Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Zo snel hoor je niks. Zelf bellen heeft ook geen zin, het is een (duur) 0900 nummer en tassen staan pas de dag erna in het systeem van de telefonisten.
Er zijn meerdere bezorgrondes, vanavond is er ook nog eentje. Als je in de Randstad woont dan is de kans reeel dat ze straks bij je langs komen. (Bij mij hebben ze nooit vantevoren gebeld!) Woon je buiten de Randstad, dan is de kans groot dat je moet wachten tot morgen.
Er zijn meerdere bezorgrondes, vanavond is er ook nog eentje. Als je in de Randstad woont dan is de kans reeel dat ze straks bij je langs komen. (Bij mij hebben ze nooit vantevoren gebeld!) Woon je buiten de Randstad, dan is de kans groot dat je moet wachten tot morgen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Ik heb een lokaal nummerJenny schreef:Zo snel hoor je niks. Zelf bellen heeft ook geen zin, het is een (duur) 0900 nummer en tassen staan pas de dag erna in het systeem van de telefonisten.

Je tas is terecht, dat is het belangrijkste 
Ik ga naar huis, lang genoeg op mijn werk gezeten voor vandaag! Morgen nog 6 uurtjes les geven, en dan is het WEEKEND!

Ik ga naar huis, lang genoeg op mijn werk gezeten voor vandaag! Morgen nog 6 uurtjes les geven, en dan is het WEEKEND!
Dat is zo
Het was alleen extra zuur omdat mijn opa ook is overleden en ik dus niet zo fijn terug kwam en alles wat extra geregel oplevert, is op zo'n moment gewoon niet prettig en kost energie.
Ja na morgen al weer weekend
Morgen wordt mijn opschoondag qua email dus een relatief relaxed werkdagje.

Het was alleen extra zuur omdat mijn opa ook is overleden en ik dus niet zo fijn terug kwam en alles wat extra geregel oplevert, is op zo'n moment gewoon niet prettig en kost energie.
Ja na morgen al weer weekend

Gecondoleerd! Ben je eerder teruggekomen of was je vakantie sowieso voorbij?
Dank je. Vakantie was sowieso voorbijJenny schreef:Gecondoleerd! Ben je eerder teruggekomen of was je vakantie sowieso voorbij?

Sterkte @menasil
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Sterke menasil, wat een vervelend nieuws 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Veel sterkte Menasil.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- bolletjeom
- Reisexpert
sterkte! Dat zijn idd momenten waarop je er niets bij kunt hebben.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
menasil ook op deze manier nog een keer sterkte!
Ik vrijdag mijn afscheidsfeestje heb gehad en gisteren mijn huisje verlaten.. ik heb vannacht echt meer dan de klok rond geslapen was zo ontzettend moe! vandaag nog laatste dingetjes inpakken en kopen en dan morgen naar vliegveld is wel raar haha maar heb er ontzettend veel zin in! hopelijk heb ik vandaag ook nog even tijd voor de sauna!
Ik vrijdag mijn afscheidsfeestje heb gehad en gisteren mijn huisje verlaten.. ik heb vannacht echt meer dan de klok rond geslapen was zo ontzettend moe! vandaag nog laatste dingetjes inpakken en kopen en dan morgen naar vliegveld is wel raar haha maar heb er ontzettend veel zin in! hopelijk heb ik vandaag ook nog even tijd voor de sauna!
- bolletjeom
- Reisexpert
moeten we je al die maanden missen of kom je hier ook nog eens vertellen hoe het met je gaat??
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik blijf hier vast wel reageren! neem mijn mini laptop mee! en ze hebben down under ook internet 

dank allemaal 
Heb gisteren heerlijk niets gedaan! Was erg moe vanalles (had vrijdag ook een afscheidsfeest van globeskater
) dus heb uitgeslapen, naar de bieb geweest (kan weer lekker lezen), wat series teuggekeken die ik had gemist tijdens vakantie en wat tijdschriften gelezen
Huisje is een bende (wel al wassen gedaan) maar dat komt later deze week wel...Zo dadelijk eens richting m'n ouders en pas woensdag weer aan het werk. Was er vrijdag al en lading mails weggewerkt maar andere klussen niet op kunnen pakken.

Heb gisteren heerlijk niets gedaan! Was erg moe vanalles (had vrijdag ook een afscheidsfeest van globeskater

In het heerlijke zonnetje krijg ik allemaal vakantieplannen. In november nog een week Andalusië, hebben een huurauto gevonden 5 dagen 50 euro
. Hotels ook maar vast geboekt want kon nu nog leuke prijzen vinden minder dan 30 euro per nacht gemiddeld. We gaan in ieder geval naar Sevilla, Gibraltar, Ronda en Cordoba.
Ook hard aan het denken voor de volgende vakantie in April. Neigen toch wel heel erg naar Jordanië. 3 weken in totaal met mogelijk een uitstapje naar Jeruzalem (ben ik ooit 20 jaar geleden geweest en mijn man 5jr geleden) of als Syrie dan weer rustig is die kant uit. Leuke tickets gevonden €360 via Boekarest. We hebben dan een overstap van ruim 7 uur, is dat de moeite de stad in te gaan? ik zag dat het vliegveld maar 15 km van het centrum af is. Nou ja moet toch eerst vrij vragen en dan hopen dat het ticket er nog is.
Ik vind dat toch altijd weer spannend, liefst wil ik gewoon gelijk boeken

Ook hard aan het denken voor de volgende vakantie in April. Neigen toch wel heel erg naar Jordanië. 3 weken in totaal met mogelijk een uitstapje naar Jeruzalem (ben ik ooit 20 jaar geleden geweest en mijn man 5jr geleden) of als Syrie dan weer rustig is die kant uit. Leuke tickets gevonden €360 via Boekarest. We hebben dan een overstap van ruim 7 uur, is dat de moeite de stad in te gaan? ik zag dat het vliegveld maar 15 km van het centrum af is. Nou ja moet toch eerst vrij vragen en dan hopen dat het ticket er nog is.
Ik vind dat toch altijd weer spannend, liefst wil ik gewoon gelijk boeken

http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY