Maandag & dinsdag de hele dag vrij, dus een lekker lang weekend. Ik gok dat ik dit komende half jaar heel veel weekendtripjes ga maken.
Ik ga onderzoek doen voor mijn thesis, dus studie! Ben benieuwd, vind het wel spannend. Kom volgens mij in een best klein plaatsje te zittenTravelator schreef:Wat ga je de rest van de tijd doen? Werk? Project? Studie?Ingritaaa schreef:Ooo, ik heb mijn tickets naar Kenia geboekt! Ik ga 5 maanden, waarvan ik de laatste 5 weken vrij ben om te reizen.
Dat is niet verkeerd! Gaaf!Yvonnetje schreef:Net mijn nieuwe werkrooster gekregen. Ik ga 7,5 uur per week werken, haha!![]()
Maandag & dinsdag de hele dag vrij, dus een lekker lang weekend. Ik gok dat ik dit komende half jaar heel veel weekendtripjes ga maken.
Spannend! Klein plaatsje kan heel positief zijn, toch? Lijkt me dat je dan wat meer contact maakt met de bevolking.Ingritaaa schreef: Ik ga onderzoek doen voor mijn thesis, dus studie! Ben benieuwd, vind het wel spannend. Kom volgens mij in een best klein plaatsje te zitten. Heb er in ieder geval wel veel zin in. Nog nooit in Afrika geweest dus ben heel benieuwd wat ik allemaal ga aantreffen! Hoe bevalt jouw reis tot nu toe?
Het wordt of mei/juni, of januari. Een tussenweg is er niet. En dat omdat de regels zo nodig moeten veranderen. Ik ga liever op reis van die extra kosten, maar ik verlang vooral naar vrije tijd. Ik doe deze studie namelijk naast twee banen....Ingritaaa schreef: @ Jenny, wat balen van je studie! Universiteiten kunnen soms echt zo tegenwerken. Hopelijk alt het straks mee zodat je niet teveel uitloop hebt.
mag niet klagen???@ Bolletje, jij gaat echt te vaak weg dus vind ook dat je niet mag zeuren. Je hebt ook nog wat gave dingen op de planning toch? Sri Lanka is echt tof!
Ja dus? Ik maak meer overuren dan jij, en daar staan geen tripjes van de baas tegenover.bolletjeom schreef:mag niet klagen???@ Bolletje, jij gaat echt te vaak weg dus vind ook dat je niet mag zeuren. Je hebt ook nog wat gave dingen op de planning toch? Sri Lanka is echt tof!
....ga het toch even doen!
![]()
Voor het schamele loon en de vele, vele overuren waar geen financiële compensatie tegenover staat heb ik ongeveer 1 keer per 2 jaar een voordeeltje als een tripje naar Oman. De rest zijn gewone, duur betaalde eigen vakanties hoor!
En ik kan je zeggen dat het een zeer vermoeiend weekje was in Oman en ohohoh wat was ik toe aan uitslapen. ( wallen hangen zelfs lager dan mijn enkels). Vandaag lekker vrij dus kan ik mooi nog even wat dingen voor mijn werk gaan doen want de baas verwacht dat van me.![]()
Ik wil echt niet klagen hoor want ik heb een leuke baan en ik kom daardoor af en toe op hele mooie plekken maar een mens heeft ook af en toe rust nodig en tijd voor zichzelf. In de maanden november tot mei mag ik er over het algemeen van uit gaan dat ik naast mijn gewone 40 uur er minimaal 2 avonden en 1 weekenddag bij werk. Soms zelfs meer.
Ik kijk echt uit naar Sri Lanka. Eindelijk VAKANTIE! (oh, en als ik er dan toch ben kwam de vraag van mijn collega's: Kan je niet even langs bij de agent? de route volgen die we verkopen? foto's maken van 2 bezienswaardigheden? en of ik mijn route even om wil gooien om een nieuw hotel te bekijken. Kortom, ook mijn vakanties hebben werkgerelateerde dagen.)
vergeef me mijn geklaag maar ik ben zóóóóóó moe
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten