Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Reisfreaks
Wereldreiziger

Re: Café Verweggistan

Bericht door Reisfreaks »

Erik schreef:Damn ik heb een cd uitgeleend en nu kan ik mijn office niet meer installeren :( Nooit meer cd's uitlenen dus!
Iemand een idee hoe je een Nederlandse .pst in een engelse Outlook kunt krijgen? Er hangen hier volgens mij een aantal wizzkids rond :)
Niet importeren maar je NL .PST bestand openen in Outook en dan handmatig de inhoud van je Nederlandse mappen slepen naar de Engelse variant. Als je een languagepack hebt kun je er een NL versie van maken zonder heel Outlook opnieuw te installeren. Zodra je een NL language pack geinstalleerd hebt kun je met de switch "/resetfoldernames" de engelse mappen hernoemen naar de standaard nederlandse versie.
(..Outlook.exe /resetfoldernames)
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Lieve help, alwéér een vliegtuigcrash...zojuist op 't nos journaal als 'laatste bericht'...meer info in volgende journaals.....het wordt toch wel een beetje eng al die ongelukken...
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

zeker weten? kan er nog niets over vinden.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ANP heeft het over een passagiersvliegtuig in afganistan. Ben geen lid dus kan het artikel verder niet openen. is gemeld om 12.08
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ehm...nou ik ga er van uit dat Rick van de Westelaken niet zomaar wat vertelt. Maar nu is de herhaling op tv, dus je zou nog even kunnen kijken, het was het laatste bericht in 't journaal. Het was trouwens in Afghanistan, zei 'ie, dat was ik vergeten erbij te zetten...
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

bolletjeom schreef:ANP heeft het over een passagiersvliegtuig in afganistan. Ben geen lid dus kan het artikel verder niet openen. is gemeld om 12.08
Ja die zal 't wel zijn ja!
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Bij deze berichtje van gemaakt, er is nog maar weinig informatie beschikbaar.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Reisfreaks schreef: Niet importeren maar je NL .PST bestand openen in Outook en dan handmatig de inhoud van je Nederlandse mappen slepen naar de Engelse variant. Als je een languagepack hebt kun je er een NL versie van maken zonder heel Outlook opnieuw te installeren. Zodra je een NL language pack geinstalleerd hebt kun je met de switch "/resetfoldernames" de engelse mappen hernoemen naar de standaard nederlandse versie.
(..Outlook.exe /resetfoldernames)
Ik heb te veel email om ze te verslepen (paar duizend). Ik heb nu een beta versie van Office 2010 gedownload alleen is deze in het Engels. Mijn pst bestanden zijn in het Nederlands dus kan ik ze niet 1 op 1 overzetten. Ook de agenda wordt op dit manier niet goed overgezet. De /resetfoldernames had ik idd ook al gevonden maar lijkt niet onder Office 2010 te werken. Helaas. Ik zoek nog even verder.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

Marije schreef:Lieve help, alwéér een vliegtuigcrash...zojuist op 't nos journaal als 'laatste bericht'...meer info in volgende journaals.....het wordt toch wel een beetje eng al die ongelukken...
In afghanistan kan het ook een terroristische reden hebben, zou daar zowiezo niet graag zitten en rondvliegen..maar goed derde vliegtuig al in korte tijd.. tripoli, suriname en dan nu afghanistan..
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Nou verder vrij weinig informatie over die crash...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Nee idd, ik heb ook regelmatig even een kijkje genomen, maar kan ook niets vinden. Wat ben je vandaag aan het doen marije?!
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Erik schreef:Nee idd, ik heb ook regelmatig even een kijkje genomen, maar kan ook niets vinden. Wat ben je vandaag aan het doen marije?!
Nou...het plan was heel hard scripie schrijven....dat heb ik ook wel gedaan, maar veel te veel gesurfd tussendoor :S
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

En jij?
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather »

Marije schreef:Nou...het plan was heel hard scripie schrijven....dat heb ik ook wel gedaan, maar veel te veel gesurfd tussendoor :S
Same here!
Selalu mencari...
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Marije schreef:En jij?
Ik heb gevochten met mijn computer, nadat ik hem opnieuw geinstalleerd had. Voor het opnieuw installeren was hij heeeeel errrggg traaaaag. Nu lekker snel maar het duurde even voor ik alles weer werkend had.
Plaats reactie