Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
De trein is heel makkelijk, comfortabel en gaat rechstreeks. Als je op tijd boekt of als er nog goedkope tijden beschikbaar zijn hoeft dat helemaal niet duur te zijn.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
daar moet ik idd zo maar eens naar gaan kijken. Hotel ligt echter niet IN frankfurt maar in wiesbaden...afijn. ik ga er eens induiken....als ik klaar ben met alle verzekeringspapier etc.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Ook niet via de tegenpartij? De schuldvraag zal vrij duidelijk zijn, toch? Heb jaren geleden ook een schadegevalletje gehad, kon nog wel weer gerepareerd worden, maar toen hoefde ik niet eens te vragen om een andere auto, die stond al klaar...bolletjeom schreef:nope
(en eigenlijk wilde ik toen m'n eigen auto niet eens meer terug, die vervangende wagen was veel fijner...)
Net trouwens wel leuk nieuws: Fox heeft later deze week een 24-uurs actie, waarbij mijn beoogde trip ineens €70 goedkoper is. Oké, ze beweren zelf dat het zelfs €100 scheelt, maar daarbij vergeten ze wel dat de huidige prijs al een actieprijs is. Maar desondanks toch mooi meegenomen. Nu nog akkoord van de baas zien te krijgen...
Oproep:
Heeft iemand interesse in een rondleiding achter de schermen van het aquarium van Artis? Ik zoe nog 1-2 personen die mee zouden willen gaan. (Ik heb een groep van minimaal 8 personen nodig, vandaar.) De rondleiding is gratis, entree Artis moet je zelf betalen.
Heeft iemand interesse in een rondleiding achter de schermen van het aquarium van Artis? Ik zoe nog 1-2 personen die mee zouden willen gaan. (Ik heb een groep van minimaal 8 personen nodig, vandaar.) De rondleiding is gratis, entree Artis moet je zelf betalen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
...en je raadt het al, heb ik toestemming voor die trip naar Israël, zou ik vandaag gaan boeken, maar toch nog even naar vluchten voor Tokyo gekeken. En nu zijn er ineens wel acceptabel geprijsde vluchten zonder idiote transfers, waarmee anderhalve week Tokyo nota bene goedkoper zal zijn dan dat weekje Israël. En de Tokyo Motor Show is pas over twee jaar weer, terwijl Israël ook voor m'n voorjaarsvakantie een prima optie zou zijn. En zo slaat de twijfel weer toeWizardOfOss schreef:Gisteren ook nog wel even gezocht voor vluchten richting Taipei of Tokyo, maar dan wordt het ofwel een vlucht met urenlange overstap (Moskou of Guangzhou, dus visum noodzakelijk om het vliegveld), ofwel het wordt een kostbare grap. Dat zal het dus waarschijnlijk niet meer gaan worden.

- bolletjeom
- Reisexpert
ga voor iets nieuws! 

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Ligt eraan.....WizardOfOss schreef:WizardOfOss schreef: En de Tokyo Motor Show is pas over twee jaar weer, terwijl Israël ook voor m'n voorjaarsvakantie een prima optie zou zijn. En zo slaat de twijfel weer toe

Maar als het goedkoper is,snap ik je overweging!
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat heb ik laatst met IJsland al gedaan, met als gevolg dat ik ook dolgraag meer van Scandinavië wil zien. En dan nu het risico lopen er nóg een verslaving bij te krijgen?bolletjeom schreef:ga voor iets nieuws!

De kosten zijn op zich niet bepalend, het zijn hoe dan ook geen van beiden budget-bestemmingen. En het blijft uiteraard een geheel verzorgde groepsrondreis versus een zelfstandige trip naar een enkele stad en omgeving, dus ook niet echt vergelijkbaar. Maar ik vond het toch een opmerkelijke constatering dat zo'n verre trip naar wat bekend staat als een van de duurste steden op aarde minder hoeft te kosten dan een reis veel dichter bij huis. In de praktijk zou het sowieso wel meevallen, met zo'n korte trip blijft er veel ruimte in m'n tas over voor een enorme voorraad Pocky'smenasil schreef:Maar als het goedkoper is,snap ik je overweging!

Maar goed, ik heb zojuist toch maar die trip naar Israël geboekt, dus geen weg meer terug...
Vanavond ook nog even de stad in geweest op zoek naar een reisgidsje van Israël, maar afgezien van een oude LP (welke voor een georganiseerde reis sowieso niet mijn voorkeur heeft, dan liever bijvoorbeeld een Capitool) is er in dit boerengat domweg niks te krijgen. Een beetje inlezen zal toch wel noodzakelijk zijn...
@bolletjeom, inderdaad erg vervelend van die foto's. Ik heb zelf geen ervaring met dergelijke recovery-software, maar een collega raadde me PhotoRec aan. Zolang de kaartjes niet opnieuw is gebruikt zou het daarmee mogelijk moeten zijn de data terug te halen.
Bol.com? Mijn moeder had een geweldige reisgids uit de bieb van Reizen Magazine. Ik zelf heb met de LP uit 2010 gereisd.WizardOfOss schreef: Maar goed, ik heb zojuist toch maar die trip naar Israël geboekt, dus geen weg meer terug...
Vanavond ook nog even de stad in geweest op zoek naar een reisgidsje van Israël, maar afgezien van een oude LP (welke voor een georganiseerde reis sowieso niet mijn voorkeur heeft, dan liever bijvoorbeeld een Capitool) is er in dit boerengat domweg niks te krijgen. Een beetje inlezen zal toch wel noodzakelijk zijn...
De reisinformatie op deze website helpt je wellicht maar ik ben nog druk aan het schrijven achter de schermen

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
23 november vertrek, anderhalf maandje nog dus. Dus graag een beetje opschieten
Wat betreft de reisgids, ik had hem liever gisteren al in handen gehad om zo te helpen de keuze makkelijker te maken. En dan helpt een Capitool of zo (met veel plaatjes) beter dan zo'n vooral praktische maar verder erg saaie LP. Ik heb ook al wel de LP Middle East liggen, staat op zich ook al een overkill aan informatie in, maar erg inspirerend is het naar goed LP-gebruik allemaal niet. Heb bij Bol en Bruna al gezien dat het aanbod vrij beperkt is, maar wel een Nelles Guide, meestal is dat toch een goede mix van informatie en plaatjes.

Wat betreft de reisgids, ik had hem liever gisteren al in handen gehad om zo te helpen de keuze makkelijker te maken. En dan helpt een Capitool of zo (met veel plaatjes) beter dan zo'n vooral praktische maar verder erg saaie LP. Ik heb ook al wel de LP Middle East liggen, staat op zich ook al een overkill aan informatie in, maar erg inspirerend is het naar goed LP-gebruik allemaal niet. Heb bij Bol en Bruna al gezien dat het aanbod vrij beperkt is, maar wel een Nelles Guide, meestal is dat toch een goede mix van informatie en plaatjes.
Ik verwacht voor half november voldoende info te hebben
Zal komende week verder gaan met Tiberias en Akko 
Deze reisgids bedoelde ik: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
Wel aan de prijzige kant.

Deze reisgids bedoelde ik: http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boe ... index.html
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
@ bolletjeom, dat is zwaar ^^#$%@ zeg :S Hopelijk lukt het toch nog die foto's terug te krijgen! en anders mooi excuus om weer naar Rome te gaan 
Ik zit inmiddels in Taipei, was te laat en te moe om door te reizen naar Tainan wat het plan was... nu even nachtje Taipei en dan nachtje Tainan en weer terug naar Taipei, al is het ook wel verleidelijk om hier te blijven.. maar dat zouden beetje veel dagen Taipei worden al kan ik natuurlijk ook uitstapjes maken.. ach ik zie wel
Nu eerst even eten en dan slapen want is alweer laat

Ik zit inmiddels in Taipei, was te laat en te moe om door te reizen naar Tainan wat het plan was... nu even nachtje Taipei en dan nachtje Tainan en weer terug naar Taipei, al is het ook wel verleidelijk om hier te blijven.. maar dat zouden beetje veel dagen Taipei worden al kan ik natuurlijk ook uitstapjes maken.. ach ik zie wel

Nu eerst even eten en dan slapen want is alweer laat

@bolletjeom ik heb er even een speciaal topic van gemaakt hoe je jouw foto's mogelijk kunt recoveren.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Net in de ANWB-winkel geweest, die gids is het inderdaad geworden. Ze hadden daar ook nog wel de Capitool ("Jeruzalem & het heilige land", wat dus staat voor geheel Israël en een stukje Jordanië, toch ietwat verwarrend), maar die ANWB-gids ziet er inderdaad goed uit. Wel een beetje fors (en veel leeswerk) voor zo'n korte trip, maar goed, dat is niet anders.menasil schreef:Ik verwacht voor half november voldoende info te hebbenZal komende week verder gaan met Tiberias en Akko
Ben heel benieuwd naar je ervaringen daar in Taipei, staat nog steeds heel hoog op mijn to-go lijst. Alleen jammer dat het zo lastig is een beetje aangenaam geprijsde vlucht die kant op te vinden, anders had ik wellicht in november je voorbeeld al gevolgd. Ik zag vanochtend op Travel Channel weer wat beelden van de Shilin Night Market, echt om van te kwijlen...Globeskater schreef:Ik zit inmiddels in Taipei, was te laat en te moe om door te reizen naar Tainan wat het plan was... nu even nachtje Taipei en dan nachtje Tainan en weer terug naar Taipei, al is het ook wel verleidelijk om hier te blijven.. maar dat zouden beetje veel dagen Taipei worden al kan ik natuurlijk ook uitstapjes maken.. ach ik zie wel
Sander, het is mogelijk om betaalbaar in Kuala Lumpur te komen, en dan kun je met Air Asia verder vliegen naar Tapei.
Ik heb overwogen dat deze zomer te doen, maar de keus is uiteindelijk op de Filipijnen gevallen.
Ik heb overwogen dat deze zomer te doen, maar de keus is uiteindelijk op de Filipijnen gevallen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie