Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Erik schreef:Damn ik heb een cd uitgeleend en nu kan ik mijn office niet meer installeren Nooit meer cd's uitlenen dus!
Iemand een idee hoe je een Nederlandse .pst in een engelse Outlook kunt krijgen? Er hangen hier volgens mij een aantal wizzkids rond
Niet importeren maar je NL .PST bestand openen in Outook en dan handmatig de inhoud van je Nederlandse mappen slepen naar de Engelse variant. Als je een languagepack hebt kun je er een NL versie van maken zonder heel Outlook opnieuw te installeren. Zodra je een NL language pack geinstalleerd hebt kun je met de switch "/resetfoldernames" de engelse mappen hernoemen naar de standaard nederlandse versie.
(..Outlook.exe /resetfoldernames)
Lieve help, alwéér een vliegtuigcrash...zojuist op 't nos journaal als 'laatste bericht'...meer info in volgende journaals.....het wordt toch wel een beetje eng al die ongelukken...
Ehm...nou ik ga er van uit dat Rick van de Westelaken niet zomaar wat vertelt. Maar nu is de herhaling op tv, dus je zou nog even kunnen kijken, het was het laatste bericht in 't journaal. Het was trouwens in Afghanistan, zei 'ie, dat was ik vergeten erbij te zetten...
Reisfreaks schreef:
Niet importeren maar je NL .PST bestand openen in Outook en dan handmatig de inhoud van je Nederlandse mappen slepen naar de Engelse variant. Als je een languagepack hebt kun je er een NL versie van maken zonder heel Outlook opnieuw te installeren. Zodra je een NL language pack geinstalleerd hebt kun je met de switch "/resetfoldernames" de engelse mappen hernoemen naar de standaard nederlandse versie.
(..Outlook.exe /resetfoldernames)
Ik heb te veel email om ze te verslepen (paar duizend). Ik heb nu een beta versie van Office 2010 gedownload alleen is deze in het Engels. Mijn pst bestanden zijn in het Nederlands dus kan ik ze niet 1 op 1 overzetten. Ook de agenda wordt op dit manier niet goed overgezet. De /resetfoldernames had ik idd ook al gevonden maar lijkt niet onder Office 2010 te werken. Helaas. Ik zoek nog even verder.
Marije schreef:Lieve help, alwéér een vliegtuigcrash...zojuist op 't nos journaal als 'laatste bericht'...meer info in volgende journaals.....het wordt toch wel een beetje eng al die ongelukken...
In afghanistan kan het ook een terroristische reden hebben, zou daar zowiezo niet graag zitten en rondvliegen..maar goed derde vliegtuig al in korte tijd.. tripoli, suriname en dan nu afghanistan..
Ik heb gevochten met mijn computer, nadat ik hem opnieuw geinstalleerd had. Voor het opnieuw installeren was hij heeeeel errrggg traaaaag. Nu lekker snel maar het duurde even voor ik alles weer werkend had.