ontmoetingsdag 13 november 2010

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Re: ontmoetingsdag 13 november 2010

Bericht door Ron »

@ bolletjeom, geen dank voor het boekje had ik speciaal voor je meegenomen uit zuid afrika zo als ik je al had verteld. het was ook leuk jouw weer eens te zien, en even kort te hebben gepraat.
betreft de discussie die was aan de andere kant van de tafel, dus klopt inderdaad dat je die niet hebt mee gekregen.
en voor alles graag gedaan. was blij dat je er was en dat heeft je beloond zo als je zij want nu waren jij en jenny er eens te gelijk. ^O^

@LadyHeather , jammer dat je op het laatste moment moest werken, de volgende x beter.

@Yuundai ik heb je mail ontvangen, maar krijg een fout melding van je email account als ik je terug wil mailen.
jammer dat ook jij er niet bij kon zijn en hoop dat je de volgende x wel aanwezig bent.

ja namen sorry ik ben er ook al veel weer kwijt, maar daar heb ik mee leren leven want dat gebeurt mij vaak, maar dat maakte de gezelligheid echt niet minder.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Het was inderdaad een erg gezellige dag! Ook de "nieuwe" lokatie was erg gezellig en sfeervol! Dus Ron niks dan lof, en inderdaad erg leuk dat je er zelf ook een keer bij was! Ik heb al een aantal foto's per mail ontvangen heel erg bedankt!

Heb trouwens ook gemerkt dat het tijd wordt voor een nieuwe telefoon, al je niet eens weet hoe een blackberry werkt :P Heb trouwens nog geen email ontvangen dus ik wacht nog even af :)

Leuk om ook weer een heleboel nieuwe gezichten te zien en natuurlijk het vaste clubje!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Locatie was leuk, maar de algemene tendens op weg terug naar het station was toch dat Utrecht leuker en makkelijker is. En aangezien de mensen die zo enthousiast voor Amsterdam gepleit hebben niet eens genomen zijn....

Wanneer is er weer ween dag? :p
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Ja volgende keer Deventer he *O*
We kunnen afspreken bij Moskou en daarna kunnen de liefhebbers gaan eten in Havana Bay.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Marije
Reisexpert

Bericht door Marije »

Jenny schreef: En aangezien de mensen die zo enthousiast voor Amsterdam gepleit hebben niet eens genomen zijn....
Zijn ze niet eens genomen? Hihi!

Sorry, beetje flauw...
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Tikva schreef:Ja volgende keer Deventer he *O*
We kunnen afspreken bij Moskou en daarna kunnen de liefhebbers gaan eten in Havana Bay.
Café De Boemel is toch HET café van Deventer? ;)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

we kunnen ook in Amerika afspreken (limburg)

zonder gekheid....zat te denken om eens een ATG weekend weg te organiseren.
Intresse????
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Revolucion
Wereldreiziger

Bericht door Revolucion »

bolletjeom schreef:we kunnen ook in Amerika afspreken (limburg)

Intresse????
Echt met bedden enzo? dat zou echt heerlijk zijn...weer ns in een bed slapen ;)
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Nienke Krook schreef:Ik zou de foto's ook graag zien, eefje en jenny!! Als iemand niet op de foto wil, moet je dat gewoon van tevoren zeggen en niet achteraf alles weg laten halen. Lijkt me handiger. Je weet dat de foto's geplaatst gaan worden!!!
Volgens mij had ik duidelijk aangegeven dat ik het niet wilde, maargoed, prima als jij er je eigen invulling aan geeft. Maar vond het leuk er weer bijgeweest te zijn, was zeker een top locatie Ron. Goed geregeld! In Mokum raak je nooit uitgekeken :)
bolletjeom
Reisexpert

bolletjeom schreef:
we kunnen ook in Amerika afspreken (limburg)

Intresse????

Echt met bedden enzo? dat zou echt heerlijk zijn...weer ns in een bed slapen
(doel je nu nog steeds op je zwerverstatus??? ;) kom maar van die kast af! haha)

het was echt serieus. Dus met een stel atg'ers die het leuk lijkt in een vliegtuig stappen en een stad in Europa onveilig maken. Lekker vrijheid blijheid. de mogelijkheid om er alleen op uit te trekken maar ook de mogelijkheid om met z'n alle te eten of de kroeg in te duiken.....
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Op zich leuk idee hoor. Maar, eh, kroeg onveilig maken lukt zelfs in Adam niet...... O-)
Revolucion
Wereldreiziger

Bericht door Revolucion »

Dexter schreef:
Nienke Krook schreef:Ik zou de foto's ook graag zien, eefje en jenny!! Als iemand niet op de foto wil, moet je dat gewoon van tevoren zeggen en niet achteraf alles weg laten halen. Lijkt me handiger. Je weet dat de foto's geplaatst gaan worden!!!
Volgens mij had ik duidelijk aangegeven dat ik het niet wilde, maargoed, prima als jij er je eigen invulling aan geeft. Maar vond het leuk er weer bijgeweest te zijn, was zeker een top locatie Ron. Goed geregeld! In Mokum raak je nooit uitgekeken :)

Haha, als het goed is staan er ook alleen maar boekjes op de foto :),, of is het toch gelukt een foto zonder boekje voor je, te maken?
bolletjeom
Reisexpert

Op zich leuk idee hoor. Maar, eh, kroeg onveilig maken lukt zelfs in Adam niet......
Vandaar het idee om er een weekend van te maken....kan niemand met het excuus komen dat ie naar huis moet of nog een ander feestje heeft *)
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:
Op zich leuk idee hoor. Maar, eh, kroeg onveilig maken lukt zelfs in Adam niet......
Vandaar het idee om er een weekend van te maken....kan niemand met het excuus komen dat ie naar huis moet of nog een ander feestje heeft *)
Da's inderdaad waar :P
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

ik ben voor, of ik kan dat is een 2de!!
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Plaats reactie