstukken hangen te drogen.

Globeskater, idd, je kunt nu nog even mooi tijd doorbrengen met alle mensen om je heen. Voor je het weet is het zover.

Inmiddels veel contact gehad met mijn hostfamilies, ze zijn helemaal klaar voor onze komst haha :Y Ze hebben al bedacht dat we behoorlijk jetlagged zullen zijn, dus is de eerste dag door hun als verplichte relaxdag gebombardeerd. Beide hostfamilies zullen op het vliegveld staan om ons op te halen. Zelfs mijn highschool-dinnetjes zijn een feest voor ons aan het organiseren! Hoe geweldig lief! Hier verblijven we trouwens de tweede week in Cairns: http://www.tripadvisor.nl/LocationPhoto ... l#32036924 Toen ik bij hen woonde, hadden ze nog geen B&B, dus ik ben ontzettend benieuwd hoe het er nu uit ziet!
goed dat jij al bijna klaar bent! Voor mij wordt het denk last moment work xD Ben benieuwd naar je bevindingen van Taipei ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Michelle, ik wou dat wij in oktober nog in Oz waren, maar wij moeten helaas in september weer in Nederland aan het werk :'(

Kars, ik ben niet zo van de last minute haha. Last minute vakanties zijn dan ook niet echt aan mij besteed, ik móet vooraf uitgebreid de tijd hebben om te kijken waar we naar toe gaan, wat er te zien en te doen is, etc. Wij zijn ook heel benieuwd naar Taipei, ik zal proberen zsm even een updateje te doen! Jij gaat volgende week, toch?
Michelle89
Reisexpert

Aawh, bummer -O-

Ik ben zelf ook van het van tevoren plannen, bij mij geen last minute werk. :P
Saskia11

Bericht door Saskia11 »

7 September vlieg ik naar Sydney! (Via Kuala Lumpur) Nog meer mensen die rond deze tijd naar Sydney gaan?
Kars
Wereldreiziger

Bericht door Kars »

@Reismeis Hhahahahah, jah dat kan ik begrijpen, dinsdag is mijn laatste werkdag, werk 6 dagen per week zo'n 9-11 uur per dag xD dus ja, ik kan dus eigenlijk ook lastig eerder beginnen dan woensdag met voorbereidingen. Het enige wat ik nog moet doen is internationaal rijbewijs, koffer inpakken en tickets ophalen, dus dat valt gelukkig nog wel mee ;) En ja, ik vertrek zaterdag 20 augustus, dus das ook al bijna!^^
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Ik zit nu al te bedenken wat ik wel en niet mee wil, van sommige dingen ben ik vrij zeker, maar ben bang dat ik toch weer te veel wil meenemen, want ja wil kleding hebben om te gaan hiken/klimmen, gewone vrije tijdskleding en nette kleding voor als ik een afspraak met mensen heb voor mijn afstuderen, verder wil ik op het bedrijf er ook beetje netjes bijlopen.. dus ja gaat nog wat worden dat inpakken ;)

Ik ben ook erg benieuwd naar de Taipei ervaringen!

Ik ben er zelf achter gekomen dat ik in Taiwan ben met de 100th anniversary of double tenth day wat een soort van 4th of july (amerika) is.. Dus mijn tijd in Taipei gaat in de eerste week wss wat langer worden, want wil dat wel meemaken ;)

Iedereen die komende week vertrekt, goede reis en heel veel plezier!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Een berichtje uit Bangkok! Plane change, maar nu blijkt dat we ruim twee uur op het vliegveld rond mogen zwerven. Lang leve de computers met gratis internet ^O^ We hebben een goede, maar lange vlucht gehad. Straks door naar Taipei, we zijn benieuwd of we onze oogjes nog open kunnen houden. Als we de komende drie vluchten weer zo fantastisch kunnen slapen als zonet, dan slapen we pas als we in Australie zijn hahahaha.

Edit 17/8:
Taipei was schitterend! Kaartje gekocht voor de bus (zie je vanzelf als je eenmaal door customs bent gegaan). Na een klein uurtje bij het station aangekomen. Daar duurde het even voordat we erachter waren waar we kaartjes voor de metro konden kopen, dit kan overigens helemaal beneden. Trouwens, ik zou als vrouw zijnde niet naar de wc gaan in het main station, tenzij je echt moet. Op de blauwe lijn gestapt, de 101 meegemaakt (houd er rekening mee dat je moet wachten) en daarna hebben we nog wat rondgelopen in de stad. Helaas niet lang gebleven, omdat we nog graag wilden douchen. Dit schijnt in het Transit hotel te kunnen, maar toen wij daar waren was de desk gesloten. Wij naar de China Airlines desk om te vragen waar we konden douchen (wel douches gezien @ terminal 1, aankomsthal, maar niet in T2). Een van de dames nam ons mee door een deur achter de balie en wees ons de weg naar de douches van het personeel ^O^ Was niet erg spectaculair, meer vergelijkbaar met de douches bij een zwembad, maar we hebben gedouched!

Foto's houden jullie tegoed, batterij is leeg!
Laatst gewijzigd door Reismeis op 17 aug 2011 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie