Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Jenny »

In Dubai is sowieso een bagagedepot. Kost een paar euro per dag.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Ik vlieg heen op Muscat en terug vanaf Dubai dus dat is voor nu geen oplossing. Maar bedankt voor het mee denken!

Schiphol heeft kluisjes, kom ik net achter, voor €5 per 24 uur. Voor dat geld kan ik een nieuwe jas kopen *)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Kan je hem niet gewoon ergens "vergeten", en dan bij terugkomst bij de gevonden voorwerpen weer oppikken. Alhoewel, misschien niet zo'n goed idee, als die jas er te verdacht uitziet ontruimen ze de hele boel nog 8)7
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Hmmm... heel veel laagjes aantrekken ipv winterjas? Maar ja, dan moet het wel (voornamelijk) kleding zijn die je sowieso mee zou nemen, anders zit er nog van alles in je tas...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Mijn opmerking van naar huis sturen was niet eens onzin.... Een doosje meenemen of daar evt. zoeken/ kopen en dan ben je klaar toch? Zo gedaan.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

LaosFan schreef:Mijn opmerking van naar huis sturen was niet eens onzin.... Een doosje meenemen of daar evt. zoeken/ kopen en dan ben je klaar toch? Zo gedaan.
dan heb je geen jas bij terugkomst in NL.... ik zou hem gewoon meenemen. zo groot en zwaar hoeft een jas niet te zijn.

zo lekker foto's kijken in Nieuwegein. ik geef zelf ook een presentatie, grappig dat iedereen me ineens succes gaat wensen. alsof ik in het dagelijks leven iets anders doe dan kletsen voor een grote groep mensen _O-
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

kan je de ja niet aan de buitenkant van je tas knopen? iig dat is wat ik meestal doe ;)

Ik ben weer lekker aan het reizen, zit nu in west australië, vannacht gecouchsurft bij een mate van mijn host op een zeer mooie locatie in the middle of nowhere ;) vandaag de roze meren bezoeken en naar Kalbarri waar ik met een andere couchsurfer van mijn host naar het Nationaal Park ga! Qua auto een upgrade gehad dus heb een best grote bak ipv klein autootje ;)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Damn, is m'n boeking voor Noord-Korea eindelijk door Koning Aap bevestigd, is de vlucht die ik had willen boeken (Frankfurt - Taipei - Beijing - Frankfurt) dik 150 euro duurder geworden }:| . Nu dus de keuze: een dag eerder dan gepland vliegen, maar dat kost me dan dus een extra vrije dag, of een dag later vliegen waarbij er dan nog slechts twee volle dagen Taipei overblijven, of toch gewoon dokken. Het zal wel die eerste optie worden...
bolletjeom
Reisexpert

ik zou misschien wel gaan voor 1 dag eerder. Maarja, ik weet niet hoeveel dagen je hebt en hoeveel plannen.

Ik ga zo mijn tas pakken voor Oman. Heb me er toch een partij zin in!!!! :Y
Verder van de week een knoop doorgehakt qua studiereis. midden China *O*
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ik zou ook gaan voor een dag eerder.. Veel plezier rudi :)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Sander, ga dag eerder... lange vakantie is altijd beter :)
Rudi, veel plezier. Ben je weer terug als J zijn verjaardag viert?

ik wil ook weer weg. helaas zit het er voorlopig even niet in. maar ik ga zo wel naar buiten om van het zonnetje te genieten, en nogmaals een duik onder het ijs te maken.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Het gaat die dag eerder ook wel worden, maar met het plan nog twee keer twee weken weg te gaan en van hemelvaart een lang weekend te maken ben ik dan nu wel precies mijn vakantiedagen heen. Maar ach, je kan maar zulke luxe-problemen hebben...

Veel plezier in Oman Rudi, en een studiereis China klinkt ook niet verkeerd...
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Yvonnetje »

Die dag eerder lijkt me ook de beste keus :) Hoop voor je dat de geruchten maar geruchten zijn en dat er geen echte coupe gaande is in Noord-Korea.

Hebben ons een ongeluk gezocht naar een betaalbare kamer in Seoul voor het weekend; alles zit vol... Uiteindelijk wel iets gevonden, maar voor meer dan ons budget toelaat.

De 14e naar de DMZ :)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Had het inderdaad gehoord van die coup en de vermeende moordaanslag op Kim Jong-Un, maar zolang dat allemaal zonder onderbouwing van de Chinese tegenhanger van Twitter afkomt geloof ik er niks van...

Wat betreft Seoul, was daar niet een of ander enorm congres of zo aan de gang? Las laatst al ergens dat zowat alle hotels vol zouden zitten.
bolletjeom
Reisexpert

@jenny, nee ik ben nog niet terug op zijn verjaardag. Hij maakt van de gelegenheid gebruik door een lekker feestje te geven. Als ik thuis ben doet ie dat meestal niet ;)

coupe in noordkorea? Nog niets over gehoord van mensen die daar nu zijn dus ik denk dat het meevalt.
Plaats reactie