Nieuw Zeeland kletstopic

Stel hier al je vragen over Nieuw-Zeeland. Van het Noordereiland tot het Zuidereiland en van vulkanen tot grotten.
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Re: Nieuw Zeeland kletstopic

Bericht door DennisR »

Thanks. Kathmandu zit idd ook in Auckland. Meerdere vestigingen zelfs. Eentje zou zelfs in de zelfde straat als het hostel liggen.
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Let op de uitverkoop bij Kathmandu, dan gaat er vaak rond de 30%- 40% van de prijs af...!! Er is 3 of 4 keer per jaar uitverkoop, dus het is het waard.

Let wel een beetje op de kwaliteit van de spullen die je wil kopen, in Nederland is de kwaliteit over het algemeen aanzienlijk beter. Wij hebben voor Kathmandu gewerkt en van sommige artikelen kwam er veel kapot of fout terug. Sommige fleece jacks bijvoorbeeld zijn van slechte kwaliteit.

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
DennisR
Reiziger
Contacteer:

Bericht door DennisR »

Er was idd een uitverkoop momenteel. Door me even member te maken kreeg ik 40% korting op een softshell. Tot nu toe ben ik er zeer tevreden over en heb ik geen klachten. Die korting gaf ook wel de doorslag omhem te kopen. Anders had ik het niet gedaan.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Als er geen korting is: BBH en YHA cards geven volgens mij altijd een kleine korting.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hey Dennis heb je vraag even een eigen topic gegeven. Dit geeft de grootste kans op een antwoord.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Een film die ik in Milton (Zuidereiland) in een hostel eens heb gezien:

Shadowland - Ata Whenua. Gevonden op de Russische Youtube versie:

http://rutube.ru/tracks/4948565.html
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Ja die heb ik ook gezien inderdaad (op Stewart Island). Mooie beelden, maar op een gegeven moment kreeg ik wel enorm de kriebels van al die vreselijke muziekjes...
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Marije schreef:Ja die heb ik ook gezien inderdaad (op Stewart Island). Mooie beelden, maar op een gegeven moment kreeg ik wel enorm de kriebels van al die vreselijke muziekjes...
Sommige delen van de muziek is in mijn ogen dan weer geweldig. Smaken verschillen (gelukkig) zien we maar weer :)
bayofislandscampers
Reiziger

Bericht door bayofislandscampers »

Route kaarten Nieuw Zeeland?

Uiteraard in Nederland er eentje kopen voor de voorbereiding is een goed idee. vergeet niet dat het wel weer extra gewicht is om mee te nemen. Kijk eens uit naar een 'Hema' map. Niet van de Nederlandse Hema trouwens, ik geloof dat de ANWB ze verkoopt. Zeer uitgebreid en op A4 formaat met een ringband zodat het ook tijdens het reizen of rijden makkelijk leest! Er staan zelfs alle campings op, ja ook de DOC* campings met een nummerverwijzing zodat je voor in het boek kan terug vinden wat deze campings je te bieden hebben.

Tevens zijn er honderden gratis kaarten en folders te vinden op de vliegvelden, hotels, motels en op de campings
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

De keren dat ik in NZ was heb ik een 'boek' gekocht met kaarten erin van het merk Kiwimaps. Erg bruikbaar en veel details. Ik was super tevreden met die kaart. Met een arceerstift heb ik alle wegen gearceerd waar ik heb gereden. Vond ik wel leuk.

Ik sluit niet uit weer eens terug te keren naar NZ. Vanuit Azië ook prima te doen. Al weet ik niet of ik dan aan die grens van aantal euro's/ NZ Dollars ga komen.
Saladin

Bericht door Saladin »

Ha, zijn er toevallig nog mensen in en of rond Auckland die morgen, 10 maart, naar het Pasifika festival gaan in het western springs park? Ik ben benieuwd:)
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Wat een stilte wederom in dit topic... Niks te vertellen over dit geweldige land?
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik ben aan het nadenken of ik een gratis( lees 125 euro aan luchthavenbelasting) ticket auckland bij mijn ticket australie zal doen... Zonde als ik het niet zal gebruiken, maar weet niet of ik naar Nieuw Zeeland ga. Hoewel ik dat wel heel graag wil denk ik..
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Waar een wil is.... ;) Ik zeg: Doen! Kun je vast wel inplannen toch?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ja ik heb wel een plan in mijn achterhoofd en daar zou het prima inpassen, maar het ligt er ook aan hoe lang ik uiteindelijk ga. Ik denk dat ik het gewoon ga doen!
Plaats reactie