Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door bolletjeom »

oh, tja. dat wist ik dan weer niet.

onder het ijs?!?!?! ben je gek ofzo?? dat is toch mega koud?? ik snap dat je in een pak zit maar vriest je gezicht er dan niet af?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Boven het ijs is het ongeveer -6. Onder het ijs vriest het niet :P

Maar het is wel koud. Foto's volgen later :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Heb voor volgende week een weekendje Bologna in de planning staan, daar is het momenteel vergelijkbaar met hier, en de voorspellingen gaan ook met de dag achteruit. Nog maar eens zien wat dat gaat worden...

M'n trip naar Noord-Korea in april is overigens ook weer geboekt (landarrangement Koning Aap), moet nog wel een vlucht erbij boeken, voorafgaand aan die trip eerst nog even een paar dagen Taipei.

Een tijdje geleden was ik overigens het pasje van de ondergrondse afvalcontainer kwijt, overal gezocht, niet gevonden. En dus maar een nieuwe aangevraagd, hoop gedoe en weer 12 euro armer. En nu heb ik het oude pasje toch weer teruggevonden: had het als boekenlegger in de LP van Taiwan gebruikt 8)7
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Wizard, wanneer ben je ongeveer in Taiwan? ik ga ook weer in april =)
bolletjeom
Reisexpert

@wizzard. Cool dat je Noord Korea hebt geboekt!! Bijna Karma waardig ;)
Ik moest ook ontzettend lachen om je pasje verhaal _O- Had mij ook kunnen gebeuren!

Zo, ik kom net van het ijs en ga nog maar even wat werken. Voor bereiden voor een vergadering van morgen ochtend die om 9.00 start en ik heb geen flauwidee of ik wel om 9.00 op mijn werk kan komen...
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

@Globeskater, dat zal waarschijnlijk van 8 t/m 12 april zijn. Aangezien het feitelijk maar om 3 volledige dagen gaat beperk ik me waarschijnlijk tot Taipei en dagtripjes in de omgeving. Moet volgens mij toch genoeg te doen zijn.

Ik moet overigens duidelijk niet te lang wachten met boeken, de vlucht die ik op het oog had is weliswaar nog steeds tegen dezelfde prijs boekbaar, maar de heenreis naar Frankfurt per ICE is al niet meer tegen het laagste tarief te boeken.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik ben weer bovenwater. ijsduiken is leuk leuk leuk!!! volgende week weer :)

bij deze wat foto's: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 7a0a7eb5d4
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ziet er maar verrekte koud uit, brrr.....

Maar mooie foto's!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Wauw, mooi en bijzonder Jenny!

Nou ik wacht tot woensdag en beslis dan wel of ik een taxi moet bestellen. Vooralsnog rijdt de NS met aangepaste dienstregeling maar ze rijden op tijd. Vandaag geen problemen gehad en had zelfs een 4 min overstaptijd en gewoon gehaald ;) Maar spannend blijft het wel...

@ Wizard: Gaaf van Noord Korea :D
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

@ Jenny, gaaf zeg!

@ wizard ik ben er een stukje later in April! Taiwan is geweldig heb er al zin in, maar eerst nog heel veel meer andere dingen zien ;)

ik een heerlijk weekend heb gehad, had leuke couchsurfgasten, ben naar de surf expositie in sydney museum geweest en heb nog heerlijk op strand gelegen, beetje surfers kijken :D Nu weer volop aan de studie en vanavond 2 uurtjes sporten =)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

M'n tripje naar Bologna van komend weekend toch maar geannuleerd (nou ja, het hotel, de vlucht is jammer maar helaas), heb toch weinig zin het hele weekend door de sneeuw en vrieskou te moeten banjeren. Andere keer beter...
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik hoop dit weekend nog een keer onder het ijs te duiken.

verder wordt het vooral studeren en proberen wat uit te rusten. veel gezeur met mijn studie gehad afgelopen week, en ik hoop dat dat niet tot al te veel vertraging zal leiden.
bolletjeom
Reisexpert

ik vertrek maandag naar oman en dubai. Ik moet mijn tas dus pakken.
Vraag me af hoe ik dat ga doen. Ik wil mijn winterjas aan op weg naar schiphol maar als ik hem daarna in mijn rugzak moet doen een volle week lang dan zit die rugzak al vol ?!?

Verder ga ik zaterdag Jeroen een beetje in de watten leggen omdat ik er niet ben op zijn verjaardag. En hopelijk zondag een tocht schaatsen.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

bolletjeom schreef:ik vertrek maandag naar oman en dubai. Ik moet mijn tas dus pakken.
Vraag me af hoe ik dat ga doen. Ik wil mijn winterjas aan op weg naar schiphol maar als ik hem daarna in mijn rugzak moet doen een volle week lang dan zit die rugzak al vol ?!?

Verder ga ik zaterdag Jeroen een beetje in de watten leggen omdat ik er niet ben op zijn verjaardag. En hopelijk zondag een tocht schaatsen.
Hoe lang ben je buiten? Anders is het (ondanks de kou) nog te overwegen toch maag geen winterjas aan te doen toch? En anders kun je voor 6,75 euro op Schiphol (er vanuit gaande dat daar een Post NL vestiging zit) je jas naar huis sturen ;)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
bolletjeom
Reisexpert

ik moet gewoon op een bus en trein wachten buiten en op de dag dat ik thuis kom naar mijn werk. Dus weer treinstations en een kwartier lopen. Vandaar mijn dilemma.
Het zou leuk zijn als ze kluisjes hadden. Iemand enig idee of die er zijn?
Plaats reactie