Café Verweggistan
Re: Café Verweggistan
Scandinaviërs zijn vaak ook wel over vertegenwoordigd. Vooral als je het af gaat zetten tegen de inwonertallen daar.
Ik ben weer terug van een paar dagen Duitsland en Oostenrijk. Was een leuke trip en München nu eens goed gezien. Een leuke stad.
Ik ben weer terug van een paar dagen Duitsland en Oostenrijk. Was een leuke trip en München nu eens goed gezien. Een leuke stad.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Wat ik in vredesnaam ga doen? Terug naar huis! En huis is in China, waar ze {zeker waar ik woon} echt niet alles hebben. En soms is het erg fijn om een dropje, een broodje hagelslag te eten of iets te koken wat je daar niet kunt krijgen.@yvonnetje. ik zeg altijd. of je nu een week of een jaar gaat. de inhoud van je rugzak is hetzelfde. Tuurlijk zit er ietsje meer in als je echt grote klimaatsveranderingen gaat doormaken tijdens je reis maar over het algemeen scheelt het niet veel. Kleding mot je gewoon goed op elkaar afstemmen en veel laagjes. Ga er vanuit dat je iedere week een wasje doet.
eten meenemen??? waarom, wat ga je in vredesnaam doen dan? ik heb wel eens een pak sultanas mee maar dat is het ook wel. Terplekke is atijd iets te koop. Of ga je kamperen in een land zonder winkels?
En idd Globeskater, kan voor korte tijd echt wel met weinig kleding uit de voeten. Het is vooral nu ik weer voor onbepaalde tijd wegga, dat ik het moeilijk vond; sport-, zomer- winter- en nette kleren.
Ach, geloof dat het wel goed is gekomen.
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
- bolletjeom
- Reisexpert
als je naar huis gaat waarom neem je dan eten mee in je bagage?
Stuur het op, je hebt immers een adres. Kan er ook meer in je tas.
Stuur het op, je hebt immers een adres. Kan er ook meer in je tas.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rudi (of iemand anders), ben jij wel eens in de dierentuin in Amersfoort geweest? Ik ga er morgen heen met mijn oude (stage)school. Ik hoop dat het iets droger is dan nu!
(En als ik heel koud en nat ben kom ik bedelen voor een kopje warme thee!)
(En als ik heel koud en nat ben kom ik bedelen voor een kopje warme thee!)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
of ik er wel eens geweest ben???
Ik heb er gewerkt!!!haha
leuke dierentuin vind ik.
Ik zit in de trein opweg naar een afdelingsuitje. We gaan 40 kilometer fietsen !?!? Ik had opweg naar het station mijn regenbroek al nodig!! Heb er niet bijster veel zin in....
Ik heb er gewerkt!!!haha
leuke dierentuin vind ik.
Ik zit in de trein opweg naar een afdelingsuitje. We gaan 40 kilometer fietsen !?!? Ik had opweg naar het station mijn regenbroek al nodig!! Heb er niet bijster veel zin in....
- bolletjeom
- Reisexpert
@jenny. Jeroen is wel thuis en heeft thee. We zijn alleen verhuisd dus niet naar het oude adres rijden maar hem even bellen voor een route beschrijving. Heb je zijn nummer?
Ik zit in een restaurant, inmiddels sloten thee op. Hele ochtend regen!bolletjeom schreef:@jenny. Jeroen is wel thuis en heeft thee. We zijn alleen verhuisd dus niet naar het oude adres rijden maar hem even bellen voor een route beschrijving. Heb je zijn nummer?
Ik ga een ander keertje langskomen, OK? Veel plezier met fietsen!
- bolletjeom
- Reisexpert
we zijn zeik en zeik nat geregend. Tegenwind op de dijk en zon als we net binnen zaten voor een drankje.
En het was gezellig!!!!
En het was gezellig!!!!
Ik ben zaterdag naar 2 musea geweest in Den Haag (museon en gemeentemuseum). Ook hier regende het heeeeeeeeeeeel erg hard! Erg jammer want had graag de duinen in gewild maar helaas regent het altijd op mijn vrije dagen. Gisteren naar Doetinchem geweest, beetje gemengde gevoelens. Wat een slechte wedstrijd maar ja onze bekenden waren wel weer erg gezellig!!
De dierentuin in de regen was eigenlijk niks (dieren schuilen ook), maar ik denk dat Amersfoort met droger weer een leuke dierentuin heeft.
Toen ik thuis voor m'n studie bezig was scheen de zon ineens! Ik heb maar gewoon doorgewerkt, en daarna nog even m'n foto's van Bali uitgezocht en online gezet. Nu de foto's van Sumatra en Java nog
Qua reisverslagen is juist Sumatra af en de rest niet. Geen logica dit keer! Hoop dat ik snel tijd kan maken voor de rest - ik word altijd blij van het eindresultaat
(Al vind ik het uitzoeken en schrijven ook leuk.)
Vanmiddag portfolio gesprek voor m'n studie. Ik ben benieuwd. Nu mentorgroep...
Toen ik thuis voor m'n studie bezig was scheen de zon ineens! Ik heb maar gewoon doorgewerkt, en daarna nog even m'n foto's van Bali uitgezocht en online gezet. Nu de foto's van Sumatra en Java nog

Vanmiddag portfolio gesprek voor m'n studie. Ik ben benieuwd. Nu mentorgroep...
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik ben weer terug in nederland na een geweldig weekje vakantie! de 5 terre in Italië is een echte aanrader al was het wel erg heet voor de wandeling.. ik mis het mooi en warme weer nu al haha, maar goed nog iets meer dan een maand en dan zit ik in Australië en begint daar de zomer ook bijna
Nu nog even veeel dingen regelen maar is wel leuk 

Zow, terug van weg. Vakantie voorbij.
Ik heb net m'n artikel over Wroclaw (Polen) ingediend. Ben benieuwd of het goedgekeurd wordt
Ik heb net m'n artikel over Wroclaw (Polen) ingediend. Ben benieuwd of het goedgekeurd wordt

.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Ik heb geen artikel gezien van Wroclaw, wel een ander artikel. Ik ga even zoeken. 

Weer gevonden! Hij vond die letter ł niet zo leuk 

ow haha, mja die letter maakt het woord ook onuitspreekbaar 
Edit: Lijkt het zo of is er totaal geen artikel over Luxemburg en Lxm Stad bij de reisinformatie? Ben daar afgelopen week geweest, ongelovelijk mooie stad is dat zeg!
Edit2: Ik heb ook nog foto's van Wroclaw mocht je wat zoeken: http://gallery.kuess.nl/index.php?album ... 2FWroclaw/ (is atm nog bezig met uploaden)

Edit: Lijkt het zo of is er totaal geen artikel over Luxemburg en Lxm Stad bij de reisinformatie? Ben daar afgelopen week geweest, ongelovelijk mooie stad is dat zeg!
Edit2: Ik heb ook nog foto's van Wroclaw mocht je wat zoeken: http://gallery.kuess.nl/index.php?album ... 2FWroclaw/ (is atm nog bezig met uploaden)
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC